تعمیر کولر گازی آکایی در کرج

تعمیر کولر گازی آکایی در کرج


تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی آکایی در کرج  بر اساس تجربه چندین ساله‌ای که دارند خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی آکایی در کرج را به بهترین نحو ممکن به کاربر ارائه می‌کنند.بنابراین اگر بدنه کولر گازی منزلتان حالت برق گرفتگی دارد یا این که کولر گازی به جای باد خنک باد گرم تولید می‌کند، کافی است با مرکز مجاز تماس بگیرید و این موضوع را با کارشناسان فنی در میان بگذارید.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

به متخصصان ما برای سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج اعتماد کنید،مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و با تجربه ما شارژ گاز و سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج پشتیبانی می کنند.تعمیرکاران مرکز در اسرع وقت در محل مشتری حاضر می‌شوند و تعمیرات کولر گازی را به بهترین نحو به انجام می‌رسانند؛ بنابراین پس از اتمام فرآیند تعمیرات دستگاه می‌توانید همانند روز اول از آن جهت خنکی منزلتان استفاده نمایید.

تعمیر کولر گازی آکایی در کرج،کولر گازی آکایی یکی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع عرضه شده در بازار است که هوای منازل و ادارات را در طول روزهای گرم و سوزان تابستانی به خوبی خنک می‌کند.با وجود این که تعمیر کولر گازی آکایی در کرج با استفاده از بهترین قطعات الکتریکی طراحی شده است، اما در طول مدت زمان استفاده ممکن است از راندمان مناسبی برخوردار نباشد. به گونه‌ای که هنگام استفاده، باد گرم به جای باد سرد از درون دستگاه منتشر شود یا سر و صدای ناهنجاری از درون کولر گازی به گوش برسد!تعمیر کولر گازی آکایی در کرج،در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان دست به اقدامات خودسرانه نزنید و عیب یابی و تعمیر کولر گازی آکایی را به تعمیرکاران متخصص نمایندگی بسپارید؛ زیرا ممکن است در اثر تعمیرات نادرست صدمات جبران ناپذیری به کولر گازی وارد کنید که سبب از کار افتادن همیشگی دستگاه شود.

مرکز  تعمیر کولر گازی آکایی در کرج فدک سرمایک مرکز و کارگاه مجاز و تخصصی تعمیر کولر گازی می باشد و با داشتن بیش از چندین سال در زمینه تعمیرات کولر گازی توانسته است تجربیات علمی و عملی خوبی را کسب کند و با داشتن تعمیرکاران با سابقه کاری بلند مدت و آموزش دیده خود تبدیل به یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی آمیکو شده است. اگر شما هم دارای کولری هستید که گرمای یا سرمادهی مطلوبی ندارد با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.به متخصصان ما برای سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی اعتماد کنید.

مهم نیست اسپیلت آکایی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما شارژ گاز و سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک سرما یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی آکایی در کرج و تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات کولر گازی آکایی فعالیت می کند و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده ایم  که این بزرگترین افتخار ما می باشد

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه  سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

 

چرا فدک سرما بهترین تعمیرکار کولر گازی آکایی در کرج میباشد؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی اکایی در کرج.
  • گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی اکایی در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای سرویس وتعمیر کولر گازی آکایی در کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس وتعمیر کولر گازی آکایی در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

 

تفاوت فدک سرما با سایر مراکز تعمیر کولر گازی آکایی در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس وتعمیر کولر گازی آکایی  در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.سرویس و تعمیر کولر گازی اکایی در کرج
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

تعمیر کوار گازی آکایی در کرج
تعمیر کوار گازی آکایی در کرج

 

راههای تماس جهت ثبت سفارش تعمیر کولر گازی آکایی در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.فدک سرما در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج در خدمت شما عزیزان میباشد.

 

در تعمیرگاه مجاز کولر گازی آکایی در کرج چه خدماتی ارائه می شود؟

وظیفه این مجموعه ارائه کلیه خدمات کولر گازی آکایی از قبیل : تعمیر کولر گازی آکایی، تعمیرات کولر گازی آکایی، سرویس کولر گازی آکایی، نصب کولر گازی آکایی، شارژ گاز کولر گازی آکایی، تعویض کمپرسور کولر گازی آکایی، عایق کاری و لوله کشی کولر گازی آکایی و … به صورت تخصصی می باشد

مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی اکایی در کرج چگونه است؟

پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین، سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند.
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدماتسرویس تعمیر کولر گازی آکایی در کرج و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد

کدام مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر کولر گازی آکایی در کرج می باشد؟

فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس ،نصب، تعمیر کولر گازی آکایی در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه

متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی آکایی در کرج
سرویس کولر گازی آکایی در کرج

 

سرویس کولر گازی آکایی در کرج

بهترین زمان جهت دریافت خدمات سرویس کولر گازی بوتان روزهای سرد زمستان است؛ زیرا در این روزها تراکم مراجعه کنندگان کمتر است و به سرعت می‌توانید خدمات مد نظرتان را دریافت کنید.

هنگام سرویس دستگاه کلیه قسمت‌های کولر گازی مانند پنل ها، سنسورها و فیلتر دستگاه مورد بررسی و نظافت قرار می‌گیرند بنابراین راندمان کولر گازی افزایش پیدا می‌کند.

همچنین سرویس به موقع کولر گازی سبب کاهش میزان انرژی مصرفی دستگاه می‌شود.

شما به دو طریق می تونید کولر گازی آکایی خود را سرویس کنید.

با تعمیرکاران ما تماس بگیرید و این خدمات را از ما بخواهید.

با مراجه به قسمت اموزش های سایت و مطالعه اموزش نحوه سرویس کولرگازی این کار را خودتان انجام دهید.

البته دقت داشته باشید که کولر گازی یک وسیله برقی و خطرناکی می باشد که بی احتیاطی باعث خسارت جانی و مالی می شود پس اگر در این زمینه تخصصی ندارید توصیه ما به شما این است که با تعمیرگاه مجاز کولر گازی اکایی تماس بگیرید و به هیچ عنوان این کار را به تنهایی انجام ندهید.

 

شارژ گاز کولر گازی آکایی در کرج 

قبل از شارژ کولر گازی بوتان باید میزان شارژ دستگاه توسط ابزارهای مناسب اندازه‌گیری شود؛ زیرا ممکن است علت خنک نکردن کولر گازی به دلیل بروز مشکلات احتمالی دیگر رخ داده باشد و به کمبود میزان شارژ گاز دستگاه هیچ ارتباطی نداشته باشد!

در صورتی که کمپرسور یا کندانسور کولر گازی نیز آسیب دیده باشد دستگاه به جای باد سرد باد گرم تولید می‌کند! بنابراین تعمیرکاران ابتدا شارژ دستگاه را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز شارژ گاز کامل یا تکمیلی را انجام می‌دهند

شارژ کولر گازی اکایی به دو صورت شارژ گاز اولیه و شارژ گاز تکمیلی انجام می‌شود. در صورتی که کولر گازی را به تازگی خریداری کرده باشید شارژ گاز آن باید به طور کامل انجام شود.

اما در صورتی که سال‌ها کولر گازی بوتان را جهت تأمین سرمایش منزلتان استفاده کرده‌اید، دستگاه نیاز به شارژ گاز تکمیلی خواهد داشت.

 

نصب و جابجایی کولر گازی آکایی در کرج 

قبل از این که نصب و جابجایی کولر گازی بوتان را از تعمیرکاران نمایندگی درخواست کنید، بهتراست محل مناسبی را جهت قرارگیری کولر گازی مد نظر داشته باشید.

دیواری که قرار است کولر گازی بر روی آن نصب شود باید به گونه‌ای باشد که فضای اطراف دستگاه جهت تهویه هوای مطبوع مناسب باشد؛ زیرا اگر کولر گازی را در یک کنج یا گوشه نصب کنید هوای خنک منتشر شده از آن به تمام قسمت‌های خانه نخواهید رسید.

نه‌ تنها سرویس و شارژ گاز کولر گازی نیاز به تخصص دارد بلکه نصب و جابجایی کولر گازی آکایی نیز باید توسط کارشناسان فنی با تجربه مرکز مجاز انجام شود. هنگام نصب کولر گازی آکایی قسمت‌های مختلف آن بررسی می‌شوند و شارژ گاز اولیه انجام می‌شود. سپس محل مناسبی جهت نصب کولر گازی آکایی در نظر گرفته می‌شود تا هوا بتواند در اطراف کولر گازی در حال گردش باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *