کولرگازی چگونه سرما تولید میکند

کولر گازی در کرج
کولر گازی در کرج

کولرگازی نیز مانند سایر سیستم های تراکمی برودتی از یک قانون پیروی و در نتیجه تولید سرما میکند،به چرخه و مراحل طی نمودن مبرد(گاز) سیکل گفته می شود
در این سیکل یک مبرد در حال گردش مانند فرئون به صورت بخار وارد کمپرسور می‌شود. این بخار در آنتروپی ثابت متراکم و از کمپرسور به صورت سوپرهیت خارج می‌شود. بخار سوپرهیت از کندانسور گذشته، ابتدا سوپرهیت آن گرفته شده و سپس با خارج کردن حرارت اضافی در فشار و دمای ثابت، بخار به مایع تبدیل می‌شود. مبرد مایع از یک شیر انبساط حرارتی (expansion valve) گذشته و فشار آن به طور ناگهانی کاهش می‌یابد که باعث تبخیر فلش و تبرید خودکار می‌شود که به طور معمول نیمی از آن به مایع تبدیل می‌شود.
نتیجه این فرآیند مخلوطی از مایع و بخار در دما و فشار پایین‌تر است. مخلوط مایع بخار سرد از کویل یا تیوب‌های اواپراتور (evaporator) گذر کرده و با سرد کردن هوای گرم (از فضای خنک شده) که توسط یک فن بر روی کویل اواپراتور و یا لوله‌های بخار دمیده شده، به صورت کامل تبخیر می‌شود. بخار مبرد به وجود آمده به ورودی کمپرسور باز می‌گردد تا سیکل ترمودینامیکی تکمیل شود.

جهت انجام سرویس چیلر،سردخانه، کولر گازی،داکت اسپلیت بصورت اصولی و دستگاه های مجهز و همچنین افراد متخصص و

متعهد می توانید با ما تماس بگیرید

آدرس دفتر:آزادگان،خیابان برغان،خیابان ساریخانی.

09127652048

02632403163

با مدیریت فیروزی

 

شرکت فدك سرما با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص و دارای مدرک فنی و حرفه ای ، آماده ارائه خدمات در زمينه كولر گازي،چیلر،سردخانه،داکت اسپلیت،هواساز،مینی چیلر تزریق پلاستیک و چیلر دستگاه لیزر در تمام نقاط كرج ميباشد.

( تعمير و نصب انواع كولرهاي گازي كرج . تعمير اسپيلت در کرج .آبسردکن . سرويس كولر گازي درکرج ، جابجايي كولر گازي درکرج ،شارژگاز كولر گازي در کرج ،تعويض و نصب اسبيلت ،جابجايي،تعميرات الكتريكي ومكانيكي كولر گازي،نصب بايه ديواري و زميني،شارژ گاز،تعمير بنل،رفع آبريزي كولرگازي،تعمير و تعويض كمبرسور كولرگازي،رفع صدا و ارتعاش كولرگازي و ……  روكار ،رفع آبريزي اسبيلت ، نصب پايتعمير و سرويس چيلر و سرد خانه در كرج و تهرانه زميني و ديواريَ تعمير و سرويس چيلر و سرد خانه در كرج و تهران…….)

 

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =