مزاياي يك كولرگازي اسپيلت ديواري :

·         سرمايش بي نظير به طوري كه وسيله اي جايگزين براي آن وجود ندارد.و سرماي توليدي به همراه شادابي و طراوت خواهد بود و خيلي سريع محيط شما را خنك كرده و اتوماتيك كمپرسورآن خاموش مي شود.

·         تصفيه هوا از انواع بو و مواد شيميايي و ديگرآلاينده ها ، كاهش انواع آلرژي ناشي از ميكروبها ، پالايش هوا از ذرات معلق گردوغبار، بي اثر كننده باكتري ها و ويروسهاي موجود در فضا ، حذف انواع باكتري و ويروس و قارچ از محيط.

·         با توجه به طراحي هاي زيبا و انعطاف پذيري شكل گرفته در آن يك وسيله اي است كه از دكوراسيون خوبي برخوردار است و به خوبي تكميل كننده زيبايي در منزل يا محل كار تان خواهد شد. چرا كه در زمانه حاضر برخورداري از يك دكوراسيون زيبا و هماهنگ با هم لازمه زندگي بوده و اميد به آينده را افزايش خواهد داد.

آموزش کولر گازی کرج
آموزش کولر گازی کرج

·         تهويه هوا به صورتي كه شما قادريد بدون داشتن سرمايش فقط از فن دستگاه استفاده كنيد و تهويه صورت گيرد.

·         گرمايش مطلوب در كنار داشتن سرمايش.در زمستان مي توانيد از گرمايش آن استفاده كرده فقط لازم به ذكر است كه با توجه به ارزان بودن گاز مصرفي در ايران استفاده از يك دستگاه برقي براي گرمايش منطقي به نظر نمي رسد و به همين منظور به عنوان يك وسيله كمك گرمايشي مناسب است.

·         همچنين شما مي توانيد دستگاه خود را در حالت اتومات تنظيم كنيد تا خود دستگاه براي عملكرد مناسب تصميم بگيرد.

·         داشتن برنامه خاموش و يا روشن شدن در ساعتي دلخواه شما كه براي دستگاه برنامه ريزي كرده ايد.

·         تنظيم دماي مورد نياز بدن تان با ريموت كنترل دستگاه صورت مي گيرد.

·         نصب و خدمات آن به بهترين شكل صورت مي گيرد.

·         قيمت مناسب در مقايسه با ديگر لوازم خانگي با توجه به كارايي آن.

·         تقسيم برودت در محيط بدان معنا كه سرماي توليدشده به طور يكنواخت به محيط ميرسد و سريع تر و به يك اندازه تمامي محيط خنك مي شود .

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *