تعمیرات کولر گازی تی سی ال در کرج

مجموعه فدک سرما به عنوان یکی از مراکز مجاز مجهز و معتبر و با سابقه ای درخشان در زمینه تعمیر انواع کولر گازی در کرج و تهران، مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج می باشد.

انجام خدمات تعمیرات کولر گازی تی سی ال نیاز به تخصص و تبحر و همچنین تجربه کافی دارد؛ به دلیل اینکه کولر گازی تی سی ال یکی از بهترین و در عین حال تخصصی ترین برندهای کولر گازی می باشد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

به غیر از کرم های ضد آفتاب، عینک آفتابی، بستنی های زیاد، یکی دیگر از مواردی که برای تابستان باید داشته باشید، کولر گازی شماست.

یک دستگاه تهویه مطبوع که در حال کار، پایدار و در شرایط خوب است. مطمئناً شما نمی خواهید در وسط تابستان با دمای بیش از 40 درجه سانتیگراد و از کار افتادگی موتور اصلی کولر و یا حتی برق ضعیف گیر (نوسان برق) کنید.

اما چگونه متوجه شوید که نیاز به تعویض کولر گازی دارید یا خیر.

 

در اینجا چند نشانه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

 

هوای کولر گازی به اندازه کافی خنک نیست

برق AC کولر گازی شما روشن است، اما احساس خنکی یا خوشایندی ندارید. علیرغم انتظار طولانی مدت برای خنک شدن اتاق، اصلا هوای خنکی احساس نمی کنید. این معمولاً نشانه این است که مشکلاتی در برق AC شما وجود دارد. به خصوص اگر به تازگی آن را سرویس کرده اید.

اگر مشکلات حتی پس از سرویس و نگهداری منظم همچنان ظاهر می‌شوند، احتمالاً به این معنی است که مشکل عمیق‌تر است و باید به فکر تعویض کولر گازی خود باشید.

تعمیر کولر گازی tcl در کرج
تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج

صورتحساب های غیرمعمول انرژی بالا

اگر مصرف شما کم و بیش یکسان است، قبض انرژی نیز باید تقریباً به همان میزان باشد. اما اگر ناگهان متوجه شدید که قبض‌های برق ماهانه شما افزایش می‌یابد، احتمالاً به این معنی است که برخی از اجزای مهم مانند کمپرسور یا کندانسور یا مبرد دچار مشکل شده است.

برای جبران قطعات شکسته، کولر گازی شما سخت‌تر کار می‌کند تا اتاق را خنک کند و در نتیجه هزینه‌های انرژی بالا را به همراه دارد. شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

اگر کولر گازی شما نو است، فوراً سرویس کار یا تعمیر کار کولر گازی تی سی ال را تعیین کنید. اما اگر بیش از 8-10 سال است، آن را جایگزین کنید. خرید یک کولر گازی جدید باعث کاهش قبض آب و برق شما می شود.

به شما پیشنهاد می کنیم با مطالعه مقاله تعمیر کولر گازی در کرج از خدمات ارائه شده ما در زمان بروز مشکل مطلع شوید.

تعمیرات بیشتر از حدّ انتظار

تعمیر و سرویس منظم کولر گازی منطقی است. اما اگر متوجه شدید که بیش از 5-6 بار در سال برای تعمیر کولر گازی تی سی ال خود تماس می گیرید، حتما مشکلی وجود دارد.

شما در حال صرف زمان و همچنین پول بیشتری برای تعمیر کولر گازی خود هستید. باز هم اگر کولر گازی شما بیش از 8 تا 10 سال عمر دارد، وقت آن رسیده است که به خرید کولر گازی جدید فکر کنید.

 

نصب اولیه توسط متخصصان

مجموعه تعمیر کولر گازی TCL فدک سرما برای نصب و سرویس کولر گازی شما مردان سرویس خانه را به خوبی آموزش داده است. مطمئن باشید که یک نصب غیر کارشناسی، نیاز به سرویس کار بعدی یا حتی تعمیر کار بخش های آسیب دیده را افزایش خواهد داد.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج
تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج

رطوبت زیاد کولر گازی

زمانی که از کولر گازی استفاده می کنید مقداری رطوبت طبیعی است. اما اگر با وجود کارکرد تهویه مطبوع، اتاق را بسیار مرطوب و ناراحت می‌دانید، وقت آن است که تمام اجزاء را توسط یک مهندس خدمات مربی بررسی کنید. مبرد شما ممکن است نشت کند. هوای بسیار مرطوب نیز محیط سالمی برای حضور در آن نیست.

 

کولر گازی پر سر و صدا

آیا احساس می کنید کولر گازی شما بیشتر از حد معمول سر و صدای تولید می کند؟ آیا لرزش بیش از حد یا ساییدن زیاد یا صدای جیر جیر زیاد از کولر گازی شما می آید؟

در حالی که برخی از صداها طبیعی است، بسیاری از آن با شدت فزاینده معمولاً علامتی است که خواستار تعمیر یا تعویض است.

 

بوی بد

یک تهویه مطبوع دارای فیلترهایی برای اطمینان از هوای تمیز است.

به عنوان مثال، دستگاه های تهویه مطبوع TCL دارای فیلتر ویتامین C و یون های نقره هستند که باکتری های مضر، قارچ ها و حتی گرد و غبار را مسدود می کنند تا از تنفس هوای تمیز اطمینان حاصل کنند.

هنگامی که هوای داخل اتاق شما بوی سوختگی یا دود یا چیزی پوسیده می دهد، لطفاً برای خدمات فوری تماس بگیرید.

 

مشکلات کوچک ممکن است در گارانتی شما پوشش داده شود. TCL 1 سال ضمانت جامع، 5 سال ضمانت PCB و 10 سال ضمانت کمپرسور را برای تمام AC های SMART Air، iECO Air AI INVERTER ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که تعمیر و نگهداری منظم و سرویس AC خود را برنامه ریزی کرده اید.

اگر کولر گازی شما بیش از 8 تا 10 سال عمر دارد و تعمیرات متعددی را پشت سر گذاشته است، به خرید کولر گازی نو فکر کنید. این نه تنها کارآمد خواهد بود بلکه شما را از خرج کردن پول غیر ضروری برای قبوض بالای انرژی نیز نجات می دهد.

 

برای برنامه ریزی تعمیر یا نگهداری تهویه مطبوع TCL خود، با بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید. می توانید شکایت خود را ثبت کنید یا درخواستی را در fadaksarma.com یا حتی از برنامه خانه TCL برای انجام همین کار استفاده کنید. برنامه خانگی TCL به شما کمک می کند تا در 10 ثانیه درخواست خود را ثبت کنید. شما می توانید از مزایای دیگر نیز بهره مند شوید.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج – مرکز تخصصی فدک سرما

مجموعه فدک سرما با تکیه بر علم و دانش خود در ده سال گذشته در زمینه تعمیر کولر گازی های تی سی ال در کرج و با پشتوانه تکنسین های مجرب و متعهد و همچنین تحت نظر اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم خانگی در سطح استان البرز این امید را به شما همشهریان عزیز می دهد که با خیال آسوده و راحت تعمیر دستگاه کولر گازی تی سی ال در کرج خود را به ما بسپارید

  • مراجعه سریع و در زمان مشخص شده تعمیرکاران
  • داشتن تخصص و مهارت لازم در زمینه تعمیر کولر گازی تی سی ال
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی مانند کمپرسور کولر گازی گاز و قطعات الکترونیکی
  • گارانتی خدمات تعمیر کولر گازی و همچنین قطعات
  • دریافت اجرت و نرخ بها خدمات تعمیر کولر گازی طبق تعرفه اتحادیه محترم تعمیرکاران استان البرز
  • داشتن مجوز کسب و جواز ارائه خدمات تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج

این موارد گوشه ای از اسناد ایست که شما مشتریان و همشهریان عزیز در رابطه با تعمیر کولر گازی در کرج می توانید به این موارد تکیه کنید.

 

منابع و مواخذ تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج

Is it time to replace or repair your Air Conditioner?

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *