تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج


[vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

درباره اسپلیت و تعمیر کولر گازی  مدیا  در کرج:

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج. ساخت کمپانی چینی مدیا در مدل های متنوع دیواری، دیواری اینورتر، دیواری حاره ای، اسپلیت های ایستاده معتدل و حارهای همچنین کولر های پنجره ای مناسب مناطق حاره و دستگاه های کولرگازی پرتابل قابل حمل به بازار عرضه می شود. قیمت مناسب، کیفیت ساخت برتر نسبت به سایر محصولات و گارانتی قابل اطمینان از ویژگی های کولر مدیا است که این برند را به یکی از پرفروش ترین برند ها در زمینه کالای تهویه مطبوع گردانیده است.

اسپلیت و کولر گازی دیواری مدیا با ظرفیت های 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج را در وب سایت تخصصی تاسیسات تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

ویژگی ها :

(ساخت چین.کیفیت بالا.قیمت مناسب.ضمانت کمپرسور، ضمانت کلیه قطعات)

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

عمده مشکلات کولر گازی در فصل تابستان که ممکن است با آن روبرو شوید و نیاز به تعمیر کولر گازی مدیا در کرج داشته باشید

سرمای کولر گازی کم شده است : در صورت مواجه با این مشکل به احتمال زیاد شما از سرویس کولر کازی  مدیا در کرج خود غافل شده اید

کولر گازی سرما ندارد : این مشکل میتوانند با بخش های متفاوتی مربوط باشد ، کمپرسور کولر گازی کار نمیکند ، گاز دستگاه کم یا کاملا خالی میباشد ( نشت یابی و شارژ گاز لازم میباشد ).

کولر گازی خاموش شده و دیگر روشن نمیشود : این مشکل میتوانند در اثر نوسانات برق و آسیب به برد الکترونیکی کولر گازی شما بوجود آمده باشد ، ممکن است فیوز مینیاتوری دستگاه قطع و یا کابل ارتباطی قطع شده باشد.

کولر گازی هنکام کارکرد صدای ریادی میدهید : این مشکل اگر از پنل داخلی باشد مربوط به موتور فن ، پروانه بلیور فن باشد ، اگر از یونیت خارجی باشد میتوانند مربوط به عدم تراز بودن کندانستر باشد ، شکستگی پروانه فن باشد ، میتوانند مربوط به مشکلات مکانیکی کمپرسور باشد.

یونیت داخلی آبریزی دارد : این مشکل میتوانند از عدم انجام سرویس کولر گازی به موقع باشد ، امکان گرفتگی شیلنگ درین ( تخلیه ) و یا لوله های تخلیه باشد.

عمده مشکلات کولر های گازی که در فصل زمستان ممکن است با آن روبرو  و نیاز به تعمیر کولر گازی داشته باشید.

کولر گازی در حالت گرمایش کار نمیکند : این مشکل ممکن است به علت عدم کارکرد شیر برقی و عدم تغییر مسیر گاز در سیکل بوجود بیاید ، همچینین کمبود گاز میتواند سبب بوجود آمدن این مشکل باشد

گرمای کولر گازی کم میباشد : این مشکل میتوانند در طول روزهای سرد زمستان اتفاق بیافتد که علت آن یخ زدگی کندانستر و عدم چرخش گاز باشد ، همچینین میتواند به علت عدم سرویس کولر گازی مدیا در کرج نمایان شود

کد ارور بر روی صفحه نمایان میشود و کولر گازی کار نمیکند : در این صورت شما باید به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید اما عمداتا این کد ارور ها مربوط به سنسور های کولر گازی میباشند ( سنسور دیفراست ، سنسوسر محیطی ، سنسور پایپ و… )

در صورت مواجه با این قبل مشکلات برای تعمیر کولر گازی مدیا در کرج  خود با نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج  با ما تماس و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما نسبت به تعمیر کولر گازی مدیا در کرج شما اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

انواع کولرهای گازی

کولر های گازی مدیا در دونوع اینورتر و معمولی میباشند.

کولر های گازی اینورتر یا همان کم مصرف با تغیرات در کمپرسور و گداشتن بردهای الکترونیکی تا میزان قابل توجهی مصرف برق را در کولر های گازی کاهش داده است

گاز مبرد کولر های گازی اینورتر R410 و کولر های گازی معمولی R22 میباشد

نکته : گاز R410  از ترکیب جند نوع گاز CFC میباشد که ترکیبات آن در حالت مایع و گاز متفاوت میباشد بنابراین در صورت تشخیص کمبود گاز در کولر های گازی اینورتر برای تعمیر کولر گازی  مدیا در کرج میبایست تمامی گاز داخل مبرد خالی و سیکل به طور کامل وکیوم و سپس شارژ گاز کامل انجام شود در غیر این صورت در طولانی یا کوتاه مدت باعث سوختگی کمپرسور و یا کم شدن سرمایش کولر گازی میشود .

آنچه باید در مورد کمپرسورهای و گازهای مبرّد  و تعمیر کولر گازی میدیا در کرج بدانید.

به طور کلی شرکت میدیا در تولید کولرهای گازی مدیا و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.

کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در تعمیر کولر گازی مدیا در کرج ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج یکی از خدماتی می باشد که با شروع فصل گرما با تقاضای زیادی مواجه می شود و این را تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می کند و این مستلزم یک پشتیبانی خوب از طرف نمایندگی محصول می باشد.

اگر کولر گازی مدیا را از نمایندگی مدیا خریداری کرده باشید تا زمانی که برگه گارانتی دارید می توانید برای تعمیر کولر گازی مدیا  در کرج با فدک سرما تماس بگیرید و در خواست کمک کنید.

ما به شما قول میدهیم که همیشه با خدماتی متفاوت برای ارائه بهترین خدمات کولر گازی مدبا در گرمای طاقت فرسای تابستان همیشه در دسترس و در کنارتان باشیم.

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.8)”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج میباشد؟؟؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات و تعمیر  کولر گازی مدیا  در کرج.
  • گارانتی سه ماهه خدمات کولر گازی مدیا در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای در تعمیر  کولر گازی مدیا در کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات کولر گازی مدیا  در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.
تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز تعمیر کولر گازی مدیا در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز تعمیر کولر گازی مدیا در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات کولرگازی توشیبا در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.
متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

 

تعمیر کولر گازی مدیا در کرچ
تعمیر کولر گازی مدیا در کرچ
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج.

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت انلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.8)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سوالات همیشگی مشتریان از مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه تعمیر کولر گازی مدیا در کرج چگونه است؟؟؟؟” tab_id=”1548149683835-706769ad-6457″][vc_column_text]پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر کولر گازی بوش در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج می باشد؟” tab_id=”1548149684039-117ffc29-8afa”][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در تعمیرگاه مجاز کولر گازی مدیا در کرج چه خدماتی ارائه می شود؟” tab_id=”1548149827884-0e4225d9-e798″][vc_column_text]در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی ارائه می شود

ما دارای تسلط و تبحر کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر کلیه خدمات کولر گازی مدیا در کرج می باشیم

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

سرویس کولر گازی مدیا در کرج

نصب کولر گازی مدیا  در کرج

جابجایی کولر گازی مدیا در کرج

شارژ گاز کولر گازی مدیا در کرج

رفع ابریزی کولر گازی مدیا در کرج

تعویض کمپرسور کولر گازی مدیا در کرج

 

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی مدیا در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات کولر گازی مدیا که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد کولر گازی بوش به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید

قدرت پرتاب باد کولر گازی کم شده است
کولر گازی در هنگام کار آبریزی دارد
کولر گازی مدیا روشن نمی شود
کولر گازی در هنگام کار یخ پرتاب میکند
ریموت کنترل کولر گازی مذیا کار نمی کند
نشان دادن ارور کولر گازی مدیا در کرج
کولر گازی باد گرم نمیزند
فن کولر گازی کار نمیکند
مصرف برق کولر گازی زیاد شده است
اواپراتور کولر گازی یخ زده است
. کولر گازی باد سرد نمیزند و فقط حالت فن دارد میزان سرمای کولر گازی کم شده است با روشن شدن کولر گازی فیوز اصلی قطع میشود کولر گازی مدیا دچار صدای غیر معمولی شده است.

تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
تعمیر کولر گازی مدیا در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سرویس کولر گازی مدیا در کرج

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه زمانی برای سرویس کولر گازی مدیا در کرج باید اقدام کنید.

سرویس کولر گازی مدیا در کرج بنا محیط نصب کولر گازی و شرایط دارای زمان های متفاوتی میباشد ، به عنوان مثال کولر گازی هایی برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرند هر 6 ماه یکبار نیاز به سرویس و چکاب را دارند که این مدت زمان برای کولر گازی هایی که در محیط های تجاری همانند بوتیک ، فرش فرئشی ، رستوران ، تعمیرگاه و … مورد استفاده قرار میگیرند بین 2 الی 3 ماه میباشد.

سرویس کولر گازی مدیا در کرج به دو دسته تقسم میشود : 1 سرویس شتشوی فیلتر پنل و شستشوی کامل کندانستر و تست فشار گاز ، 2 سرویس کامل که شامل باز کردن یونیت داخلی و شستشوی اواکراتور با مواد مخصوص و شستشوی کندانستر و شارژ گاز و چکاب کامل ( سرویس کامل برای محیط های خانگی بین 12 تا 18 ماه پس از نصب و برای مصارف تجاری بین 6 الی 12 ماه پس از نصب ) میباشد

مشتریان پس از اولین تماس در سیستم سرویس برتر دارای کد اشتراک میشوند و توسط سیستم زمان های سرویس های بعدی مستقیم در تاریخ مقرر اعلام میشوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *