از جمله مسئولیت های معمولی یک تکنسین با تجربه و مهندس اجرایی ، تعمیر چیلر و سرویس نگهداری از آن است. کمترین خسارتی که یک اپراتور یا تعمیرکار بی تجربه و می تواند به بار آورد ، کاهش عمر مفید چیلر ، یا خراب و بلا استفاده کردن آن است. جهت پی بردن به ایرادات و عیوبی ک به سبب عدم دانایی اپراتور در سیستم چیلر پدیدار می شود ، باید به مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر ، همچون گروه فنی فدک سرما در کرج ، مراجعه نمایید. 

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

اگر بخواهیم سیستم چیلر ها و سیستم های تهویه را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که ساختار چیلرها پیچیدگی بیشتری دارند. بر این اساس تعمیر و سرویس آن ها نیز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه نیازمند است. به همین دلیل است که افرادی که داای شغل و کسب و کار صنعتی هستند به طور منظم جهت سرویس این دست از تجهیزات محل کار خود به مراکز مجاز و معتبر در این حوزه مراجعه می کنند. البته یکی از دغدغه های آنان پیدا کردن مجموعه ای حرفه ای است تا بتوانند جهت تعمیر و سرویس چیلرها به آن اعتماد کنند.

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر
مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر

مقصود ما از نگارش این مطالب ، معرفی شرکتی حرفه ای و تخصصی است تا بتوانید با خیالی آسوده از خدمات آن ها در زمینه سرویس و تعمیر چیلر بهره مند شوید.  گروه فدک سرما که سابقه ان در حوزه تعمیرات و سرویس کردن چیلرها بیش از 10 سال است ،  تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و بهترین خدمات را به انان ارائه دهد. تمامی کارکنان شاغل در این مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر ، تخصص و مدارک علمی لازم و مربوط به حوزه مذکور را از بهترین آموزشگاه های سرایر کشور دریافت نموده اند و مهم تر از آن این است که تجربه و سابقه کاری درخشانی را در این حوزه به دنبال دارند. بدین صورت می توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی نموده و به نحو احسن آن را تعمیر یا سرویس کنند.

کیفیت شعار ما نیست بلکه اعتبار و افتخار ماست

کیفیت خدمات ما تنها یک شعار نیست ؛ بلکه ماتا به الان با ارائه بهترین خدمات و با انجام حرفه ای ترین خدمات تخصصی ، توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را به خود جلب کنیم. شما می توانید با آسودگی هر گونه خدمت رسانی در زمینه تعمیر چیلر را به ما بسپارید .کلیه خدمات ما به شرح زیر است :

  • چیلر تراکمی و جذبی
  • نصب چیلر
  • جابجایی چیلر
  • رفع ابریزی و نشتی چیلر
  • شارژ گاز چیلر
  • تعویض کمپرسوریر چیلر
  • رفع ایراد یخ زدگی اواپراتور چیلر
  • تعویض قطعات چیلر به بهترین کیفیت با بهترین قیمت
می توانید جهت سرویس چیلر ، نگهداری و تعمیر چیلر  به مخصصان ما اعتماد کنید.

از هر جایی که چیلر خود را از کجا خریداری کرده باشید ،  متخصصان حرفه ای و باتجربه ما هر گونه پروسه مربوطه را ، از قبیل اسیدشویی چیلر ،نگهداری چیلر ، شارژ گاز چیلر ، سرویس چیلر و تعمیر چیلر تمام برندها و مدل های تراکمی و جذبی را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند. تمامی تعمیرکاران چیلر که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد. به جرات می توانیم بگوییم که فدک سرما تنها مرکز تخصصی تعمیرکولر گازی است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.به طوری که ما کلیه خدمات ارائه شده مشتریان را گارانتی می کنیم.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

آیا چیلر شما با مشکل مواجه شده و نیاز به سرویس و تعمیر چیلر دارد ؟

می توانید بدون نگرانی کارتان را به ما بسپارید. فدک سرما از بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر است که تعمیر کارانی متخصص و با تجربه ای دارد که برای ارائه کلیه خدمات سرویس چیلر و تعمیر چیلر در کرج آماده خدمت رسانی می باشند. به گونه ای که در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما حضور داشته و با اولین تماس شما ، یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران چیلر شهر را برای عیب یابی و تعمیرات چیلر شما اعزام می شود. ما سال های بسیاری است که در حوزه سرویس و تعمیر چیلر البرز در کرج فعالیت داریم و از سابقه کاری درخشانی برخوردار هستیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

ما به دلایل زیر مدعی هستیم که در زمینه سرویس چیلر و تعمیر چیلر بهترین می باشیم :

  • دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیر چیلر
  • تعمیرکاران چیلر در عیب یابی چیلر حرفه ای بودن
  • سابقه زیاد در زمینه تعمیر انواع چیلر جذبی و ترکیبی
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران چیلر و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • سرویس دهی در تمامی مناطق تهران
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات چیلر
  • در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی
  • تعمیر و سرویس انواع مذل ها و برندهای چیلر

فدک سرما به سبب داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران ، ورد اعتماد همگان می باشد. علاوه بر آن همه تعمیرکاران فدک سرما گواهینامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را دارا می باشند که این بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر چیلر برخورداریم

فدک سرما سال هاست که در زمینه عیب یابی چیلر و تعمیر انواع چیلر در سراسر تهران توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات چیلر می پردازد.سرویس و تعمیر چیلر

همانطور که گفته شد نگران خرابی چیلرتان نباشید ؛ تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. آنها می توانند در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند. از جمله مشکلات ذیل :

  • کمپرسور چیلر روشن نمیشود
  • کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است
  • کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود
  • کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند
  • کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود
  • کمپرسور چیلر دائم کار می کند
  • دمای فضا بسیار بالا است
  • دمای فضا بسیار پایین است
  • کمپرسور یخ و برف زده است

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم. در این مجموعه چه خدماتی از چیلر ارائه می شود ؟

فدک سرما بزرگترین و تنها مجموعه ای می باشد که کلیه خدمات چیلر تراکمی و جذبی را توسط متخصص ترین تعمیرکاران  ارائه می دهد. این خدمات عبارتند از :

  1. تعمیر چیلر
  2. تعمیر چیلر تراکمی
  3. تعمیر چیلر جذبی
  4. تعمیر کمپرسور چیلر
  5. سرویس چیلر
  6. شارژ گاز چیلر
  7. تعویض کمپرسور چیلر
  8. تعویض کر درایر و فیلتر درایر
  9. عیب یابی تابلو برق چیلر
  10. تعمیرات چیلر تراکمی
  11. نوسازی تابلو برق چیلر
  12. لیک یابی و نشت یابی چیلر
  13. هوشمند سازی تابلو برق چیلر/ سرویس برج خنک کننده
  14. عیب یابی مکانیکی و برقی
  15. اسیدشویی چیلر و سرویس کندانسور
  16. آماده سازی و راه اندازی چیلر

تعمیرکاران ما تسلط کافی در زمینه ارائه کلیه خدمات ذکر شده  را دارا هستند. ان ها بعد از انجام تعمیرات چیلر لذت یک باد خنک را به شما هدیه خواهند داد.

چگونه می توانید با مرکز مجاز سرویس و تعمیر چیلر تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

می توانید تعمیرات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین از ما بخواهید.

نگهداری و سرویس چیلر

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ؛ ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری و سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر  در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک سرما ارائه ی نگهداری و سرویس چیلر دوره ای با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود . تا حد امکان در نگهداری و سرویس چیلر خود به صورت دوره ای کوتاهی نکنید این امر باعث افزایش میزان بازدهی دستگاه شما می شود و همچنین با سرویس چیلر از پرداخت هزینه های سنگین تر جهت تعمیرات چیلر جلوگیری می کنید.

چیلر تراکمی

در چیلرهای تراکمی گاز ابتدا توسط کمپرسور، متراکم می‌گردد. این گاز سپس به کندانسور وارد شده توسط آب یا هوای محیط، خنک شده و به مایع تبدیل می‌گردد این مایع با عبور از شیر انبساط یا لوله موئین وارد خنک‌کننده (اواپراتور) می‌شود که در فشار کمتری قرار دارداین کاهش فشار باعث تبخیر مایع گردیده و در نتیجه مایع سردکننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک‌کننده، باعث ایجاد برودت در موادی که با قسمت خنک‌کننده در ارتباطند می‌گردد. سپس گاز ناشی از تبخیر، به کمپرسور منتقل می‌شود. با عبور بخار با سرعت در یک مسیر هوای کندانسور مکیده می‌شود. خلاء در کندانسور به علت تبدیل بخار به اب و اختلاف حجم بین بخار و اب ایجاد می‌گردد

چیلر جذبی

در چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از جذب‌کننده (Absorber) و مولد حرارتی (ژنراتور) به جای کمپرسور استفاده می‌گردد. عمومی‌ترین خنک‌کننده در چیلرهای جذبی سیستم پرمیدلیتیوم(لیتیوم برماید) است. در این سیستم، در قسمت جذب‌کننده، بخار آب توسط لیتیوم برماید غلیظ جذب شده و در قسمت مولد حرارتی، آب بر اثر حرارت تبدیل به بخار می‌شود. بخار آب در کندانسور که دارای فشار ۱/۰ اتمسفر است به حالت مایع در می‌آیدو سپس در خنک‌کننده که تحت فشار ۰٫۰۱ اتمسفر دوباره به بخار تبدیل می‌گردد و آب برای اینکه تبخیر گردد گرمای نهان خود رااز محیط خنک‌کننده می‌گیرد و باعث ایجاد برودت می‌گردد سپس بخار آب ایجاد شده در خنک‌کننده به جذب‌کننده منتقل می‌گردد و دوباره این چرخه تکرار می‌شود.

منابع و مواخذ مرکز تخصصی سرویس و تعمیر چیلر:

Chiller Service and Maintenance – Carmichael

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *