تعویض کمپرسور کولر گازی در کرج


[vc_row][vc_column][vc_column_text]چگونه کمپرسور کولرگازی را تعویض کنیم؟

کولرگازی

1_ظرفیت کمپرسور باید متناسب با کولرگازی و مقدار دمای مورد نیاز باشد.
2_نوع فیلتر درایر باید همگن با ماده مبرد مورد استفاده کولرگازی  باشد.
3_جوشکاری لوله ها باید به دقت انجام پذیرد، در زمان جوشکاری کمپرسور برای اطمینان از عدم اکسید شدن لوله و همچنین عدم نشتی می‌بایست فرایند جوشکاری با مفتول های CP(مس فسفر) انجام پذیرد، این نوع جوشکاری نسبت انواع دیگر برتری دارند. از آنجا که فسفر بخار شده لایه نازک اکسید مس را بر میدارد نیاز به تنه کار نیست، ولی استفاده از مفتول های جوشکاری معمولی نیاز به تنه کار داشته و بطور کلی باعث اکسید تعمیر کولرگازی در کرج شدن لایه داخلی لوله شده در نهایت انتقال دوده اکسید شده به داخل کمپرسور در مدت زمان کوتاهی باعث ایجاد مشکلاتی چون اسیدی شدن روغن و تخریب مبرد میشود. در این نوع جوشکاری تعمیر کولرگازی در کرج استفاده از نیتروژن با فشار کم برای زدودن اکسیداسیون توصیه میشود.
4_استفاده از پمپ تعمیر کولرگازی در کرج وکیوم الزامی بوده و حداقل زمان وکیوم 45 دقیقه میباشد.
5_شارژ گاز می‌بایست بصورت وزنی و براساس پلاک دستگاه انجام شود.چگونه کمپرسور کولرگازی را تعویض کنیم؟
6_پس از شارژ و راه اندازی میزان صدای کمپرسور کولرگازی را کنترل نمایید
7_برون دهی گرمایی تعمیر کولرگازی در کرج از کمپرسور (دمای بدنه کمپرسور) را کنترل نمایید.
8_وضعیت برفک در اواپراتور را ملاحظه کنید.
9_پس از اطمینان از کار کرد مناسب و جوشکاری لوله شارژ و حداقل خاموشی یکمرتبه کولرگازی تحویل فرمایید.چگونه کمپرسور کولرگازی را تعویض کنیم؟

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

چرا باید به مجموعه فدک سرما جهت تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی در کرج اعتماد کنید ؟

متاسفانه با توجه به شرایط موجود و سوء استفاده برخی از همکاران در این صنف ، که دریافت خدمات از این مراکز غیرمجاز باعث بروز خسارت ها و هزینه های بسیار بالا برای مشتریان عزیز در طی این سال ها مشاهده شده، انتخاب یک مرکز مجاز خدمات برای دریافت خدمات تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج یکی از مهم ترین مواردی است که باعث جلوگیری از بروز خسارت و هزینه ها و همچنین آرامش خاطر و آسایش است.چگونه کمپرسور کولرگازی را تعویض کنیم؟

1. دارا بودن مجوز کسب با سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در زمینه خدمات تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج

2. در اختیار داشتن استادکاران و نیروهای مجرب و متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیرات و خدمات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج.

3. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و تهیه توسط تیم فدک سرما در نتیجه بهترین تعمیرات کولرگازی در کرج برای مشتریان عزیز انجام می شود

4. گارانتی خدمات و همچنین دستگاه های ارائه شده توسط مجموعه فدک سرما تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده به مشتریان عزیز دارای ۳ ماه گارانتی خدمات می باشد.

5. خوش قولی و آن تایم بودن پرسنل مجموعه فدک سرما در جهت ارائه خدمات کولر گازی در کرج تمامی قرارها جهت ارائه خدمات با توجه به هماهنگی قبلی در سر تایم هماهنگ شده با مشتری صورت می گیرد.چگونه کمپرسور کولرگازی را تعویض کنیم؟

6. دریافت تمامی اجرت و دستمزدها طبق تعرفه اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم برودتی و حرارتی استان البرز و ارائه فاکتور رسمی و سربرگ به مشتریان عزیز با شرح کامل خدمات ارائه شده.

7. دسترسی آسان جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان از طریق طرح مختلف وبسایت واتساپ تماس های تلفنی با کارشناسان مجرب در زمینه محاسبه خرید دستگاه داکت اسپلیت و همچنین ارائه خدمات و تعمیرات دستگاه.

 

سرویس داکت اسپلیت در کرج[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#0f6dbf”][vc_column][vc_column_text]

می توانید به فدک سرما برای تعویض کمپرسور کولر گازی در کرج اعتماد کنید.

مجموعه فدک سرما که سال های زیادی است در حوزه تعمیر و سرویس و تعویض کمپرسور در کرج مشغول فعالیت است ، نیروهای آن دارای تخصص و مهارت کافی می باشد . این مجموعه دائما در تلاش بوده است تا اعتماد مشتری را راس اهداف خود قرار دهد. در این مجموعه کلیه خدمات سرویس و تعمیر انواع برندهای کولر گازی در کرج انجام میشود.

تماس با ما

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *