[vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج ، کولر گازی دوو یک محصول خاص و شناخته شده است که در بسیاری از خانه‌ها جهت تأمین خنکی محیط در روزهای گرم و سوزان تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم از این کولر گازی در منزلتان استفاده می‌کنید به طور حتم به کیفیت مناسب این دستگاه واقف هستید.

اما با توجه به این که تمام وسایل الکترونیکی در طول مدت زمان استفاده مستهلک می‌شوند این کولر گازی نیز ممکن است نیاز به استفاده از خدمات مرکز مجاز تعمیر کولر گازی دوو در کرج داشته باشد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج ، در صورتی که کولر گازی به خوبی باد خنک تولید نمی‌کند یا با وجود اتصال به برق به هیچ عنوان روشن نمی‌شود با اولین تماس می‌توانید از تعمیرکاران مرکز مجاز (فدک سرما )جهت رفع ایرادات احتمالی کمک بگیرید.

تعمیرکاران خبره و کارآزموده مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج به خوبی با روش‌های عیب یابی و تعمیرات این دستگاه آشنا هستند و کلیه خدمات مورد نیاز مشتری را در اسرع وقت به وی ارائه می‌کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.6)”][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای تعمیرات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج میباشد؟؟؟

دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.

سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات تعمیرات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج.

گارانتی سه ماهه خدمات تعمیرات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج.

در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای تعمیرات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج.

وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات تعمیرات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج.

دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.

داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

تعمیر و سرویس کولر گازی دوو در کرج
تعمیر و سرویس کولر گازی دوو در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز تعمیرات کولر گازی دوو در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج؟؟

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.فدک سرما در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج در خدمت شما عزیزان میباشد.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.61)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه تعمیرات کولر گازی دوو در کرج چگونه است؟؟؟؟” tab_id=”1550562555021-dbb18a28-f4b1″][vc_column_text]

پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین، سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند.
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدماتسرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر کولر گازی دوو در کرج می باشد؟” tab_id=”1550562555223-5b00ed8a-54dd”][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس ،نصب،تعمیر کولر گازی دوو در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی دوو در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]
تعمیر و سرویس کولر گازی دوو در کرج
تعمیر و سرویس کولر گازی دوو در کرج

 

سرویس کولر گازی دوو  در کرج باید هر ۶ ماه یا یک سال یک‌بار صورت بپذیرد. در صورتی که سرویس کولر گازی را به موقع انجام دهید مصرف انرژی آن کاهش پیدا می‌کند و راندمان دستگاه چندین برابر می‌شود.

مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی دوو در کرج 

زیرا در طول مدت زمان استفاده ممکن است ذرات آلودگی درون فیلترهای کولر گازی نفوذ کرده باشند و مانع از عملکرد مناسب آن شوند. بنابراین با شستشوی فیلترها و پنل های داخلی دستگاه کارایی آن تا حد معقولی افزایش پیدا می‌کند.

هنگام سرویس کولر گازی دوو در کرج دستگاه کلیه قسمت‌های کولر گازی مانند پنل ها، سنسورها و فیلتر دستگاه مورد بررسی و نظافت قرار می‌گیرند بنابراین

راندمان کولر گازی افزایش پیدا می‌کند.

همچنین سرویس به موقع کولر گازی سبب کاهش میزان انرژی مصرفی دستگاه می‌شود.

شما به دو طریق می تونید کولر گازی دوو خود را سرویس کنید.

با تعمیرکاران ما تماس بگیرید و این خدمات را از ما بخواهید.

با مراجه به قسمت اموزش های سایت و مطالعه اموزش نحوه سرویس کولرگازی این کار را خودتان انجام دهید.

البته دقت داشته باشید که کولر گازی یک وسیله برقی و خطرناکی می باشد که بی احتیاطی باعث خسارت جانی و مالی می شود پس اگر در این زمینه تخصصی ندارید توصیه ما به شما این است که با تعمیرگاه مجاز کولر گازی دوو در کرج تماس بگیرید و به هیچ عنوان این کار را به تنهایی انجام ندهید.

شارژ گاز کولر گازی دوو 

همان‌طور که میدانید باید در طول مدت زمان استفاده در بازه‌های زمانی مشخص کولر گازی را مجدداً شارژ کنید؛ زیرا در صورتی که گاز مبرد درون کولر گازی دوو به اتمام رسیده باشد عملکرد آن کاهش پیدا می‌کند و ممکن است در هنگام استفاده باد گرم تولید کند!

قبل از شارژ کولر گازی دوو باید میزان شارژ دستگاه توسط ابزارهای مناسب اندازه‌گیری شود؛ زیرا ممکن است علت خنک نکردن کولر گازی به دلیل بروز مشکلات احتمالی دیگر رخ داده باشد و به کمبود میزان شارژ گاز دستگاه هیچ ارتباطی نداشته باشد!

در صورتی که کمپرسور یا کندانسور کولر گازی نیز آسیب دیده باشد دستگاه به جای باد سرد باد گرم تولید می‌کند! بنابراین تعمیرکاران ابتدا شارژ دستگاه را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز شارژ گاز کامل یا تکمیلی را انجام می‌دهند.

نصب و جابجایی کولر گازی دوو

نصب و جابجایی کولر گازی دوو در کرج با توجه به شرایط محیطی که قصد دارید کولر گازی را در آنجا قرار دهید صورت می‌پذیرد. اگر کولر گازی را جهت نصب در فضای پذیرایی خریداری کره‌اید، باید آن را در محلی نصب کنید که فضای اطراف کولر گای کاملاً خالی باشد و فاصله مناسبی نسبت به سقف خانه داشته باشد. همچنین اگر قصد دارید کولر گازی را جابجا کنید باید محیطی را جهت نصب مجدد آن در نظر بگیرید که ایده آل باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =