داکت اسپیلیت

با توجه به پیشرفت در صنعت و تاسیسات ساختمان و اماکن ، تامین شرایط حرارتی و برودتی یا به عبارتی سرمایش و گرمایش محیط در سیستم های جدید و نوین ، توسط دستگاهی به نام داکت اسپلیت صورت می گیرد. به عبارتی ، داکت اسپلیت و هواساز تجهیز است که وظیفه تامین دمای مطبوع ساختمان را به عهده دارد. دستگاه مذکور در مقیاس‌های بزرگ خانگی اداری و تجاری ساخته می شود.
از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید
اگر قصد دارید در ادامه اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید ، پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب با فدک سرما در ارتباط باشید.
داکت اسیلیت

وظیفه داکت اسپیلت

محصول مورد نظر ، از دو قسمت یونیت داخلی هواساز و یونیت خارجی کندانسور یونیت تشکیل می‌شود.
اما در شرایط جدید ، با توجه به بالا بودن و همچنین استهلاک بالای تامین گرمایش محیط ، توسط هیت پمپ و یا کمپرسور قطعه دیگری به نام پکیج شوفاژ دیواری نیز به این دستگاه متصل شده است. که وظیفه آن تامین گرمای محیط می باشد.
به عبارت دیگر می توان گفت ، این دستگاه از سه قسمت اصلی ، یونیت هواساز داخلی ، یونیت کندانسور ،یونیت برای ایجاد پتانسیل سرمایشی کمپرسور کندانسور ، همچنین پکیج شوفاژ دیواری جهت تأمین مدار گرم آب داغ شوفاژ تشکیل شده است.
تا به این جای مطلب ، به شناخت توضیح در مورد کارکرد دستگاه پرداختیم. در ادامه قصد داریم ، محاسبه طراحی ساخت ، نصب و تعمیر محصول مذکور را شرح دهیم. چرا که اکثر دستگاه های داکت اسپلیت به دلیل عدم کیفیت کافی ، عدم ظرفیت واقعی و استفاده از متریال نامرغوب موجب نارضایتی مصرف کننده شده اند. این موضوع عدم آسایش مشتریان را در پی دارد.
مجموعه فدک سرما با سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال و همچنین در اختیار داشتن نیروهای مجرب ، متخصص ، آموزش دیده و باتجربه یکی از مراکز مجاز و نمایندگی معتبر این محصول در استان البرز و تهران می‌باشد
این مجموعه با تکیه بر دانش و توانایی های خود ، همچنین استفاده از جدیدترین ابزارها و متدها ، خدمات آماده ارائه زیادی دارد. خدمات فروش نصب و همچنین تعمیر دستگاه داکت اسپلیت برای تمامی اماکن تجاری مسکونی اداری فروشگاهی،صنعتی و غیره جزوی از این خدمات می باشد.

خدماتی که مجموعه فدک سرما در رابطه با دستگاه

  • فروش داکت اسپیلت در انواع ایرانی و خارجی
  • نصب یونیت داخلی و یونیت خارجی
  • تعمیرات دستگاه شامل سرویس شارژ گاز نصب کویل آبگرم رفع نشتی مدار آب و مدار گاز
  • تعمیرات برقی آن رفع صدا و ارتعاش دستگاه
  • و موارد دیگر در رابطه با تعمیر و نگهداری این محصول.

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های  تعمیر داکت اسپلیت   و   مرکز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج و تعمیر کولر گازی کرج را نیز مطالعه بفرمایید.

ما به شما همشهریان عزیز جهت خرید و تعمیرات و خدمات این دستگاه مجموعه فدک سرما را پیشنهاد می کنیم.
داکت اسپلیت

چرا باید به مجموعه فدک سرما جهت دریافت خدمات دستگاه داکت اسپلیت اعتماد کنید؟

متاسفانه با توجه به شرایط موجود و سوء استفاده بسیاری از همکاران در این صنف ، سبب شده است که بروز خسارت ها و هزینه های بسیار بالا برای مشتریان عزیز در طی این سال ها مشاهده شود.
بدین ترتیب انتخاب یک مرکز مجاز خدمات ، جهت دریافت خدمات داکت اسپلیت یکی از مهم ترین مواردی است که باعث جلوگیری از بروز خسارت ، هزینه ها و همچنین آرامش خاطر و آسایش آن ها است. از جمله افتخارات فدک سرما:
    1.دارا بودن مجوز کسب با سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در زمینه خدمات داکت اسپلیت در کرج
    2.در اختیار داشتن استادکاران و نیروهای مجرب و متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیرات و خدمات داکت اسپلیت.
    3.استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و تهیه توسط تیم فدک سرما برای مشتریان عزیز.
    4.گارانتی خدمات ؛ دستگاههای ارائه شده توسط مجموعه فدک سرما و تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده به مشتریان عزیز دارای ۳ ماه گارانتی خدمات می باشد.
    5.خوش قولی و آن تایم بودن پرسنل مجموعه فدک سرما در جهت ارائه این محصول در کرج ؛ تمامی قرارها جهت ارائه خدمات با توجه به هماهنگی قبلی در سر تایم هماهنگ شده با مشتری صورت می گیرد.
    6.دریافت تمام اجرت و دستمزدها طبق تعرفه اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم برودتی و حرارتی استان البرز و ارائه فاکتور رسمی و سربرگ به مشتریان عزیز با شرح کامل خدمات ارائه شده.
    7.دسترسی آسان جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان از طریق طرح مختلف وبسایت ، واتساپ تماس های تلفنی با کارشناسان مجرب در زمینه محاسبه خرید دستگاه داکت اسپلیت و همچنین ارائه خدمات و تعمیرات دستگاه.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *