تعمیر داکت اسپلیت در نظرآباد کرج

تعمیر داکت اسپلیت در نظرآباد کرج


در این مطلب قصد داریم درباره تعمیر داکت اسپلیت در کرج توضیحاتی ارائه دهیم و مواردی مانند سرویس داکت اسپلیت نظرآباد کرج ، داکت اسپلیت چیست؟ ، ساختار داکت اسپلیت ، تعمیرات داکت اسپلیت نظرآباد کرج ، انواع داکت اسپلیت ، قیمت تعمیر داکت اسپلیت در نظرآباد کرج را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه وبسایت فدک سرما را برای خواندن این مطلب انتخاب کردید سپاسگذاریم.

 

تعمیرات داکت اسپلیت نظرآباد کرج

خدمات حرفه ای سرویس,تعمیر داکت اسپلیت فدک سرما در نظرآباد کرج و مناطق اطراف توسط تیم متخصص ما ارائه می شود. نصب صحیح کانال کشی فدک سرما می تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک کند. همچنین تعمیر به موقع و صحیح داکت اسپلیت کاهش هزینه های انرژی را به همراه دارد. نشتی در سیستم لوله کشی داکت اسپلیت می تواند باعث خروج هوا شده و انرژی بیشتری را مصرف نماید. که در نتییجه آن میتواند هزینه های اضافی قبوض برق به همراه داشته باشد.

 

سرویس داکت اسپلیت نظرآباد کرج

اولین سوالی که اینجا مطرح می شود و بسیاری در مورد آن اطلاع ندارند این موضوع می باشد که داکت اسپلیت نیاز به سرویس و شارژ گاز دوره ای همانند کولرهای گازی دارد یا نه؟

داکت اسپلیت از کولرهای گازی در جهت تامین باد استفاده می نماید و از این رو باید گفت همانند کولرهای گازی سرویس داکت اسپلیت نیز نیازمند شارژ گاز دوره ای می باشد. با این کار اواپراتور و فن یونیت داخلی و خارجی هوا جریان مناسب تری می یابد و راندمان کاری دستگاه شما افزایش می یابد. در نتیجه سرمای بیشتری وارد محیط منزلتان می گردد. پس مصرف انرژی نیز با این کار کاهش می یابد.بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که قبل از شروع فصل گرما و سرما حتما اقدام به سرویس,شارژ گاز داکت اسپلیت خود کنید.

 

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت نوعی سیستم سرما مطبوع است که هم می تواند هوای محیط را خنک کند و هم دمای آن را افزایش دهد و در فصول گرم و سرد سال می توان از آن استفاده کرد. از آنجایی که این سیستم قابلیت تولید سرما و گرما به طور همزمان را دارد و در سقف های کاذب نیز می توان از آن استفاده کرد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. داکت اسپلیت مشابه کولرهای گازی یا اسپلیت های معمولی است با این تفاوت که به جای اوپراتور یا پانل که روی دیوار نصب می شود. برای تعبیه داک اسپیلت یک یونیت داخلی توکار برای تجهیزات در نظر گرفته می شود و در نهایت فقط یک دریچه کوچک در محیط خارجی تعبیه می شود.

خواننده گرامی در صورت علاقه به مقاله تعمیر داکت اسپلیت نظرآباد کرج شما میتوانید از دیگر مقالات فدک سرما مانند تعمیرات چیلر در کرج و تعمیرات کولر گازی در کرج نیز دیدن فرمایید.

 

ساختار داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها ساختار پیچیده ای ندارند و از دو قسمت کندانسور و سرما مطبوع تشکیل شده اند. سرما مطبوع واحد داخلی داکت را تشکیل می شدهد. وظیفه کولر گازی در داکت اسپلیت تامین باد سرد و گرم  به همراه کاهش رطوبت هوا است. کولر گازی معمولا در داخل سقف نصب می شود که همین مساله ممکن تعمیر هنگام تعمیر آن با چالش رو به رو شوید.

اگر شما هم در تعمیر، سرویس داکت اسپلیت خود در نظرآباد کرج دچار مشکل شده اید و دنبال تعمیرات داکت اسپلیت نظرآباد کرج یا مناطق اطراف می باشید می توانید به راحتی با متخصصین ما در فدک سرما تماس گرفته و مشکل داکت اسپلیت خود را حل نمایید.

چرا جهت تعمیر داکت نظرآباد فدک سرما را انتخاب کنیم؟

فدک سرما با سابقه طولانی مدت در زمینه تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت توانسته است یکی از معتبر ترین مراکز متخصصین و همینطور معتبرترین مراکز تعمیر داکت اسپلیت نظرآباد کرج باشد. از این رو شما می توانید بدون کوچکترین نگرانی تعمیرات و سرویس کولر گازی خود را به ما بسپارید.

 

انواع داکت اسپلیت

به طور کلی دو نوع داکت اسپلیت در بازار وجود دارد نوع معمولی یا مصرف انرژی با درجه B، داکت اسپلیت اینورتر یا برق مصرفی با گرید Aدر نوع A از کمپرسورهای دور متغیر استفاده می شود و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.  این شکل از کمپرسورها با کاهش دما سرعت کمپرسور به صورت خودکار کاهش می یابد و با افزایش آن سرعت کمپرسور افزایش می یابد. واقع کمپرسور اینورتر یک کمپرسور تا حدودی هوشمند به حساب می‌آید و متناسب با ظرفیت و نیاز کاربر و دمای مورد نظر وی کار خواهد کرد. مقابل کمپرسورهای معمولی نوع B بدون در نظر گرفتن نیاز یا ظرفیت، به هر حال با سرعت ثابت کار می کنند. در نتیجه افزایش مصرف برق را به همراه دارند.

 

عوامل اصلی مشکلات داکت اسپلیت ها و تعمیر آن ها

به طور معمول داکت اسپلیت ها با سه مشکل مشترک مواجه می شوند:

  • مشکلات سیم کشی
  • نشت مبرد
  • مسائل مربوط به کانال کشی

در حالی که مشکل ریشه یکسان است راه حل به دلیل افزایش اندازه و پیچیدگی این سیستم ها معمولا متفاوت است. برای همین یک متخصص در تعمیرات کولر گازی می تواند بهترین انتخاب برای تعمیر داکت اسپلیت فدک سرما باشد.

از دیگر عوامل خرابی داکت اسپیلت میتوان به خرابی کمپرسور نیز اشاره کرد. در این صورت یکی از مشکلاتی چون عدم تنظیم مقدار گاز، کثیف بودن کندانسور یا اواپراتور، مشکل اتومات دستگاه و یا استاندارد نبودن لوله کشی و حتی نوسان برق که این روزها گریبان بسیاری را مخصوصا در روزهای گرم تهران می‌گیرد؛ خرابی ترموستات و یا مشکل در خازن و رانینگ که می توانند از دلایل خرابی و عدم کارایی مناسب داکت اسپلیت باشد.

هر یک از این موارد نیازمند نیروی متخصص می باشند تا مشکل را به درستی شناسایی و برطرف نمایند. فدک سرما به دلیل تجارب بالایی که پس از سالها ارائه سرویس به مشتریان کسب کرده است، به سادگی می تواند در این مورد به شما مشتریان عزیز خدمات مناسب را ارائه نماید.

 

قیمت تعمیر داکت اسپلیت در نظرآباد کرج

دستمزد دریافتی سرویس، شارژ گاز یا تعمیر داکت اسپلیت در نظرآباد کرج نسبت به مقدار گاز مورد نیاز آن و همینطور نوع خرابی می تواند متفاوت باشد. اما می‌توان اطمینان داشت که تعمیر کاران ما در فدک سرما با حضور در محل شما و انجام تعمیرات لازم مناسب ترین هزینه را بابت خدمات ارائه شده دریافت می نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

منابع و ماخذ : The refrigerant and its importance for air conditioning

نویسنده : سید سامان سیاح

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *