چرا خازن کولر گازی مدام معیوب میشود:

خازن کولرگازی
خازن کولرگازی

با سلام

یکی از ایرادت متداول کولر گازی سوختن و عدم کارکرد خازن کولرگازی می باشد،در برخی اوقات سوختن و معیوب شدن خازن کولرگازی مدام و با فاصله زمانی کم(خازن کولرگازی تند تند خراب میشود) این ها سوالاتی سوالاتی است که بسیار به ما در خدمات فنی فدک سرما در کرج تعمیر کولرگازی در کرج ارجاع داده میشود.

حال به دلایل اصلی معیوب شدن خازن کولرگازی (خراب شدن خازن کولرگازی) می پردازیم،عمده دلایل معیوب شدن خازن کولرگازی عبارتند از:

عمر(ساعت کارکرد):

همه خازنها برای عمر مشخصی فدک سرما تعمیر کولرگازی در کرج 09127652048طراحی شده ­اند عوامل مختلفی می­توانند این عمر را کاهش و یا افزایش دهند. اما هنگامی که عمر خازن افزایش می یابد از داخل عملکرد آن کاهش می­یابد و به مرور ظرفیت خازنی خود را از دست می­دهد.

دمای کار کرد کولرگازی:

تجاوز از محدوده دمایی که خازن برای کارکرد در آن محدوده طراحی شده است طول عمر آن را کاهش می­دهد. در حالت کلی، موتورهایی که در محیط­های داغ کار می­کنند و یا در محیط­های با تهویه کم مورد استفاده قرار می­گیرند. طول عمر خازن به میزان قابل توجهی کاهش می­یابد با بهبودفدک سرما تعمیر کولرگازی در کرج 09127652048 خنک سازی موتور و خازن می­توان طول عمر خازن را افزایش داد.

جریان: خرابی موتور باعث اضافه بار خازن می­شود. این مورد معمولا به ندرت رخ می­دهد. در حالتی که موتور به صورت جزیی و یا کلی در سیم پیچها دچار آسیب شود. یا موتور متحمل اضافه بار گردد جریان افزایش یافته که این هم در جای خود بر عمر خازن تاثیر می­گذارد.

ولتاژ ورودی به کولرگازی:

این عامل به تنهایی در کاهش طول عمر خازن اثر نمایی دارد. ولتاژ روی خازن دائم کار نباید از ولتاژ نامی درج شده بر روی آن تجاوز کند.بطور کلی کاهش ولتاژ باعث افزایش شدت جریان(آمپر) میشود و طبیعتا افزایش شدت جریان آمپر کولرگازی باعث افزایش دما میشود فدک سرما تعمیر کولرگازی در کرج 09127652048برای مثال اگر اجازه دهیم خازنی با مقدار نامی ۴۴۰ ولت در ۴۵۰ ولت کار کند ممکن است عمر خازن تا ۲۰% کاهش یابد. در ۴۶۰ ولت عمر خازن ۵۰% و در ۴۷۰ ولت ۷۵% طول عمر خازن کاهش می­یابد. و به همین منوال ادامه می­یابد. و با کار کردن خازن در ولتاژی کمتر از ولتاژ نامی آن می­توان طول عمر خازن را افزایش داد.

جهت انجام سرویس چیلر،سردخانه، کولر گازی،داکت اسپلیت بصورت اصولی و دستگاه های مجهز و همچنین افراد متخصص و

متعهد می توانید با ما تماس بگیرید

آدرس دفتر:آزادگان،خیابان برغان،خیابان ساریخانی.

09127652048

02632403163

با مدیریت فیروزی

 

فدك سرما در كرج آماده ارائه خدمات در زمينه كولر گازي در تمام نقاط كرج ميباشد.

( تعمير و نصب انواع كولرهاي گازي كرج . تعمير اسپيلت در کرج .آبسردکن . سرويس كولر گازي درکرج ، جابجايي كولر گازي درکرج ،شارژگاز كولر گازي در کرج ،تعويض و نصب اسبيلت ،جابجايي،تعميرات الكتريكي ومكانيكي كولر گازي،نصب بايه ديواري و زميني،شارژ گاز،تعمير بنل،رفع آبريزي كولرگازي،تعمير و تعويض كمبرسور كولرگازي،رفع صدا و ارتعاش كولرگازي و ……  روكار ،رفع آبريزي اسبيلت ، نصب پايتعمير و سرويس چيلر و سرد خانه در كرج و تهرانه زميني و ديواريَ تعمير و سرويس چيلر و سرد خانه در كرج و تهران……

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *