تعمیر کولر گازی چیگو در کرج

تعمیر کولر گازی چیگو در کرج


[vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

 تعمیر کولر گازی چیگو در کرج همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است، زیرا بهترین محصولات دنیا نیز اگر از خدمات پس از فروش یکپارچه ای برخوردار نباشند، قطعاً نتیجه کار، مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از محصولات آن برند نخواهند داشت.

ما به‌خوبی درک می‌کنیم که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در ارائه خدمات پس از فروش چیگو به مشتریان، کوتاهی نمود. پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خواهیم بود.

آیا تعمیر کولر گازی چیگو به‌صرفه است یا خرید یک کولر گازی نو؟

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شمارا نیز در بر خواهد شد که در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی چیگو در کرج شما با مشکلی به‌غیراز خرابی کولر گازی خود روبرو نخواهید شد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا تعمیر کولر گازی چیگو در کرج ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بازدید اسپلیت شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر کولر گازی چیگو در کرج شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میران هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی چیگو در کرج  یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

ضمانت مرکز مجاز تعمیر کولر گازی چیگو در کرج در قبال تعمیرات خود چیست؟

ما در مرکز تعمیر کولر گازی چیگو در کرج (CHIGO) به‌تمامی مشتریان خود که خواستار خدمات پس از فروش چیگو در کرج هستند این نکته را یادآور می‌شویم که در صورت خرید از مرکز رسمی چیگو درکرج تمام محصولاتی که تهیه می‌کنند به دلیل کیفیت در تولید دارای 5سال ضمانت خدمات می‌باشند که بعد از خرید می‌توانند با تماس با شماره‌های ثبت‌شده در دفترچه گارانتی خود از نزدیک ترین شعبه درخواست نصب رایگان محصولات و ارائه تعمیرکولر گازی چیگو در کرج و خدمات رایگان را داشته باشند همچنین اگر مدت زمان ضمانت کولر گازی خود به اتمام رسیده باشید شما می‌توانید با تماس با تمامی تعمیرگاه‌های مجاز کولر گازی سطح شهر در کمترین زمان ممکن به خدمات پس از فروش چیگو دسترسی داشته باشید و این راز سال‌ها ماندگاری ما در بازار پر رقابت تهویه مطبوع است.(با فدک سرما همراه باشید)

کولر گازی چیگو یکی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع عرضه شده در بازار است که هوای منازل و ادارات را در طول روزهای گرم و سوزان تابستانی به خوبی خنک می‌کند.با وجود این که تعمیر کولر گازی چیگو در کرج  با استفاده از بهترین قطعات الکتریکی طراحی شده است، اما در طول مدت زمان استفاده ممکن است از راندمان مناسبی برخوردار نباشد. به گونه‌ای که هنگام استفاده، باد گرم به جای باد سرد از درون دستگاه منتشر شود یا سر و صدای ناهنجاری از درون کولر گازی به گوش برسد!در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان دست به اقدامات خودسرانه نزنید و عیب یابی و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج  را به تعمیرکاران متخصص مرکز مجاز بسپارید؛ زیرا ممکن است در اثر تعمیرات نادرست صدمات جبران ناپذیری به کولر گازی وارد کنید که سبب از کار افتادن همیشگی دستگاه شود.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی چیگو در کرج  فدک سرما یک مرکز و کارگاه مجاز و تخصصی تعمیر کولر گازی چیگو در کرج می باشد و با داشتن بیش از چندین سال در زمینه تعمیر کولر گازی در کرج  توانسته است تجربیات علمی و عملی خوبی را کسب کند و با داشتن تعمیرکاران با سابقه کاری بلند مدت و آموزش دیده خود تبدیل به یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی چیگو در کرج شده است. اگر شما هم دارای کولری هستید که گرمای یا سرمادهی مطلوبی ندارد با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(47,124,191,0.92)”][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج میباشد؟؟؟

دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج.
گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج.
در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج.                                                                                                                    وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج.
دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز  سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و سرویس تعمیر کولر گازی چیگو  در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس تعمیر کولر گازی چیگو در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
تعمیر کولر گازی چیگو در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج؟؟

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(47,124,191,0.91)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج چگونه است؟؟؟؟” tab_id=”1549096499704-1f70aae3-bbcb”][vc_column_text]

پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو  در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج می باشد؟” tab_id=”1549096499929-0be5aa65-7639″][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی چیگو در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر کولر گازی  چیگو در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

سرویس کولر گازی چیگو

کولر گازی که با نام‌هایی همچون اسپلیت یا کولر دو تیکه نیز شناخته می‌شود به دلیل ساختاری که برای تولید صدای کمتر در آن به کار رفته است، کندانسور یا اصطلاحاً موتور آن در فضای باز بیرون نصب می‌شود که با توجه به قرار گیری در مجاورت گرد و خاک درصورت سرویس نشدن سالانه علاوه بر کاهش عمر مفید هر ساله نیز از راندمان آن کم شده و بر هزینه برق مصرفی افزوده خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید با سرویس  کولر گازی چیگو در کرج خود در صورت وجود هر گونه مشکل، قبل از فرارسیدن فصل گرم سال از آن مطلع شده و آن را برطرف نمایید تا با از کار افتادن کامل اسپلیت خود مواجه نشوید.

شما برای این کار دو راه دارید :

  • با تماس با تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو در کرج این خدمات را از ما بخواهید.
  • با مراجعه به بخش آموزش سایت و خواندن آموزش‌های لازم در خصوص سرویس سالانه این کار را انجام دهید.

ما در بخش تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو در کرج  این نکته را به تمامی دوستان یادآور می شویم که به دلیل تخصصی بودن سرویس و نگهداری اسپلیت چیگو هیچ‌گونه تعهدی در قبال استفاده نادرست از این آموزش‌ها به عهده این مجموعه نخواهد بود، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید به هیچ عنوان این کار را به تنهایی انجام ندهید.و سرویس کولر گازی چیگو را به تعمیرکارات متخصص بسپارید . فدک سرما در خدت شما عزیزان میباشد.

سرویس کولر گازی چیگو در کرج در کرج نیاز به دقت و تبحر زیادی دارد؛ زیرا در صورتی که هنگام عیب یابی، مشکلات دستگاه را متوجه نشده باشید یا قطعات را به درستی در محل مورد نظر نصب نکنید.

کولر گازی پس از انجام تعمیرات ممکن است هیچ‌گاه روشن نشود یا در اثر ایجاد جرقه که در اثر نصب نامناسب قطعات الکترونیکی رخ داده است، اجزای الکتریکی دستگاه مجدد نیم سوز شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که کولر گازی هنگام استفاده صدای ناهنجاری تولید می‌کند یا بدنه دستگاه دچار حالت برق گرفتگی شده است. در اسرع وقت کولر گازی را از برق خارج کنید و با نمایندگی مجاز تماس حاصل نمایید. تا تعمیرکاران با تجربه نمایندگی در محل حاضر شوند و ایرادات کولر گازی را بررسی و برطرف نمایند.

مرکز مجاز سرویس کولر گازی چیگو در کرج  در کرج فدک سرما یک مرکز و کارگاه مجاز و تخصصی سرویس کولر گازی چیگو در کرج  می باشد و با داشتن بیش از چندین سال در زمینه سرویس کولر گازی توانسته است تجربیات علمی و عملی خوبی را کسب کند و با داشتن تعمیرکاران با سابقه کاری بلند مدت و آموزش دیده خود تبدیل به یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی تاچی شده است. اگر شما هم دارای کولری هستید که گرمای یا سرمادهی مطلوبی ندارد با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

سرویس کولر گازی چیگو در کرج
سرویس کولر گازی چیگو در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *