تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج

تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج


تعمیر داکت اسپیلت در کرج – مرکز سرویس و خدمات پس از فروش  موضوع این مقاله از سایت ماست. مجموعه فدک سرما یکی از مراکز مجاز و معتبر دارای مجوز کسب و اتحادیه تعمیرکاران برودتی ارائه خدمات و تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج می باشد.

در روز‌های پیک گرما در فصل تابستان پس از بارها تماس در روزهای متوالی با مراکز متعدد و مختلف جهت تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج و همچنین حضور تعمیرکار غیر حرفه ای و عدم انجام کار و عدم توانایی در عیب یابی و تشخیص عیب دستگاه و پرداخت هزینه های سنگین و نامتعارف انگیزه می شود تا شما برای داشتن یک تعمیرگاه و یک سرویس کار مجاز و معتمد و همیشگی برای دستگاه داکت اسپلیت آکس در کرج اقدام نمایید.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

ما به شما برای رهایی از تمامی مشکلات و دردسرهای و همچنین تأمین آسایش و آرامش خود و خانواده و همچنین در محیط کار و همکاران مجموعه فدک سرما را پیشنهاد میکنیم! این مجموعه با به عنوان مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX ، در حیطه اجرا و خدمات تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج AUX در کرج و تهران بیش از 10 سال سابقه دارد و با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و آموزش دیده و دارای مدرک فنی حرفه ای ، فعالیت می نماید. استفاده از آخرین متدهای آموزشی در زمینه دستگاه های داکت اسپلیت آکس ، استفاده از تجهیزات و ابزار های دیجیتال مخصوص این نوع داکت اسپلیت جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه ، همچنین دریافت آموزش های لازم طبق آخرین متد روز تکنولوژی دستگاه داکت اسپلیت آکس جزوه اهداف و برنامه مدون مجموعه فدک سرما می باشد.

مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX
مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX

فهرست مطالب

چرا باید برای تعمیر داکت اسپلیت آکس AUX در کرج فدک سرما را انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب سرویس کار و تعمیرکار داکت اسپلیت آکس در کرج باید نهایت دقت ، تحقیق و حوصله را به خرج دهیم. به دلیل اینکه انتخاب نادرست یک مجموعه خدماتی علی رغم تحمل عذاب و سختی های اولیه ، به دلیل بدقولی و همچنین عدم عیب یابی و کارشناسی های اولیه می تواند ضرر و زیان بسیار سنگین را به مشتری تحمیل کند.
در مواردی بسیار زیاد دیده شده است که سرویس کار و تعمیر کار غیر مجاز و غیر حرفه ای پس از بارها مراجعه به منزل مشتری و محل کار نه تنها نتوانسته دستگاه عیب یابی و تعمیر نماید بلکه باعث ایجاد صدمه و لطمه سنگین‌تر به دستگاه داکت اسپلیت آکس شده است.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که با انتخاب مجموعه فدک سرما برای تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج ، بابات موارد ذیل با خیالی آسوده و راحت از خدمات فدک سرما بهره من شوید :

  • خوش قولی و آن تایم بودن سرویسکاران عیب یابی و کارشناسی دقیق دستگاه
  • تامین و تجهیز قطعات یدکی اورجینال و اصلی
  • دریافت اجرت و دستمزد طبق تعرفه و اصولی و متعارف
  • همچنین ارائه گارانتی خدمات و قطعات داکت اسپلیت آکس در کرج توسط مجموعه فدک سرما به مشتریان هنگام انجام تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج

 

برای سرویس و تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج می توانید به فدک سرما اعتماد کنید

مجموعه فدک سرما سال های زیادی است که در حیطه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج فعالیت می کند. این مجموعه از کارکنانی حرفه ای و با تجربه برخوردار بوده و همواره در جهت کسب اعتماد مشتریان حرکت می کند.  در این مجموعه شما می توانید از  کلیه خدمات همچون سرویس داکت اسپیلت آکس در کرج ، تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج  ، نصب داکت اسپیلت آکس در کرج ، شارژ گاز داکت اسپیلت آکس در کرج و بسیاری خدمات دیگر بهره مند شوید.

تماس با ما

فدک سرما دارای برترین تعمیرکار داکت اسپیلت آکس در کرج می باشد

انتخاب سرویس کار و تعمیرکار داکت اسپیلت آکس در کرج  از مهم ترین و پر مسئولیت ترین بخش در مجموعه تعمیرگاهی داکت اسپیلت آکس در کرج می باشد. سرویس کار و تعمیرکار منتخب می بایست در زیمنه مربوطه از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد. همچنین این افراد می بایست نسبت به کار خود و خواسته مشتری احای تعهد داشته باشد و جهت استخئام در فدک سرما گواهی عدم اعتیاد را ارائه دهد. فدک سرما نسبت به سلامت نیروهای خود و نحوه خدمت رسانی آنان بسیار حساس می باشد. دارا بودن تخصص و مهارت در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت آکس دارا بودن مدرک فنی حرفه ای برای تعمیرکاران می باشد. دلایل مذکور وجه تمایز این مجموعه با دیگر مجموعه های فعال در این زمینه را نشان می دهند.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

به همین خاطر مشتریان می توانند با آسودگی خاطر هم در زمینه تخصصی تعمیرات داکت اسپیلت آکس در کرج و نیز به لحاظ اخلاقی و شخصیتی به کارکنان و تعمیرکاران مجموعه فدک سرما اعتماد داشته باشند.

تعمیر داکت اسپیلت آکس

مجموعه فدک سرما یکی از مراکز مجاز و دارای مجوز کسب از اتحادیه محترم تعمیر لوازم خانگی سرمایشی و گرمایشی استان البرز کرج میباشد و تمامی نرخ و اجرت و دستمزد خود را جهت سرویس و تعمیر کولر گازی آکس در کرج را طبق تعرفه مصوب اتحادیه محترم از مشتریان عزیز دریافت می نماید و دریافت هزینه های جانبی و نامتعارف و غیر معقول از مشتریان ممنوع می باشد. با این شرایط مشتری این امکان را دارد که برای استعلام قیمت و خدمات انجام شده توسط مجموعه فدک سرما برای داکت اسپلیت آکس در کرج این استعلام قیمت را از اتحادیه محترم استعلام نماید.

ارائه گارانتی برای خدمات تعمیرات داکت اسپلیت آکس AUX در کرج :

همانطور که در مطالب فوق اشاره شد مجموعه فدک سرما یکی از مجموعه های مجاز تعمیرات داکت اسپلیت آکس تحت نظر اتحادیه محترم تعمیر لوازم خانگی در استان البرز و کرج می باشد و طبق قانون مصوب تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده برای اسپلیت آکس در کرج ارائه گارانتی معتبر به مشتری ارائه می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ایرادات احتمالی مجموعه بدون دریافت هزینه جانبی اقدام به رفع آن می نماید.

تعمیرکار داکت اسپلیت آکس AUX در کرج :

مجموعه فدک سرما دارای تعمیرکاران مجاز و مورد تایید اتحادیه با در اختیار داشتن مدارک فنی حرفه ای و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه و اعتیاد به صورت تعمیرکاران مجاز داکت اسپلیت آکس در کرج در این مجموعه فعالیت می نمایند موارد تعمیرات داکت اسپلیت آکس در کرج شامل:

  • تعمیر داکت اسپلیت آکس در کرج
  • نشت یابی و شارژ گاز
  • تعویض خازن و سیم کشی مدار کمپرسور
  • تعمیر و تعویض ترموستات AUX دیجیتال و آنالوگ داکت اسپلیت آکس
  • تست سوختگی و تعویض کمپرسورAUX
  • رفع ایراد برقی و مکانیکی
  • رفع ارتعاش و صدای غیرطبیعی داکت اسپلیت آکسAUX
مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX
مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX

۵ مشخصه برتر فدک سرما در تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج

  1. تجربه و عملکرد متوالی و پیاپی چندین ساله در حوزه کولرهای گازی آکس در کرج
  2. برخورداری از نیروها سرویس کار و تعمیر کار متخصص و معتمد داکت اسپیلت آکس
  3. دریافت هزینه تعمیر و سرویس طبق نرخ مصوبه قانونی
  4.  استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد و با کیفیت داکت اسپیلت
  5. پنجم وقت شناسی و خوش قولی نیروهای متخصص و انجام خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپیلت آکس در زمان مشخص و عدم بدقولی سرویسکاران

به جرات می توانیم بگوییم که فدک سرما تنها مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تماس با ما

تعمیر داکت اسپیلت آکس کرج

سرویس داکت اسپیلت آکس در کرج به دو بخش زمستانی و تابستانی تقسیم می‌شود. در تابستانی ، سرمایشی که قرار است دستگاه در فصل تابستان کار کند و ایجاد سرما نماید:

  1. شستشوی یونیت خارجی
  2. شستشوی یونیت داخلی
  3. نظافت فیلترها/ آچار کشی
  4. تابلو برق
  5. تست و در صورت لزوم شارژ گاز داکت اسپیلت آکس
  6. تست عملکرد و راندمان کمپرسور
  7. تست مدار برقی ولتاژ و شدت جریان آمپر دستگاه داکت اسپیلت آکس
  8. تست و بازدید از عملکرد الکتروموتور فن ها و دمنده ها
  9. آچار کشی اتصالات و شیرهای گاز
  10. در صورت نیاز تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج

بخش دوم زمستانی زمانی که قرار است دستگاه در زمستان گرمای محیط را تامین نماید

اکثر دستگاه های داکت اسپیلت آکس AUX در فصل زمستان و برای ایجاد حالت گرمایشی از پتانسیل و انرژی آب داغ از پکیج و یا سیستم حرارت مرکزی موتورخانه تامین می شود استفاده می کنند طبیعتاً برای سرویس داکت اسپیلت در فصل زمستان شامل:

  • سرویس کامل پکیج داکت اسپیلت آکس AUX
  • سرویس یونیت داخلی بازدید و سرویس الکتروموتور و دمنده های باد
  •  تست مدار برقی و کنترلر ترموستات در فصل زمستان

هزینه سرویس داکت اسپلیت آکس AUX در کرج :

برآورد هزینه تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج و سرویس داکت اسپلیت در کرج متغیر میباشد و این هزینه‌ها می‌تواند جزئی و یا کلی باشد. اما برای انجام سرویس داکت اسپلیت یک هزینه ثابت در نظر گرفته می‌شود و هزینه های جانبی مانند شارژ گاز و یا در صورت لزوم و تشخیص سرویس کار جهت تعویض قطعات و یا شارژ گاز دستگاه هزینه ها به صورت مجزا محاسبه می گردد ؛ اما نکته مهم این است ارائه هرگونه خدمات تعویض قطعات و یا شارژ گاز قبل از انجام توسط سرویس کار و تکنسین به مشتری اعلام می گردد.

سرویسکار داکت اسپلیت آکس AUX در کرج :

فدک سرما با ارائه آموزش‌های تخصصی و همچنین دوره های علمی عملی و تئوری در زمینه تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج و سرویس داکت اسپلیت آکس در کرج دارای سرویسکاران مجرب و متخصص می باشد وظیفه سرویسکاران داکت اسپلیت آکس در کرج مراجعه و انجام سرویس و موارد

مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX
مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX

به چه دلیل باید ما را جهت سرویس و تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج انتخاب کنند ؟

می توان گفت انتخاب سرویسکار و تعمیرکار داکت اسپیلت آکس فدک سرما در کرج شروع و مقدمه بهره مندی از خدمات مناسب و استاندارد می باشد. برای انتخاب مجموعه خدماتی داکت اسپیلت آکس در کرج باید به مجموعه ای اعتماد کرد و به آن کار سپرد که دارای سابقه ای درخشان و همچنین دارا بودن مدرک مجوز کسب از اتحادیه باشد.

مجموعه فدک سرما با سابقه ای درخشان بالغ بر ۱۰ سال و همچنین در اختیار داشتن نیروها تعمیرکاران و سرویسکاران متخصص و آموزش دیده آماده خدمت رسانی تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج و سرویس داکت اسپیلت آکس در کرج به شما همشهریان می باشد

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX در کرج

شارژ گاز داکت اسپلیت آکس در کرج و تعمیر داکت اسپیلت آکس در کرج اقدامی است که پس از تشخیص تکنسین و سرویسکار مجاز دستگاه داکت اسپلیت آکس انجام می‌شود که میزان گاز درون دستگاه داکت اسپلیت از حد معین و استاندارد کمتر بوده و باید دستگاه مورد شارژگاز قرار گیرد. شارژ گاز دستگاه داکت اسپلیت به دو صورت تکمیلی و یا کامل صورت می‌گیرد

شارژ گاز تکمیلی :

شارژ گاز تکمیلی زمانی انجام می‌شود که دستگاه نیاز به تکمیل گاز دارد یعنی گاز درون دستگاه داکت اسپلیت موجود می باشد اما میزان آن از حد استاندارد کمتر است و باید شارژ گاز شود تا اندازه آن کامل شود.

شارژ گاز کامل :

شارژ گاز کامل دستگاه داکت اسپلیت آکس زمانی انجام می‌شود که درون دستگاه داکت اسپلیت هیچ گازی وجود نداشته نباشد و باید دستگاه مورد وکیوم و سپس شارژ گاز شود اقدام شارژ گاز کامل زمانی صورت می گیرد که دستگاه مورد تعمیر مانند تعویض کمپرسور تعویض کندانسور و یا اینکه دستگاه دارای نشتی باشد که تمامی گاز آن تخلیه شده باشد و یا به تعمیر کولر گازی آکس در کرج نیاز باشد باید در این زمان دستگاه شارژ گاز کامل شود.

میزان و مقدار شارژ گاز داکت اسپلیت آکسAUX چقدر است ؟

هر دستگاهی متناسب با ظرفیت خود و همچنین طول مسیر لوله کشی بین یونیت داخلی و خارجی نیاز به شارژ گاز معین و مشخصی دارد به طور مثال دستگاه داکت اسپلیت آکس با ظرفیت ۲ تن حدوداً ۳ کیلوگرم گاز و دستگاه داکت اسپلیت آکس با ظرفیت ۵ تن حدوداً ۴ کیلو گاز نیاز دارد. اما در شارژ گاز به صورت تکمیلی میزان و مقدار مورد نیاز گاز پس از تست و اتصال دستگاه گیج فشار مشخص میشود.

نوع گاز داکت اسپلیت آکس AUX 

نوع مبرد گاز داکت اسپلیت آکس به دو دسته قدیمی و جدید تقسیم می شود. در دستگاه های قدیمی معمولی از نوع گاز فریون R22 و دستگاه های جدید کم مصرف و به اصطلاح اینورتر از نوع گاز R410 استفاده می شود.

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت آکس AUX در کرج

برآورد هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت آکس در کرج متناسب با نوع گاز r۲۲ و یا r۴۱۰ میباشد. همچنین برای برآورد هزینه باید میزان و مقدار گازی که به دستگاه شارژ میشود اندازه‌گیری شود به طور مثال شارژ گاز دستگاه داکت اسپلیت آکس AUX دو تن به صورت تقریبی نصف هزینه شارژ دستگاه ۴ تن می باشد و در مورد آخر نوع کیفیت گاز مورد استفاده اورجینال اصلی و یا متفرقه و تقلبی در برآورد هزینه نقش بسیار مهمی را دارد. در همین مورد مشتری باید دقت و تحقیق لازم را در جهت انتخاب سرویسکار داکت اسپلیت آکس جهت شارژ گاز دستگاه به عمل آورد و به دلیل اینکه شارژ گاز دستگاه داکت اسپلیت آکس توسط افراد غیر مجاز و استفاده از نوع گاز متفرقه و قلابی موجب کاهش شدید راندمان دستگاه افت سرمایشی دستگاه و همچنین افزایش مصرف برق و در بسیاری از موارد موجب سوختن ک بسیاری از موارد موجب سوختن کمپرسور داکت اسپلیت آکس AUX خواهدشد. مجموعه فدک سرما به عنوان یکی از مراکز مجاز خدمات داکت اسپلیت آکس در کرج در زمینه شارژ گاز و تعمیر کولر گازی آکس در کرج آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد

مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپبلت آکس AUX
تعمیر داکت اسپیلت آکس کرج

تعمیر داکت اسپیلت آکس در کلیه مناطق کرج

شرکت فدک سرما آماده ارائه خدمت رسانی در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت آکس در کلیه مناطق استان البرز و شهر کرج می باشد مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر داکت اسپیلت تراست در کرج :

عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت شاهین ویلا، باغستان،اشتراکی،  آتشگاه،  جاده چالوس،  پورکان، کندر، حصار،  میدان کرج،  خیابان قزوین،  میدان شهدا،  مصباح،  ساسانی، مشکین دشت، فردیس،دهکده، خلج آباد،  شهرک جهان نما،  کلاک بالا و پایین، حصارک، کمالشهر، خرمدشت، مهرشهر، حسین آباد آق تپه، راه آهن، حسن آباد، شهرک اوج، شهرک فرهنگیان و سایر مناطق دیگر

تعمیر کولر گازی در کرج
تعمیر داکت اسپیلت آکس کرج

نصب داکت اسپیلت آکس در کرج

نصب داکت اسپیلت آکس نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد به دلیل اینکه عدم نصب اصولی و استاندارد داکت اسپیلت الجی می‌تواند بر کارایی راندمان مصرف برق و همچنین طول عمر دستگاه اثر مستقیم داشته باشد. در همین رابطه باید دقت کافی در انتخاب تکنسین و نساب داکت اسپیلت آکس داشته باشیم. گروه فنی فدک سرما با تجربه و مهارتی بالغ بر ۱۰ سال در شهر کرج و همچنین با در اختیار داشتن افراد تکنسین ها و نصابان متخصص و متبحر در زمینه نصب داکت اسپیلت آکس در کرج آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سطح استان البرز کرج و تهران می باشد. تمامی نیروها و نصابان داکت اسپیلت آکس دارای مدرک تخصصی فنی حرفه‌ای و دریافت آموزش‌ها و مهارت‌های لازم در این زمینه میباشند .

مواردی که باید در نصب داکت اسپیلت آکس حتما رعایت شود:

  1. جانمایی و تعبیه نصب یونیت خارجی کندانسور
  2. نصب یونیت داخلی و اپراتور(شیب بندی)
  3. لوله کشی اصولی و استاندارد و تخصصی مختص داکت اسپیلت آکس و همچنین نصب و تعبیه تله روغن (اویل ترپ)
  4. ایجاد خلاء وکیوم کل سیستم در اتمام نصب با دستگاه مخصوص وکیوم(وکیوم پمپ)
  5. سیم کشی مدار الکتریکی مدار فرمان و قدرت به صورت اصولی و استاندارد و استفاده از کابل های مخصوص

هزینه نصب داکت اسپیلت آکس در کرج

همانطور که عنوان گردید مجموعه فدک سر ما یکی از مراکز مجاز و معتبر دارای مجوز کسب از اتحادیه محترم تعمیرکاران استان البرز میباشد و دریافت تمامی نرخ بها و اجرت طبق تعرفه و نرخ ارائه شده از طرف آن اتحادیه محترم می باشد

گارانتی نصب داکت اسپیلت آکس در کرج

خدمات نصب و جابجایی داکت اسپیلت آکس دارای گارانتی ۳ ماهه تحت نظارت اتحادیه محترم تعمیرکاران استان البرز می باشد

 

منابع و مواخذ:

Split Duct Repair Kit 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *