تعمیر سردخانه در کرج

تعمیر سردخانه در کرج


برای مکان های سرمایشی ، صنایع سرد کننده ای در دسترس هستند که از میان آن سردخانه ها از اهمیت بسیار بلایی برخوردار هستند. در کل هر سیستمی که قابلیت ایجاد محیطی سرد جهت محافظت و نگهداری انواع کالاها ، علی الخصوص مواد غذایی را دارا باشد ، سردخانه (cold storage) نامیده می شود. جهت آشنایی بیشتر با این سیستم های برودتی ، مقاله تهیه شده توسط تیم فنی فدک سرما ، مرکز مجاز اجرا نصب سرویس و تعمیر سردخانه در کرج را مطالعه فرمایید.  سردخانه‌ها در راستای نگهداری از محصولات و فراورده های زراعی و باغی ، مواد غذایی و خوراکی ها ، پروتئینی ، صیفی و گیاهان کاربرد قابل توجهی دارند.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

بر این اساس اهمیت و نقش ساخت سردخانه ها در جهت ایجاد صرفه اقتصادی برای تولید کنندگان بسیار پررنگ و نمایان است. با توجه به موارد مذکور و درک اهمیت سردخانه ها ، در صورت بروز هر گونه عیب و ایرادی لازم است فورا به مرکز مجاز تعمیر و سرویس سردخانه مراجعه کنید. چرا که حتی یک خرابی کوچک در این دستگاه ها می تواند خسارات بسیار سنگینی را بهه دنبال داشته باشد.

 

مرکز مجاز اجرا نصب سرویس و تعمیر سردخانه در کرج
مرکز مجاز اجرا نصب سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

نصب ، سرویس و تعمیر سردخانه فریونی

بر اساس توضیحات مربوط  به سیستم مبرد ، هر سردخانه ای که با استفاده از گاز فریون مبادرت به گرما گیری و ایجاد سرما نمایید، سردخانه فریونی نامیده می شود. چنانچه جهت نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر سردخانه فریونی به متخصص نیازمند هستید ، می توانید  از طریق ثبت سفارش تعمیرات و یا شماره تلفن های ذکر شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

مرکز مجاز اجرا ،نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه آمونیاکی

سیستم های سردخانه ای پیچیده ای هستند ؛ از همین رو راه اندازی و نصب سردخانه و خدمات سرویس و تعمیر آن پروسه ای تخصصی و حساس تلقی می شود و بایستی توسط اشخاص فنی و ماهر در این زمینه به انجام رسد . به این خاطر که به دفعات شاهد این مسئله بوده ایم که مراجعه به افراد بی تجربه و غیر متخصص چه خساراتی را در پی دارد.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

با اطمینان و آرامش خاطر مرکز مجاز اجرا ،نصب،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج را انتخاب کنید.

ما مدت هاست که در حوزه خدمات رسانی به عنوان مرکز مجاز اجرا ،نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم. همچنین همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#729abf”][vc_column][vc_column_text]

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر سردخانه برخورداریم

فدک سرما سال هاست که در زمینه عیب یابی سردخانه و تعمیر انواع سردخانه در کرج توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات سردخانه می پردازد.

نگران خرابی سردخانه نباشید تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. انها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

  • اواپراتور یخ می زند
  • دمای سردخانه از حد نرمال بالاتر میرود
  • دمای سردخانه از حد نرمال پایین میرود
  • درب سردخانه یخ می زند
  • زنگ خطر (آلارم) سردخانه اخطار می دهد
  • شارژ گاز سردخانه کم یا تمام شده است
  • مقدار روغن کمپرسور کم شده است
  • فشار دهش و مکش کمپرسور یکی می شود.
  • فشار پمپ امونیاک پایین است.
  • کمپرسور به صورت پیوسته کار می کند.
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر یا بیشتر میشود.

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

نگهداری و سرویس سردخانه

سردخانه ها همچون دیگر دستگاه های مبرد به سرویس و نگهداری نیاز دارند. در واقع نگهداری و سرویس آن ها راه پیشگیرانه است از وقوع خسارات جبران ناپذیر. مبالغی که بابت انجام تعمیرات سردخانه پرداخت می شوند ، بسیار فزون تر از مبالغی است جهت خدمات سرویس دوره ای سردخانه ها پرداخت می شوند. متاسفانه برخی افراد فکر می کنند که محافظت و سرویس سردخانه یک امر بی فایده می باشد. اما برخلاف تصور آن ها انجام این عمل واجب و ضروری است و باید به صورت دوره ای انجام شود. چرا که بدین نحو می توان مانع بروز خسارات سنگین شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به متخصصین ما برای اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه در سراسر ایران اعتماد کنید

فدک سرما با داشتن کارنامه ای بسیار درخشان در زمینه سرویس و تعمیر سردخانه/  اجرا، راه اندازی و نصب سردخانه و  همکاری با شرکت های مطرح و بزرگ ایرانی و خارجی برای راه اندازی و نصب سردخانه ها مفتخر است که در کنار شما سرمایه گذاران محترم باشد تا راهی آسوده و روشن پیش روی سرمایه گذاری شما بگشاید.مرکز مجاز اجرا ،نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه

در اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه باید ابتدا نیاز سنجی‌های اولیه صورت بپذیرد. در سردخانه نیاز به یک اتاق نگهبانی، محلی برای تخلیه بار یا بارگیری محصولات و سوله‌هایی جهت نگه داری محصولات منجمد است. سقف و دیوارهای محوطه سردخانه که جهت نگه داری مواد غذایی از آن استفاده می‌شود باید به طور کامل عایق بندی شده باشند. این عایق بندی امکان تبادل هوای محیط بیرون با درون سردخانه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. حال اگر هنگام راه اندازی و نصب سردخانه کلیه اصول و شرایط لازم جهت اجرای سردخانه رعایت نشود می تواند ضرر بسیار بزرگی به مشتری وارد شود. به همین علت بهتر است که ما همیشه به شما توصیه می کنیم که کار اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه را به متخصص و تکنسین آن بسپارید تا کلیه شرایط و قوانین به صورت صحیح هنگام انجام کار رعایت و اجرا شود تا بعدها هنگام استفاده از سردخانه به مشکلات و تعمیرات متداول روبرو نشویم.

مرکز مجاز اجرا ،نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

معرفی ساختمان سردخانه

به طور کلبه طور کلی سردخانه‌ها به چهار قسمت اصلی تقسیم می‌شوند:

  • اتاقک سردخانه
  • کندانسینگ یونیت
  • شیر انبساط
  • اواپراتوری سردخانه‌

اتاقک سردخانه

در گذشته برای ساخت اتاقک یک سردخانه زیر صفر یا بالای صفر نیاز به ساخت یک سازه بتون آرمه به ضخامت ۲۲ سانتی‌متر بود و با استفاده از اندود سیمان از داخل و ایجاد سطحی صاف با دو لایه قیرگونی از داخل و سپس تخته‌کوبی، عایق حرارتی از جنس پلاستوفوم یا پلی یورتان، قسمت‌های مختلف اتاقک شامل سقف، کف و دیوارها را عایق می‌کردند و با ورق استیل یا گالوانیزه سطح عایق را پوشش می‌دادند. به این ترتیب یک بازه زمانی چند ماهه برای ساخت اتاقک سردخانه نیاز بود. این روش مدت زمان تحویل پروژه را طولانی می کرد و علاوه بر آن بار مالی زیادی را برای کارفرما ایجاد می‌نمود. اما امروزه با پیشرفت فناوری و با استفاده از روش‌های مهندسی ارزش که شیوه‌ای کارآمد برای شناسایی و حذف هزینه‌های غیر ضروری، کوتاه کردن زمان اجرا و بهینه‌سازی طرح‌ها می‌باشد تولیدکنندگان داخل و خارج کشور را بر آن داشته تا با ساخت ساندویچ پانل‌های پیش‌ساخته در دو نوع کشویی و پیچ و مهره‌ای امکان ساخت یک سردخانه را در زمان کوتاه در کمتر از یک هفته فراهم نمایند. از جمله قابلیت‌های این اتاقک‌ها می‌توان به خواص ضد رطوبت و ضد زنگ‌زدگی، با تنوع رنگ و قابلیت نصب و دمونتاژ در هر فضا، چگالی بالا (۳۴۰kg/m3)، مقاوم در مقابل ضربه و صدا، خاصیت ضد باکتری به علت داشتن روکش از جنس PVDF در لایه آخر برای سردخانه‌های لبنی کشتارگاه‌ها و غیره اشاره کرد.

کندانسینگ یونیت

کندانسینگ یونیت یا واحد تقطیر از دو قسمت کندانسور و کمپرسور که بر روی یک شاسی نصب شده‌اند تشکیل می‌شود و چرخه کارکرد آن به این صورت است که گاز فوق داغ با فشار و دمای بالا از کمپرسور خارج شده و وارد کندانسور می‌شود و گاز داغ پس از ورود به داخل لوله‌های کویل کندانسور، با کارکرد فن‌های کندانسور و عبور هوای محیط از روی لوله‌های کویل، خنک شده و به مایع تبدیل می‌شود. ظرفیت این کندانسینگ یونیت‌ها بر اساس چگالی هوای استاندارد (ارتفاع از سطح دریا) در شهرهای مختلف، متفاوت است. البته عوامل دیگری مانند دمای خشک محیط در فصل تابستان و اختلاف دمای خشک هوای ورودی با دمای مبرد تقطیرشونده نیز در ظرفیت کندانسینگ یونیت‌ها تاثیر دارد. لذا انتخاب این دستگاه‌ها در شهرهای مختلف باید طبق نظر مهندس مشاور صورت گیرد.

شیر انبساط

شیر انبساط در مسیر ورود مبرد به اواپراتور نصب می‌شود و وظیفه تنظیم جریان مبرد را در مدار بر عهده دارد و به دو شکل در دسترس قرار می‌گیرد:

  1. شیر انبساط ترموستاتیکاین شیرها با توجه به فرمانی که از طریق قسمت متعادل کننده (اکولایزر) و بالب (Bulb) خود دریافت می‌کنند مقدار جریان مبرد ورودی به اواپراتور را تنظیم می‌کنند.
  2. شیر انبساط الکترونیکیاین شیرها دبی مایع مبرد را با دقت زیاد با توجه به دمای مورد نیاز سردخانه کنترل کرده و مانع ورود مایع به کمپرسور می‌شوند و جایگزین مناسبی به جای شیرهای انبساط ترموستاتیک هستند.

اواپراتور

اواپراتور یکی از تجهیزات اصلی سیستم تبرید است که وظیفه تبخیر ماده مبرد را بر عهده دارد و در آن مایع به بخار تبدیل می‌شود. اواپراتور در اشکال مختلف سقفی و دیواری تولید می‌شود. سیستم دیفراست آن به این صورت است که کمپرسور و فن‌های اواپراتور و کندانسور به طور خودکار خاموش شده و سیستم دیفراست فعال می‌شود.

مرکز مجاز اجرا ،نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه در کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *