تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج

تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج


تعمیر سردخانه به مجموعه خدمات گفته می شود که روی یک سردخانه که دارای عیب است انجام می شود تا این مجموعه هماهنگ و بدون عیب و نقص کار کند. با توجه به اینکه سردخانه دارای ساختمان پیچیده ای می باشند تعمیر سردخانه نیازمند تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد. از این بابت مجموعه فدک سرما ، که در این زمینه از متخصصین مجرب بهره می جوید ، اطلاعات جامعی درباره مرکز تخصصی تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج را برای شما تهیه کرده است.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

مرکز تخصصی تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج

چرا باید سردخانه سرویس شود ؟

یکی از بزرگترین دغدغه های دارندگان سردخانه و مشاغلی که شغل آنها ایجاب می کنند مواد اولیه و یا محصول نهایی خود را درون سردخانه نگه دارند این است که دمای سردخانه بالا رفته و یا به عبارتی سردخانه به مشکل برخورد کند و باعث شود که مواد و یا محصول خراب شود.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

در بسیاری از موارد مشاهده گردیده است که با خراب شدن سردخانه و بالا رفتن دما مالک آن مجموعه با هزینه بسیار بالا مطرح گردیده و هزینه های جبران ناپذیری را پرداخت نموده است از قبیله فاسد شدن گوشت خراب شدن مواد اولیه غذا از بین رفتن محصولات کشاورزی ، فاسد شدن مواد اولیه پلاستیکی و صنعتی ، از بین رفتن مواد دارویی و شیمیایی و مواردی مشابه آن. پس با این تفاسیر به لزوم و اهمیت سرویس و تعمیر سردخانه پی می بریم. به طور مثال اگر مالک یک مجموعه مانند یک مجموعه مواد غذایی اگر در ابتدا فردی و به صورت دوره ای و سالیانه و یا ماهیانه تمام ادوات سردخانه خود را از قبیل سردخانه زیر صفر و سردخانه بالاتری را مورد سرویس ، راه اندازی اولیه قرار دهد با خاطری آسوده و مطمئن می توانند یک دوره را با خاطری آسوده و بدون هیچگونه مشکل و ریسکی سپری کنند. به این نکته مهم توجه داشته باشید سرویس و راه اندازی تجهیزاتی مانند سردخانه توسط افراد غیرمتخصص و ناشی نه تنها کمکی به بهینه‌سازی مصرف و راندمان بالای سر خانه نمیکنند ، بلکه بصورت برعکس می توانند ضررها و زیان های بسیاری را به سردخانه وارد نماید. پس در انتخاب تکنسین و سرویس کار برای تعمیر سردخانه در کرج خود بسیار دقت نمایید که از افراد و تکنسین های متخصص مجرب و متعهد و همچنین آموزش دیده استفاده نمایید.

چگونه سردخانه را در کرج سرویس کنیم ؟

برای سرویس داکت اسپلیت در کرج باید مراحل زیر با دقت و تخصص صورت گیرد:

  • شستشوی کویل یونیت خارجی،کندانسور با دستگاه کارواش از داخل و خارج
  • نظافت و سرویس یونیت داخلی،شستشوی فیلتر ها و در صورت لزوم تعویض فیلترهای هوا
  • آچارکشی کلیه اتصالات کمپرسور و لوله های گاز
  • آچارکشی کلیه اتصالات و شیر های رفت و برگشت گاز
  • تست گاز و در صورت نیاز شارژ گاز
  • تست آمپر مصرفی کمپ سور (عملکرد کمپرسور)
  • آچارکشی تابلو برق دستگاه و چک نمودن کابل های برق و اتصالات برقی (سوختگی و پوسیدگی)

به همین خاطر شمار زیادی از صاحبان کسب و کارهای صنعتی و صاحبان کارخانه ای لازم است در بازه های زمانی منظم به قصد سرویس کردین و نگهداری تجهیزات ، به مرکز تخصصی مربوطه رجوع کنند اما همچنان یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و تعمیرات سردخانه در کرج به بهترین شکل به انجام برسد.

فدک سرما بزرگترین مرکز مجاز تعمیر سردخانه زیر صفری و بالای صفری و تعمیر چیلر در کرج و تهران

فدک سرما یکی از مراکز قابل اعتماد و با تجربه و تخصصی انواع تعمیرات سردخانه فریونی میباشد که سال هاست در این زمینه به مشتریان عزیز ارائه خدمات می کند و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده است .

مرکز تخصصی تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#7ea0bf”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج را به ما بسپارید. ما سالهاست که در زمینه تعمیر سردخانه زیر صفری و بالا صفری در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

دلیل اعتماد مشتریان از بین هزاران تعمیرگاه به ما برای تعمیر و راه اندازی  سردخانه در کرج

یکی از علل که مسبب اعتماد مشتریان به مرکز مجاز خدمات سردخانه شده است ، در اختیار داشتن کارشناسان فنی متخصص و متبحر در این حوزه است. همگی تعمیرکاران این مرکز تحت آموزش ­های بروز تعمیرات قرار گرفته‌اند. در نتیجه به سادگی عیب یابی را به انجام می رسانند و هر ایراد و نقص موجود را به نحو احسن ، با دقت و سرعت عمل بالا و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.  مسئولیت پذیری و ارائه خدمات پس از فروش نیز از دیگر دلایل اعتماد مشتریان به این مرکز است. به همین دلیل پس از انجام تعمیرات سردخانه  اگر با مشکلی مواجه شده باشید این مرکز با ارائه گارانتی معتبر کلیه مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند. در صورتی که در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان نتوانید خدمات کولر گازی را به موقع دریافت کنید مجبور خواهید بود هوای گرم و شرجی منزل را تحمل کنید. مرکز مجاز کولر گازی با وجود کارشناسان متخصص در حوزه نصب، جابجایی، تعمیرات و سرویس کلیه خدمات مورد نیاز مشتری را به نحو احسنت ارائه می‌کند. کافی است با نزدیک‌ترین شعبه مرکز مجاز تعمیر سردخانه تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در محل حضور پیدا کنند و خدمات مد نظرتان را ارائه دهند. مرکز مجاز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان است. بنابراین حتی اگر روزهای تعطیل کولر گازی هومکس دچار مشکل شده باشد با اولین تماس می‌توانید نسب به عیب یابی و تعمیر ات آن اقدام کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای تعمیر سردخانه در کرج میباشد ؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات . گارانتی سه ماهه خدمات . در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران . داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج و تهران

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز سرویس و تعمیر سردخانه در کرج چیست ؟

تقریبا نود درصد از تعمیرگاه ها و مراکز سردخانه در کرج جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات سرویس و تعمیر سردخانه در کرج را دارا نمی باشند.  نکته بعدی به نوعی با مورد اول نیز مرتبط است. با توجه به این موضوعی که عنوان گردید ، یعنی اکثر مراکز و تعمیرگاه ها در کرج فاقد جواز کسب هستند ، از این رو این مراکز نمی توانند به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر اهدا کنند.  و همین امر باعث پیدایش افراد سودجو  شده است. این افراد از همین قضیه می‌توانند در تعمیر و ارائه خدمات ، سرویس و تعمیر راه اندازی سردخانه در کرج سوء استفاده کنند. مورد دیگر که طبعا یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد ، تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد. در کمال تاسف باید گفت که در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه اعتماد و در اختیار دادن و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد. در این موقعیت مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است. به عنوان مثال : تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل ، فاقد سوء پیشینه ، دارای کارت پایان خدمت ، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

راه های تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارش و تعمیر سردخانه در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید. فدک سرما در زمینه سرویس و تعمیر و راه اندازی سردخانه در کرج در خدمت شما عزیزان میباشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#7a9fbf”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

این مجموعه یکی از مراکز مجاز و تحت نظر اتحادیه برودتی استان البرز می باشد و تمامی نرخ خدمات سردخانه طبق مصوبه و تعرفه این نهاد ارایه می گردد.

  1. تعمیر سردخانه صاب کول در کرج
  2. تعمیر سردخانه  آرشه در کرج
  3. تعمیر سردخانه  نوین در کرج
  4. تعمیر سردخانه تبادل کار در کرج
  5. تعمیر سردخانه  آرشه کار در کرج
  6. تعمیر سردخانه  بیتزر در کرج
  7. تعمیر سردخانه  دی وی ام کوپلند در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *