تعمیر چیلر ساران – تخصصی ترین مرکز سرویس در کرج – از جمله نیازهای اساسی هر ساختمان استفاده از سیستم سرمایشی و برودتی در فصول گرم سال است. در عصر کنونی با پیشرفت فناوری و ورود سیستم های سرمایشی جدید و متنوع به بازار ، شرایطی برای سازندگان فراهم آورده اند که بدون بهره گیری از کولرآبی و گازی که فضا اشغالی آن ها زیاد است ، تنها با استفاده از یک دستگاه به نام چیلر ، سیستم سرمایشی تمام ساختمان را فعال کنند.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

با توجه به اینکه ساختمان چیلرها در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع ، پیچیدگی بیشتری دارند، برای سرویس و تعمیر آن ها نیز باید از گروهی همچون فدک سرما که نیروهای آنان از تخصص و تجربه کافی برخوردار هستند ، کمک بگیرید. این امر نیز از جمله دغدغه های افرادی است که مشاغل صنعتی و کارخانه ای داشته و بایستی در بازه های زمانی منظم در جهت تعمیر و سرویس چیلرها اقدام کنند. چنانچه شما نیز صاحبان این دست از مشاغل هستید ، برای آشنایی با تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر چیلر ساران در کرج این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تعمیر چیلر ساران
تعمیر چیلر ساران

آیا در فصل گرم سال چیلر شما با مشکل مواجه شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد ؟

فدک سرما بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر در کرج و دارنده تعمیرکارانی متخصص و متبحر ، آماده خدمت رسانی در حوزه تعمیراتی چیلر در سراسر کرج و تهران میباشد. ما بر این اساس که در سراسر کرج  دارای شعب فراوانی هستیم ، در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران شهر را برای تعمیر چیلر شما اعزام خواهیم کرد.تعمیر چیلر ساران در کرج

کیفیت شعار ما نیست اعتبار و افتخار ماست !

به متخصصان ما برای سرویس چیلر ، نگهداری و تعمیر چیلر اعتماد کنید

تفاوتی ندارد که چیلر ساختمان خود را از کجا خریداری کرده اید ؛ متخصصان حرفه ای و با تجربه فدک سرما ، اسیدشویی ، نگهداری ، شارژ گاز ، سرویس و تعمیر چیلر تمام برندها و مدل های تراکمی و جذبی را در استان  کرج و تهران پشتیبانی می کنند.

 

 

ما به دلایل زیر می گوییم در زمینه سرویس چیلر و تعمیر چیلر در کرج بهترین هستیم :

  • دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیر چیلر
  • تعمیرکاران چیلر در عیب یابی چیلر حرفه ای بودن
  • سابقه زیاد در زمینه تعمیر انواع چیلر جذبی و ترکیبی
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران چیلر و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • سرویس دهی در تمامی مناطق تهران
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات چیلر
  • در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی

اصلی ترین دلیل اعتماد مشتریان به فدک سرما بهره مندی این مجموعه از جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران است. به علاوه تمامی تعمیرکاران فدک سرما گواهینامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را دارا میباشند که این بزرگترین سرمایه ما می باشد.

 

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر چیلر برخورداریم

فدک سرما سال های زیادی است که در حوزه عیب یابی و تعمیر انواع مختلف دستگاه های چیلر ، در سراسر تهران به وسلیلع کارکنان متخصص در حال خدمت گذاری است و توانسته که در این حیطه تجربه و مهارت کافی را بدست آورد. به گونه ای که در کوتاه ترین زمان ممکن ، ایراد و نقص دستگاه شما را شناسایی نموده و با کمترین هزینه تعمیرات چیلر را به انجام می رساند.

نگران خرابی و مشکل دستگاه چیلر ساختمان خود نباشید. تعمیرکاران فدک سرما به واسطه  علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات  بهترین عملکرد را ارائه می دهند.

از جمله مشکلاتی که در دستگاه های چیلر رخ می دهند :
  1. کمپرسور چیلر روشن نمیشود
  2. کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است
  3. کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود
  4. کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند
  5. کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود
  6. کمپرسور چیلر دائم کار می کند
  7. دمای فضا بسیار بالا است
  8. دمای فضا بسیار پایین است
  9. کمپرسور یخ و برف زده است

به منظور رفع هر یک از مشکلات فوق می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر مرکزی تماس بگیرد و نیروهای ما به سرعت در محل حاضر شده و کمک رسانی لازم را به عمل می آورند.

در این مجموعه چه خدماتی از چیلر تراکمی و جذبی ارائه می شود؟

فدک سرما تنها مجموعه ای می باشد که کلیه خدمات چیلر تراکمی و جذبی را ارائه می دهد. این خدمات عبارتند از

  • تعمیر چیلر
  • تعمیر چیلر تراکمی
  • تعمیر چیلر جذبی
  • تعمیر کمپرسور چیلر
  • سرویس چیلر
  • شارژ گاز چیلر
  • تعویض کمپرسور چیلر
  • تعویض کر درایر و فیلتر درایر
  • عیب یابی تابلو برق چیلر
  • تعمیرات چیلر تراکمی
  • نوسازی تابلو برق چیلر
  • لیک یابی و نشت یابی چیلر
  • هوشمند سازی تابلو برق چیلر
  • سرویس برج خنک کننده
  • عیب یابی مکانیکی و برقی
  • اسیدشویی چیلر و سرویس کندانسور
  • آماده سازی و راه اندازی چیلر

تعمیرکاران ما دارای تسلط کافی در زمینه ارائه کلیه خدمات ذکر شده می باشند. ان ها بعد از انجام تعمیرات چیلر لذت یک باد خنک را به شما هدیه خواهند داد.

سرویس چیلر

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ؛ ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن ،احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌ شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید. بنابراین بهترین راه پیشگیری است ؛ یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک سرما ارائه ی سرویس های نگهداری و تعمیر چیلر با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز ، تهران و توابع خواهیم بود .

چیلر چیست ؟

نحوه اسید شویی و سرویس چیلر

به دستگاهی چیلر می گویند  که حرارت را از مایعات ، بر حسب چرخه تبرید تراکم بخار یا جذبی می‌زداید. این مایع ممکن است به جهت برای خنک کننده هوا یا دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد که به طور معمول همچون سیکل و درون یک مبدل حرارتی جریان دارد. به عنوان یک محصول جانبی مهم ، حرارتی که از مایع جذب شده یا باید به محیط خارج دفع شود یا برای کارایی‌ بالاتر ، در راستای مقاصد گرمایی استفاده شود. نگرانی‌هایی در مورد طراحی و انتخاب چیلرها وجود دارد. این نگرانی‌ها شامل ، کارایی ، بازده ، تعمیر و نگهداری ، آسیب‌پذیری‌های محیطی است. چیلرها به دو گروه تقسیم می شوند : چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی.

چیلر تراکمی

در چیلرهای تراکمی در ابتدا گاز توسط کمپرسور ، متراکم می‌گردد. این گاز سپس به کندانسور وارد شده توسط آب یا هوای محیط ، خنک شده و به مایع تبدیل می‌گردد این مایع با عبور از شیر انبساط یا لوله موئین وارد خنک‌کننده (اواپراتور) می‌شود که در فشار کمتری قرار دارداین کاهش فشار باعث تبخیر مایع گردیده و در نتیجه مایع سردکننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک‌کننده ، باعث ایجاد برودت در موادی که با قسمت خنک‌کننده در ارتباطند می‌گردد. سپس گاز ناشی از تبخیر، به کمپرسور منتقل می‌شود. با عبور بخار با سرعت در یک مسیر هوای کندانسور مکیده می‌شود. خلاء در کندانسور به علت تبدیل بخار به اب و اختلاف حجم بین بخار و اب ایجاد می‌گردد

چیلر جذبی

در چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از جذب‌کننده (Absorber) و مولد حرارتی (ژنراتور) به جای کمپرسور استفاده می‌گردد. عمومی‌ترین خنک‌کننده در چیلرهای جذبی سیستم پرمیدلیتیوم (لیتیوم برماید) است. در این سیستم ، در قسمت جذب‌کننده ، بخار آب توسط لیتیوم برماید غلیظ جذب شده و در قسمت مولد حرارتی، آب بر اثر حرارت تبدیل به بخار می‌شود. بخار آب در کندانسورکه دارای فشار ۱/۰ اتمسفر است به حالت مایع در می‌آیدو سپس در خنک‌کننده که تحت فشار ۰٫۰۱ اتمسفر دوباره به بخار تبدیل می‌گردد و آب برای اینکه تبخیر گردد گرمای نهان خود رااز محیط خنک‌کننده می‌گیرد و باعث ایجاد برودت می‌گردد سپس بخار آب ایجاد شده در خنک‌کننده به جذب‌کننده منتقل می‌گردد و دوباره این چرخه تکرار می‌شود.

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر چیلر ساران در کرج
تعمیر چیلر ساران

 

 

منابع و مواخذ تعمیر چیلر ساران:

The Complete Guide to Commercial Chiller Repair

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *