ساخت سردخانه در کرج

ساخت و اجرای سردخانه در کرج یکی از دغدغه های سرمایه گزاران است. زیرا اکثر ما نمیدانیم که آیا احداث سردخانه سود آور است؟ یا برای احداث سردخانه چه باید کرد؟ یا احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ یا از همه اینها مهمتر اینکه چند نوع سردخانه داریم؟؟ در این مقاله و سایر مقاله های سایت فدک سرما به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.  لطفا با ما همراه باشید.

با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین پیشرفت صنایع در زمینه صنعت مواد غذایی و کشاورزی نیاز به سردخانه های نگهداری و انجماد بیش از پیش مورد توجه اشخاص و صنایع مرتبط قرار گرفته. ساخت و اجرای سردخانه در کرج یکی از تجهیزات با سابقه بلند و قدیمی در زمینه مواد غذایی و میوه بوده و هست. این بخش صنعت مواد غذایی از اهمیت بسیار والا و مهم برخوردار بوده.

 

سردخانه چیست؟

سردخانه به محیط و فضایی گفته می‌شود که در آن دمای محیط را توسط  ادوات برودتی، کمپرسور کندانسور و اواپراتور کاهش داده و دما را در عددی ثابت و پایین نگه می داریم که در آن بتوان مواد غذایی و یا سایر فرآورده ها را در شرایطی که خواص آن مواد تغییر نکند، نگهداری کنیم.

 

آیا ساخت سردخانه در کرج سود آور است؟

توجیه اقتصادی وجود سردخانه از این لحاظ بسیار بالا می باشد که با نگهداری مواد اولیه و یا مواد غذایی و یا میوه ها در شرایط استاندارد تعریف شده قابلیت نگهداری و انبار کردن را خواهیم داشت و اگر دمای آن بار از حد مجاز تجاوز کرده و بالا بیاید، دیگر ارزش غذایی و قابلیت استفاده را ندارد. هر بار مواد غذایی فاسد شده، ارزش حدود یک چهارم یک سردخانه را دارد!

به طور مثال برای نگهداری مواد پروتئینی گوشت و مرغ، دمای ارائه شده توسط متخصصین مواد غذایی و بهداشت عدد منفی ۱۸ درجه می باشد و اگر این دما بالاتر رفته و به سمت گرم شدن برود دیگر ارزش غذایی خود را از دست داده و قابلیت استفاده را ندارد و باید این فرآورده پروتئینی معدوم و چرخه مواد غذایی خارج شود و همین امر سبب بروز خسارت بسیار سنگین به صاحبان مواد غذایی پروتئینی می شود.

همچنین در بحث مواد دارویی که اخیراً نیز در رابطه با واکسن های کووید ۱۹ مطرح شده است نگهداری بسیاری از مواد اولیه دارویی در شرایط انجماد و فریز شده می باشد و اگر دمای آن بالا رود باعث از بین رفتن آن مواد دارویی خواهد شد.

 

انواع سردخانه

سردخانه ها در انواع مختلفی ساخته می شوند اما به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. سردخانه های انجماد و فریز
  2. سردخانه های نگهداری

الف) سردخانه های زیر صفری

ب) سردخانه های بالای صفری

بهترین در ساخت و اجرای سردخانه در کرج

به نظر شما بهترین سازنده و اجرا کننده سردخانه در کرج، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

در دو کلمه کوتاه و مختصر عرض میکنیم: رضایت مشتری

فدک سرما دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده است مشتریان زیادی از میان هزاران تعمیر کار این مجموعه را به عنوان ساخت و اجرای سردخانه در کرج انتخاب کنند.

این از بزرگترین افتخارات ماست.

به همین دلیل ما هم تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که تا در ارائه خدمات ساخت و اجرای سردخانه به مشتریان برترین باشیم تا بتوانیم رضایت مشتری را که مهمترین اهداف این مجموعه می باشد به بهترین نحو جلب کنیم.

ساخت و اجرای سردخانه در کرج
ساخت و اجرای سردخانه در کرج

 

مجموعه فدک سرما با سابقه و رزومه کاری بسیار قوی و قدیمی در زمینه محاسبه، ساخت و اجرای سردخانه در کرج در دو دهه، یکی از مراکز مجاز و تحت‌ نظر اتحادیه برودتی استان البرز میباشد.

این افتخار ماست که در سالیان متوالی و با تجربه روز افزون و کارا اقدام به نصب و اجرا و راه اندازی انواع سردخانه های زیر صفری و بالا صفری همچنین سردخانه های انجماد تونل انجماد پرداخته ایم.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

ساخت و اجرای سردخانه در کرج به دو قسمت اصلی تقسیم می شود:

  • ساخت و احداث کابین
  • اتاق سردخانه

تجهیز سرطانه یونیت های داخلی امپراطور یونیت خارجی کندانسور و کمپرسور و همچنین طراحی و محاسبه و اجرای تابلو برق سردخانه

چرا برای ساخت سردخانه در کرج باید فدک سرما  را انتخاب کنیم؟؟

 

برای ساخت سردخانه در کرج چه باید کرد؟

همانطور که مستحضر هستید برای احداث و راه اندازی هر تجهیزاتی نیاز به تخصص و تبحر و مهارت های ویژه آن می باشد که اگر از متخصصین و افرادی که در زمینه احداث سردخانه استاندارد (mortuary design standards) استفاده نشود، در نهایت باعث هدر رفت هزینه بسیار بالای کارفرما و همچنین از دست دادن زمان می شود.

همچنین اجرا و احداث غیر اصولی و نادرست سردخانه باعث می شود که پس از راه اندازی سردخانه با توجه به عدم کارکرد صحیح سردخانه، کارفرما و صاحبان کار همیشه استرس و دغدغه این را داشته باشند که محصول خود را در معرض فاسد شدن و از بین رفتن مواد با توجه به عدم کارکرد صحیح سردخانه داشته باشد.

متخصصان ساخت و اجرای سردخانه در کرج

بزرگترین افتخار و دلیل این که مشتریان عزیز باید به مجموعه فدک سرما جهت احداث و ساخت سردخانه در کرج اعتماد کنند سابقه بلند و درخشان این مجموعه می باشد

مجموعه فدک سرما یکی از مراکز مجاز و معتبر که تحت نظر اتحادیه محترم برودتی استان البرز می باشد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به صورت تخصصی در زمینه اجرا و ساخت سردخانه در کرج آغاز نموده.

دارا بودن مجوز کسب در این زمینه یکی از گواهی و مدارک معتبر جهت اعتماد کارفرمایان و مشتریان عزیز میباشد.

دریافت دستمزد و نرخ بها طبق تعرفه و مبلغ تعیین شده از طرف اتحادیه محترم می باشد

تمامی تجهیزات و سردخانه های احداث شده دارای گارانتی دوساله از طرف مجموعه فلک سرما به کارفرمایان عزیز میباشد.

استفاده از اجناس اصلی و معتبر و درجه یک همچنین استفاده از نیروهای متخصص و کاردان در زمینه ساخت اتاق و نصب درب ها و آب بندی و غیر نفوذ بودن هوا در اتاق سردخانه همچنین استفاده از ادوات برقی درجه یک مانند کندانسور و اواپراتور کمپرسور تابلوبرق و سایر ادوات کنترلی نوید اطمینان و آرامش خاطر را به مشتریان و کارفرمایان عزیز در جهت ساخت سردخانه در کرج می دهد.

 

هزینه و قیمت ساخت سردخانه چقدر است؟

هزینه ساخت و احداث سردخانه مانند سایر ادوات وابسته و متناسب با ظرفیت و حجم آن سردخانه می باشد طبیعتاً سردخانه ها با حجم بالا تر و ظرفیت بالاتر نیاز به ادوات کمپرسور و کندانسور و یونیت های بزرگتری نیز می باشد که طبیعتاً از قیمت بالاتر برخوردار است.ساخت و اجرای سردخانه در کرج

برای به دست آوردن قیمت و همچنین دریافت مشاوره رایگان در زمینه ساخت و احداث سردخانه مرتبط با نیاز در رسته شغلی خود می‌توانید با کارشناسان مجموعه فدک سرما به صورت رایگان در ارتباط باشید.

(ارائه پیش فاکتور رسمی و معتبر قسمت مجموعه فلک سرما به کارفرمایان عزیز به صورت کامل و قطعی)

چرا باید ما را برای ساخت و اجرا سردخانه انتخاب کنید.

  • دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیرات چیلر
  • دارای سابقه ای بلند و درخشان
  • دارای مجوز کسب و عضو اتحادیه برودتی
  • دارای مدارک درجه 1 فنی و حرفه ای
  • متبحر بودن تعمیرکاران سردخانه  در عیب یابی سردخانه
  • تعمیرات انواع سردخانه  از قبیل فریونی و آمونیاکی پذیرفته می شود
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران سردخانه  و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • دارای شعب گوناگون در سراسر کرج و توابع آن می باشیم
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات سردخانه
  • در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *