فدک سرما

آیا می دانید بیش از 90% مراکز خدمات فنی در کرج فاقد مدارک معتبر هستند؟

مجموعه فدک سرما با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و دارای مهارت فنی و حرفه ای و همچنین نکته بسیار مهمی که امروزه اکثر تعمیرگاه های لوازم خانگی فاقد آن میباشند مدرک جواز کسب و اشتغال در زمینه تعمیر لوازم خانگی و صنعتی می باشد. که شما عزیزان میتوانید با آرامش خاطر هر گونه از خدمات مربوط به سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج ، سرویس و تعمیر سردخانه در کرج ، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در کرج ، سرویس و تعمیر چیلر در کرج را به گروه فنی فدک سرما بسپارید.

 

جواز کسب فدک سرما
جواز کسب فدک سرما

 

همانطور که می دانید دریافت مجوز کسب ، شرایط و مراحل بسیار دشواری مانند: عدم اعتیاد ، عدم سوء پیشینه، دارابودن مدرک فنی حرفه ای ، قبولی در امتحانات و آزمون های تئوری و عملی صنعتی ، دارا بودن محیط و محل کسب مجاز و مهم ترین مورد دریافت اجرت و هزینه ی طبق تعرفه مصوبه آن اتحادیه را دارا می باشد.و این یکی از ویژگی های انحصاری فدک سرما جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

“چرا باید فدک سرما را برای سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج انتخاب کنید”

معمولا هر شرکت یا سازمانی دارای ویزگی های انحصاری می باشد که ما می توانیم به انها جهت دریافت هر گونه خدماتی اعتماد کنیم  و به مقایسه و بررسی و همچنین انتخاب یک مجموعه استاندارد و سالم برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در کرج تعمیر داکت اسپلیت در کرج تعمیر چیلر در کرج و تعمیر سردخانه در کرج خود نماییم.

مجموعه فدک سرما باتوجه به دارا بودن نیروهای مجرب و متخصص از لحاظ کمی و کیفی در تعداد اکیپ‌های تخصصی تعمیرات سیستم های حراتی و برودتی می تواند زمان دقیقی را برای ارائه خدمات تعمیر کولر گازی در کرج /  تعمیر چیلر در کرج / تعمیر سردخانه در کرج / تعمیر داکت اسپلیت در کرج به مشتریان اعلام نماید.

از کلیه نیروهای فدک سرما دریافت آزمون های علمی و تخصصی جهت همکاری با این مجموعه گرفته می شود تا کلیه تعمیرکاران و تکنسین ها دارای مهارت کافی جهت ارائخ خدمات را داشته باشند تا بتوانند بهترین و رضایت بخشترین خدمات را مشترین ارائه دهند. تمامی نیروها و پرسنل فدک سرما دارای مهارت و مدرک فنی حرفه ای و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد میباشند.

دریافت اجرت و دستمزد تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت فدک سرما طبق نرخ نامه ارائه شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی و بصورت قانونی و مصوب میباشد.

ارائه فاکتور رسمی سربرگ دار همچنین ارائه گارانتی ۱۰۰ روزه و قابل بازگشت تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده . پاسخگویی و پشتیبانی کامل همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات از سمت مشتریان در رابطه با امور تکنسین ها.

به جرات می توان گفت که شما می توانید با آرامش و اطمینان خاطر ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج /سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در کرج / سرویس و تعمیر چیلر در کرج / سرویس و تعمیر سردخانه در کرج را گروه فنی فدک سرما بسپارید و بهترین و تخصصی ترین خدمات را از ما دریافت کنید.

ما به دلایل زیر در سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج برترینیم

فدک سرما دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده است مشتریان زیادی از بیان هزاران تعمیر کار ما را به عنوان سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج انتخاب کنند . که این بزرکترین افتخارات فدک سرما می باشد به همین دلیل ما هم تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که تا در ارائه خدمات به مشتریان برترین باشیم تا بتوانیم رضایت مشتری را که مهمترین اهداف این مجموعه می باشد به بهترین نحو جلب کنیم.

در مجموعه فدک سرما چه خدماتی ارائه میشود

به یاد داشته باشید که فدک سرما تنها مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج نمیباشد بلکه در این مرکز تخصصی کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر چیلر در کرج ، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در کرج  ، سرویس و تعمیر سردخانه در کرج به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط متخصص ترین تعمیرکاران با بیش از 10 سال سابقه کاری انجام می شود.

تعمیر کولر گازی در کرج

مجموعه فدک سرما با سابقه ای درخشان و در اختیار داشتن افراد مجرب و متخصص ،دارای مهارت فنی حرفه ای و همچنین دارای مجوز کسب از اتحادیه برودتی استان البرز، مفتخر به ارائه خدمات فروش ،نصب، جابجایی تعمیرات ،نشتی یابی ،سرویس ،لوله کشی ،تعویض کمپرسور ،شارژ گاز ،رفع ایرادات برقی ، رفع آبریزی ،رفع ارتعاشات و صدا کولر گازی در انواع مدل ها و برندهای کولر گازی

 

مدرک فنی حرفه ای فدک سرما
مدرک فنی حرفه ای فدک سرما

 

تعمیر داکت اسپیلت در کرج

مجموعه فدک سرما با سابقه ای درخشان و در اختیار داشتن افراد مجرب و متخصص ، دارای مهارت فنی حرفه ای و همچنین دارای مجوز کسب از اتحادیه برودتی استان البرز، مفتخر به ارائه خدمات فروش ، نصب، جابجایی تعمیرات ،نشتی یابی ،سرویس ،لوله کشی ،تعویض کمپرسور ،شارژ گاز ،رفع ایرادات برقی ، رفع آبریزی ،رفع صدا داکت اسپیلت در انواع مدل ها و برندهای داکت اسپیلت

تعمیر سردخانه در کرج

مجموعه فدک سرما با سابقه ای درخشان و در اختیار داشتن افراد مجرب و متخصص ، دارای مهارت فنی حرفه ای و همچنین دارای مجوز کسب از اتحادیه برودتی استان البرز، مفتخر به ارائه خدمات تعمیرات ، نصب ،جابجایی ،شارژ گاز ،رفع ایرادات برقی و تابلو برق ، رفع ایرادات مکانیکی ، تعویض قطعات تعمیرات مکانیکی اجرای تابلو برق هوشمند در انواع سردخانه های صنعتی و تجاری

تعمیر چیلر در کرج

مجموعه فدک سرما با سابقه ای درخشان و در اختیار داشتن افراد مجرب و متخصص ، دارای مهارت فنی حرفه ای و همچنین دارای مجوز کسب از اتحادیه برودتی استان البرز، مفتخر به ارائه خدماتتعمیرات ، سرویس و راه اندازی سالیانه اسید شویی کندانسور و مبدل بازسازی و تعمیرات تابلو برق شارژ گاز ، تعویض قطعات تعمیرات مکانیکی و سیم پیچی کمپرسور چیلر در انواع مختلف

در سریع ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود

برترین سازمانها به ما اعتماد کرده اند

این از افتخارات مجموعه فدک سرما می باشد که علاوه بر عموم مردم برترین ارگانهای دولتی و خصوصی سطح شهر به ما اعتماد کرده اند و کار سرویس و تعمیر نگهداری سیستم حراتی و برودتی سازمان را به ما سپرده اند و خوشبختانه از دریافت خدمات رضایت کافی را داشته اند که از بزرگترین برگ برنده این مجموعه می باشد. فدک سرما همیشه تمام توان خود را بکار خواهد گرفت تا بهترین و رضایت بخش ترین خدمات را به مشتری ارائه دهد.

 

 

خدمات رسانی فدک سرما در تمام مناطق کرج

فدک سرما یکی از بزرگترین تعمیرگاه های مجاز در استان البرز می باشد که جهت رفاه حال همشهریان عزیز جهت دسترسی در کمترین زمان ممکن به خدمات این مجموعه با تشکیل اکیپ های مختلف در سطح شهر این امکان را فراهم آورده که در تمام مناطق کرج خدمات رسانی را داشته باشد.بنابراین شما در هر منطقه ای از کرج مانند عظیمیه ، فردیس ، حسن آباد ، مهر شهر ، و….. جهت دریافت خدمات کولر گازی ، چیلر ، سردخانه و داکت اسپیلت می توانید با ما تماس بگیرید

فدک سرما ارايه کننده تمامی خدمات برای کلیه برندهای کولر گازی ،چیلر و سردخانه می باشد.

از آنجایی که فدک سرما یک مجموعه فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج می باشد و دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه هست و با توجه به داشتن بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات کولر گازی در کرج و آشنایی کامل با ساختمان این سیستم هوادهی این مجموعه آشنایی کامل با انجام خدمات کلیه برندهای کولر گازی اعم از برند ایرانی و خارجی را دارد. برای ما فرقی ندارد سیستم شما چه برندی دارد ما تعمیرات کلیه برندها را انجام میدهیم.

با استناد به موارد عمده و همچنین تجربه بسیار مفید مجموعه فدک سرما در این ده سال مشکلات تعمیر کولر گازی در کرج به سه دسته اصلی تقسیم می شوند

  • 1- مشکلات و مسائل قبل از تعمیر کولر گازی
  • 2-مشکلات در حین انجام تعمیر کولر گازی
  • 3- مشکلات و موارد دردسر ساز بعد از تعمیر کولر گازی

در توضیح موارد فوق همانگونه که از عنوان آنها مشخص است مشتری برای تعمیر کولر گازی در کرج خود باید 3 مرحله اصلی را طی کند

مشکلات و مسائل قبل از تعمیر کولر گازی در کرج

 در ابتدا با خراب شدن کولر گازی و یا درخواست سرویس سالیانه خود  با مجموعه تعمیر کولر گازی در کرج تماس گرفته و منتظر دریافت خدمات از آن مجموعه می باشد بزرگ ترین و شایع ترین ایراد در این مرحله بدقولی و عدم وقت شناسی مجموعه تعمیر کولر گازی می باشد مشتری برای تعمیر کولر گازی خود روز خاصی و زمان خاصی را در نظر گرفته و برای به دست آوردن آن زمان از مرخصی شغل خود و یا کنسل نمودن امور دیگر را انجام داده است به امید آنکه سرویسکار و تعمیرکار کولر گازی در آن زمان مشخص و توافق شده به محل مورد نظر مشتری منزل و محیط کار مراجعه نموده و دستگاه کولر گازی را تعمیر نماید.

در موارد بسیاری دیده شده سرویسکار حتی تا زمان یک هفته با بدقولی و عدم وقت شناسی مشتری را مورد آزار و اذیت قرار داده و در نهایت با رد تماس و عدم پاسخگویی از طرف مجموعه خدمات تعمیر کولر گازی و همچنین سرویس کار مواجه شده است.

وقت شناسی و خوش قولی برای ارائه خدمات از سمت مجموعه های فنی و همچنین مراکز تعمیر کولر گازی چیلر و سردخانه به مشتری از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همانطور که گفته شد مشتری برای دریافت خدمات در زمان مشخص برنامه ریزی کرده که در آن زمان بتواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید به طور مثال شخصی که دارای سردخانه های گوشت و مواد خوراکی می باشد با عدم دریافت خدمات سرویس و تعمیر سردخانه در زمان مشخص س و طولانی شدن این زمان متوجه ضرر و زیان بسیار بزرگی خواهد شد.

مجموعه فدک سرما تمامی سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات در زمینه تعمیر کولر گازی در کرج تعمیر چیلر در کرج تعمیر سردخانه در کرج و همچنین تعمیر داکت اسپلیت در کرج در زمان ارائه شده به مشتری کرده است .

این امر میسر نخواهد بود جز با داشتن تخصص و تبحر و همچنین تکنسین های حرفه ای که برای مدت زمان تعمیر و خدمات خود زمان دقیقی را اعلام کرده و مجموعه نیز با دریافت این اطلاعات دقیق می‌تواند زمان مشخصی را به مشتری در کارها و خدمات بدهد.

مشکلات و دردسرهای تعمیر کولر گازی در حین انجام خدمات

متاسفانه با مشاهده اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی و تعدیل نیرو از سوی شرکت‌ها و کارخانه ها و همچنین عدم وجود شغل و آمار بالای بیکاری،،،،،

در طی سالهای گذشته شاهد این موضوع بودیم که بسیاری از افراد بدون دریافت آموزش ها لازم جهت تعمیر کولر گازی و خدمات و همچنین عدم داشتن مهارت و مدارک فنی معتبر به این صنف بصورت ( تمام وقت و نیمه وقت) ورود کرده و از این راه کسب درآمد می کند

ایجاد اشتغال موضوع بسیار مهم و حیاتی در پیشبرد اشتغال کلی جامعه می باشد اما زمینه سازی بسترسازی آموزش کسب مهارت و دریافت مدرک فنی برای تخصص و مهارت هر فرد اهمیت بیشتری دارد به دلیل اینکه فرد با عدم کفایت و مهارت مقتضی صنف خود می تواند ضرر و زیان بسیار بالایی را به مشتری و فرد دریافت کننده خدمات کولر گازی وارد کند.

متاسفانه با یک جستجو در اینترنت و فضاهای مجازی مشاهده می کنیم که بسیاری از شرکت های ارائه کننده خدمات در زمینه کولرگازی چیلر و سردخانه و همچنین سایر صنوف مختلف با ایجاد یک اپلیکیشن و برنامه اقدام به جذب سرویس کار نموده و برای جذب مشتری پایین ترین قیمت خدمات و بالاترین شعارهای کیفیتی را به مشتریان خود می دهند اما در آن سوی قضیه هده می‌شود که این شرکت‌ها به دلیل این که خود هیچگونه تخصصی در آن زمینه خدماتی نداشته اند و در حقیقت نقش یک دلال را بازی می کنند، اقدام به جذب تکنسین بدون دریافت هیچگونه مدرک گواهی آزمون سرویس کار نموده و صرفاً فقط از لحاظ کمیت و تعداد تکنسین و سرویسکار برای آنها دارای اهمیت می باشد و پیگیری خدمات انجام شده و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده برای آن ها اهمیتی ندارد .

در موارد بسیاری دیده شده مشتری برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در کرج با این مجموعه ها (اپلیکیشن ها) تماس گرفته و این مجموعه ها یک سرویس کار را برای ارائه خدمات به مشتری معرفی کرده است، سرویس کار دارای هیچ گونه مهارت و تخصصی و تجربه در امر تعمیرکولرگازی نبوده و طبیعتاً با عدم تشخیص و عیب یابی در دستگاه اقدام به تعمیر آن نموده و در همان زمان و یا پس از گذشت زمانی خسارت بسیار بزرگی مانند سوختن کمپرسور کولر گازی و یا نشتی گاز آن شده است که همین امر موجب ضرر مالی بزرگی به مشتری و هم چنین اتلاف وقت و زمان برای مشتری شده است.

مجموعه فدک سرما برای جذب و استخدام تکنسین های خود آزمون تخصصی فنی و همچنین دریافت و درخواست مدرک فنی حرفه ای مدارک سوء پیشینه عدم اعتیاد را از افراد متقاضی کار در این مجموعه دریافت می کند.

در مرحله دوم تمامی تکنسین ها که دارای سابقه کار حداقل دو ساله میباشند در کلاس های آموزشی فدک سرما که شامل سرفصل های مباحث تئوری و عملی:

اصول عیب یابی

 اصول تعمیرات

 شرکت یافته و مهارت های لازم در زمینه تعمیر کولر گازی در کرج و ارائه خدمات فنی در مقیاس خانگی و صنعتی همچنین آموزش های لازم در زمینه برخورد با مشتری را دریافت می کنند. و در نهایت در چندین ماه به همراه سرپرست های فنی جهت تعمیر به محل مشتری اعزام وزیر نظر سرپرستار که دارای سابقه بالاتری می باشند مشغول به کار می شوند.

مورد دیگری که در حین و در زمان انجام تعمیر کولر گازی مشتری و سرویس کار با آن برخورد می کنند، عدم توان دارا بودن تمامی ابزارها و قطعات کولر گازی و همچنین عدم پشتیبانی از سمت مجموعه ارائه کننده خدمات کولر گازی می باشد  به طور مثال سرویسکار پس از حضور در محل برای تعمیر کولر گازی تشخیص به ایراد در قطعه ای از کولر گازی می نماید اما حقیقت را به همراه نداشته است

و همچنین هیچگونه پشتیبانی از سمت مجموعه که سرویس کار را برای تعمیر کولرگازی اعزام نموده است دریافت نمی کند بنابراین برای تهیه آن قطع باید محل تمرین را ترک کرده آن قطعه را خریداری و مجدداً برای تعویض و تعمیر آن قطعه به محل مشتری مراجعه کنند که همین امر می تواند زمان زیادی را برای مشتری و تعمیرکار صرف کرده بعضا مشاهده شده این زمان به یک هفته الی ده روز به طول می انجامد.

از موارد دیگر نیز می توان عدم داشتن ابزارها و وسایل کافی برای تعمیر کولر گازی نام برد به طور مثال اکثر نیروها از لوازمی مانند نردبان و چهارپایه و همچنین کپسول های نیتروژن برای تست مدار و نشتی مدار برخوردار نمی باشند که همین امر موجب اتلاف وقت و انجام کار و کنسل شدن کار به دلیل نبود لوازم و ابزار مناسب می باشد.

مشکلات و دردسرهای بعد از تعمیر کولر گازی

این مورد می توان گفت سرانجام و ماه عسل تمامی شعارها و ادعاهای هر مجموعه برای کارکرد اصولی و درست آن مجموعه در رابطه با ارائه خدمات کولر گازی می باشد

هر تعمیر و هر سرویسی می‌تواند مجدداً با مشکل و یا ایراد یا نقص مواجه شود که این ایراد می تواند از انجام صحیح و درست و همچنین تشخیص در سطح مشکل برطرف نمودن آن و یا این که از نقطه‌ای دیگر و قطعه دیگر از کولر گازی باشد

مهم این است که آن مجموعه برای رفع ایراد به وجود آمده و تعمیر کولر گازی در کرج در اسرع وقت و طبق توافق انجام شده برای ضمانت و یا همان گارانتی خدمات که در زمان ارائه فاکتور به مشتری وعده داده شده است در محل حضور یافته و این مشکل را بررسی و برطرف نماید

با یک نگاه ساده و یک تحقیق متوجه این موضوع می شویم که عمده شکایت ها طرح دعوا ها در اتحادیه‌های تعمیرگاه کولر گازی و یا مراجع قضایی به دلیل انجام درست کار و عدم مسئولیت پذیری در قبال ایراد مجدد به وجود آمده در کولر گازی و یا عدم برطرف شدن ایراد پس از تعمیر می باشد.

مشتری برای نصب کولر گازی خود با مجموعه تماس گرفته و مجموعه نصاب و تکنسین را برای ارائه خدمات به مشتری ارسال می کند  نصب کولر گازی توسط آن فرد تکنسین انجام می گیرد و ارائه فاکتور در صورت دارا بودن آن مجموعه و تسویه حساب مالی نیز انجام می شود اما پس از مدتی به طور مثال ده روز دستگاه دچار اشکال و عدم کارکرد مناسب سرم سازی و یا آبریزی از پنل کولر گازی ایا نشتی گاز از لوله ها می شود زمانی که مشتری با مجموعه تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح می کند با عدم مسئولیت پذیری و ارسال مجدد تکنسین جهت عیب یابی و بازدید دستگاه مواجه می شود که همین امر سبب نارضایتی و شکایت از جانب مشتری به مراجع ذیصلاح اتحادیه تعزیرات خواهد شد.

“چگونه مصرف برق کولر گازی را کاهش دهیم”

برای کم کردن مصرف برق کولر گازی میتوان از راهکارهایی که به شما آموزش میدهیم. استفاده کنید و مصرف برق کولر گازی را تا 30 % کم کنید.

در ابتدا و زمان خرید کولر گازی تحقیق و بررسی نمایید که کولر گازی ک خریداری میکنید از نوع کم مصرف بوده و از رده انرژی پایینی برخوردار نباشد.

در مورد خرید کولر گازی اینورتر در مطالب قبل بصورت مفصل توضیح داده شد جهت اینکه آیا کولر گازی اینورتر خریداری کنیم یا اسپلیت معمولی؟؟؟

1-در زمان نصب و لوله کشی مدار گاز کولر گازی در کرج دقت داشته باشیم حدالامکان از کوتاه ترین مسیر  در لوله کشی استفاده کنیم

چون هرچقدر طول لوله کشی مدار گاز کولر گازی بیشتر باشد کمپرسور کولر گازی شدت جریانی(آمپر) بیشتری جهت کمپرس کردن و بگردش در آوردن گاز در سیستم لود میکند.

2- یونیت خارجی را در مکان سایه و از تابش روزانه و بلند مدت آفتاب نصب کنید،

و اگر راه دیگری نبود و ناچار به نصب کندانسور کولر گازی در محل آفتابگیر شدید ،حتما برای آن سایه بان طراحی و اجرا نمایید.

چون تابش نور خورشید باعث گرم شدن کندانسور و کمپرسور کولر گازی شده و طبیعتا گرما نیز باعث بالا رفتن فشار گاز کندانسور و در نتیجه افزایش شدت جریانی(آمپر) و مصرف برق میشود.

3- سرویس های دوره ای و فصلی (شستشوی کندانسور) با آب را حتما در برنامه قرار دهید.تعمیر کولر گازی در کرج

4-از کامل بودن میزان گاز کولر گازی اطمینان حاصل نمایید،

چون اسپلیت که میزان مبرد آن کامل نباشد به ناچار مدت زمان بیشتری را باید کار کند تا دمای محیط را کاهش دهد و همین افزایش زمان کارکرد با خود افزایش مصرف برق کولر گازی را بهمراه خواهد داشت

(در زمان سرویس و شارژ گاز کولر گازی در کرج دقت داشته باشید که از گاز اصلی و درجه یک استفاده شود،چون همین امر نامرغوب بودن گاز و عدم خلوص گاز نیز موجب افزایش دمای کندانسور کولر گازی شده و،،،،،)

5-دمای تنظیم ترموستات کولر گازی را بر روی عدد 23 الی 25 قرار دهید.

و مطمئن باشید در این دما محیط منزل و یا محل کار شما خنک خواهد شد.فقط نیاز ب زمان دارد.

با تنظیم دمای کولر گازی در این رنج میزان کار کرد کولر گازی معقول و استاندارد بوده و نسبت به تنظیم پایین ترین حد 16 زمان کمتری کمپرسور کار میکند و همین امر باعث کاهش مصرف برق میشود.

1.2/5 - (16 امتیاز)