تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج

تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج


[vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج (WESTPOINT) همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است، زیرا بهترین محصولات دنیا نیز اگر از خدمات پس از فروش یکپارچه ای برخوردار نباشند، قطعاً نتیجه کار، مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از محصولات آن برند نخواهند داشت.

آیا تعمیر کولر گازی وست پوینت به‌صرفه است یا خرید یک کولر گازی نو؟

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شمارا نیز در بر خواهد شد که در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی وست پوینت شما با مشکلی به‌غیراز خرابی کولر گازی خود روبرو نخواهید شد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بازدید اسپلیت شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت وست پوینت شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میران هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی وست پوینت یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

ما به‌خوبی درک می‌کنیم که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در ارائه خدمات پس از فروش وست پوینت به مشتریان، کوتاهی نمود. پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خواهیم بود.فدک سرما در خمت شما عزیزان میباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

چرا هزاران نفر ما را شایسته اعتماد و انتخاب برای تعمیر کولر گازی وست پوینت دانستند؟

تعمیرات در محل، پیگیری مداوم، راه های ارتباطی مختلف، و همواره به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران ما و تعمیر تخصصی برند وست پوینت میتواند تنها چند دلیل برای جلب اطمینان شما باشد.

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره کرد:

قطعا زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده ایم.

و مهم تر از تمامی دلایل فوق: با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج ، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین ۸ سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی وست پوینت در کرج را در سوابق کاری خود دارند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.5)”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج را به ما بسپارید.

 

ما سالهاست که در زمینه تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و

رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج میباشد؟؟؟

دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.

سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج

گارانتی سه ماهه خدمات تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج

در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج

وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج

دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.

داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

 

تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج
تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات وتعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج؟؟

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.فدک سرما در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج در خدمت شما عزیزان میباشد.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.5)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه تعمیرات کولر گازی وست پوینت در کرج چگونه است؟؟؟؟” tab_id=”1550474118940-79e8f551-67f9″][vc_column_text]پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس،نصب، تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند.
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات کولر گازی وست پوینت در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج می باشد؟” tab_id=”1550474119140-9c7c2c60-e005″][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس ،نصب،تعمیر کولر گازی وست پوینت می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی وست پوینت در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج
تعمیر کولر گازی وست پوینت در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سرویس کولر گازی وست پوینت در کرج

سرویس کولر گازی وست پوینت به صورت دوره‌ای و هر ۶ ماه یک بار انجام می‌شود. هنگام سرویس کولر گازی باید پنل های داخلی و خارجی شسته شوند و عملکرد حسگرهای دستگاه نیز بررسی شود.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که هنگام سرویس کولر گازی وست پوینت باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، شستشوی فیلترهای کولر گازی و پاک سازی ذرات گرد و غبار و آلودگی از روی آن‌ها است.

سرویس به موقع کولر گازی، راندمان و کارایی دستگاه را افزایش می‌دهد و سبب کاهش مصرف انرژی آن می‌شود.

شارژ گاز کولر گازی وست پوینت

شارژ کولر گازی وست پوینت در کرج با استفاده از گازهای فریونی خالص مانند R22 و R410 انجام می‌شود. گاز خنک کننده یا مبرد یکی از اصلی‌ترین اجزای سیکل تبرید کولر گازی است که در صورت تمام شدن، سبب مختل شدن عملکرد دستگاه می‌شود.

تعمیرکاران نمایندگی پس از اندازه‌گیری میزان شارژ گاز دستگاه، شارژ گاز تکمیلی یا کامل را انجام می‌دهند. تا کولر گازی بتواند در کمترین زمان، بیشترین باد خنک را جهت سرمایش محیط تولید کند.

شارژ کولر گازی وست پوینت به دو صورت شارژ گاز اولیه و شارژ گاز تکمیلی انجام می‌شود. در صورتی که کولر گازی را به تازگی خریداری کرده باشید شارژ گاز آن باید به طور کامل انجام شود.

اما در صورتی که سال‌ها کولر گازی وست پوینت را جهت تأمین سرمایش منزلتان استفاده کرده‌اید، دستگاه نیاز به شارژ گاز تکمیلی خواهد داشت.

نصب و جابجایی کولر گازی وست پوینت

خدمات نصب و جابجایی کولر گازی وست پوینت در کرج  نیز توسط تعمیرکاران نمایندگی مجاز ارائه می‌شود؛ بنابراین هنگامی که کولر گازی را به تازگی خریداری کرده باشید یا این که بخواهید دستگاه را جابجا کنید.

قبل از این که نصب و جابجایی کولر گازی وست پوینت  در کرج را از تعمیرکاران نمایندگی درخواست کنید، بهتر است محل مناسبی را جهت قرارگیری کولر گازی مد نظر داشته باشید.

دیواری که قرار است کولر گازی بر روی آن نصب شود باید به گونه‌ای باشد که فضای اطراف دستگاه جهت تهویه هوای مطبوع مناسب باشد؛ زیرا اگر کولر گازی را در یک کنج یا گوشه نصب کنید هوای خنک منتشر شده از آن به تمام قسمت‌های خانه نخواهید رسید.

نه‌ تنها سرویس و شارژ گاز کولر گازی نیاز به تخصص دارد بلکه نصب و جابجایی کولر گازی وست پوینت نیز باید توسط کارشناسان فنی با تجربه نمایندگی مجاز انجام شود. هنگام نصب کولر گازی وست پوینت قسمت‌های مختلف آن بررسی می‌شوند و شارژ گاز اولیه انجام می‌شود. سپس محل مناسبی جهت نصب کولر گازی وست پوینت در نظر گرفته می‌شود تا هوا بتواند در اطراف کولر گازی در حال گردش باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *