تعمیر چیلر جذبی در کرج

تعمیر چیلر جذبی در کرج


 انتخاب یک تعمیرگاه چیلر در کرج برای تعمیر چیلر جذبی یکی از دغدغه کسانی می باشد که از سیستم چیلر جدبی استفاده می کنند .به علت اینکه ساختمان چیلرها کمی پیچیده می باشد برای انجام تعمیرات حتما نیاز به تعمیرکار چیلر متخصص دارند تا با احتیاط بیشتری به تعمیر چیلر جذبی در کرج بپردازند. فدک سرما در کرج بزرگترین مرکز نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج می باشد که سال هاست در این زمینه به همشهریان عزیز خدمات رسانی می کند و مورد اعتماد مشتری بوده است ؛

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

چرا که همیشه در تلاش بوده است تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد و رضایت مشتری را جلب کند. ما همیشه مورد اعتماد مشتری بوده ایم و همیشه مشتری بوده است که به علت دریافت خدمات قابل اعتماد از ما در صورت نیاز ما را به نزدیکان خود به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیر چیلر جذبی در کرج معرفی می کند و این از افتخارات ما می باشد.

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر چیلر جذبی در کرج برخورداریم

فدک سرما در کرج سال هاست که در زمینه عیب یابی چیلر و تعمیر چیلر جذبی در سراسر کرج توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات چیلر می پردازد.

  • نگران خرابی چیلرتان نباشید. تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. آن ها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

کمپرسور چیلر روشن نمیشود
کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است
کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود
کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند
کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود
کمپرسور چیلر دائم کار می کند
دمای فضا بسیار بالا است
دمای فضا بسیار پایین است
کمپرسور یخ و برف زده است

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر فدک سرما تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

ما به دلایل زیر می گوییم در زمینه سرویس تعمیر چیلر جذبی در کرج بهترینیم:

  • دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیر چیلر جذبی در کرج
  • تعمیرکاران چیلر در عیب یابی چیلر حرفه ای بودن درکرج
  • سابقه زیاد در زمینه تعمیر انواع چیلر جذبی و ترکیبی در کرج
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران چیلر و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • سرویس دهی در تمامی مناطق کرج
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات چیلر جذبی
  • در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی

بزرگترین راز اعتماد مشتریان به فدک سرما  داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشد و همچنین کلیه تعمیرکاران فدک سرما دارای گواهی نامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد که این بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

نصب سرویس و تعمیر چیلر جذبی کرج

 

به متخصصان ما برای سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج اعتماد کنید

فدک سرما بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر جذبی در کرج  با داشتن تعمیر کارانی متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیراتی چیلر در سراسر کرج می‌باشد ما با توجه به داشتن نیروهای متخصص  در سراسر کرج در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران را برای تعمیر چیلر شما اعزام خواهیم کرد.

 

تفاوت فدک سرما با سایر مراکز تعمیر چیلر جذبی در کرج چیست ؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج میباشد. شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.

مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد ، تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد. متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.

در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال: تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج

 

سرویس چیلر جذبی در کرج

مرکز نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج

در حال حاضر چیلر جذبی در صنعت و تبرید کاربردپذیر بسیار بالایی دارند و متقاضیان بسیاری را به خود جذب کرده است ؛ اما نکته مهم این است که چیلرهای جذبی به نگهداری و سرویس به صورت دوره ای نیازمند هستند. به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری چیلر جذبی و  سرویس چیلر جذبی در کرج  در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر جذبی خواهد کرد تعمیرات چیلر جذبی در مقایسه با سرویس چیلر جذبی بسیار پر هزینه خواهد بود.

فدک سرما با توجه به نیاز مشتری به سرویس چیلر جذبی و تعمیر چیلر جذبی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این نیاز مشتری را به بهترین نحو تامین و رفع کند.

بهتر است که سرویس چیلر جذبی به صورت دوره ای در برنامه زمانی بصورت روزانه ، ماهانه ، و سالانه مورد بررسی قرار گیرد.

 

7 نکته درباره سرویس چیلر جذبی

  1. بررسی تسمه پروانه چیلر در صورت معیوب بودن به تعویض شوند
  2. یاتاقان ها چک و در صورت نیاز گریسکاری شوند
  3. نازل ها و صافی خروجی آب را بازدید و در صورت گرفتگی آن ها را تمیز کنید
  4. مقدار روغن کمپریور را بازدید نمایید . سطح روغن روی سایت گلاس کمپرسور در زمان کار نباید از مقدار استاندارد کمتر باشد.
  5. در صورتی که کمپرسور مکررا قطع و وصل می نماید وقدار گاز سیستم را بازدید نموده و پس از برطرف شدن علت کسر گاز توسط افراد متخصص نسبت به شارژ گاز اقدام نمایید.
  6.  مدارات گاز را از حیث داشتن نشتی تست نمایید.
  7.  سربندی های کابل را در تمام قسمت ها بازدید نمایید.

11 نکته درباره شروع استفاده از چیلر جذبی

  1.  سه فاز اصلی تابلو برق چیلر را ۴۸ساعت قبل از راه اندازی چیلر وصل نموده . کلید گرمکن روغن کمپرسور را در حالت روشن قرار دهید تا روغن کمپریور گرم شود.
  2.  کندانسور را با مواد گچ زدا رسوب گیری کنید.
  3.  روغن کمچرسور را بازدید کنید و در صورت کثیف بودن نسبت به تعویض آن اقدام و همزمان فیلتر روغن سرویس گردد.
  4.  سیستم گاز دستگاه را از حالت PUMP DOWN  خارج نموده و کلیه شیرهای کمپرسور را بازدید نمایید.
  5. مدارات گاز را از حیث نشتی تست نمایید. در صورتی که به علت وجود نشتی در مدارات گاز فریون دستگاه کسر شده باشد نسبت به رفع نشتی و همچنین تعویض فیلتر درایر و شارژ گاز اقدام نمایید.
  6.  فیلتر درایر دستگاه را تعویض نمایید.
  7. کرکره ها به وسیله اب شستشو شوند.
  8.  داخل تشت آب تمیز شود
  9.  صافی قسمت خروج اب از برج تمیز شود.
  10.  یاتاقان های باد زن گریسکاری شوند
  11.  صافی پمپ ها را بررسی و در صورت لزون آن ها را تمیز کنید.

 

اسیدشویی چیلر جذبی و شارژ گاز چیلر جذبی در کرج

مرکز نصب ،سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج

یکی از اصلی ترین علت عیوب چیلر جذبی بالا یا پایین بودن مقدار شارژ گاز چیلر جذبی است که این ماده مبرد در میزان سرمادهی دستگاه نقش بسیار اساسی را دارد و در سرویس دوره ای چیلر جذبی بایستی میزان شارژ گاز چیلر توسط یک سرویسکار چک شود. یکی از کارایی که در هنگام سرویس چیلر ها لازم است انجام پذیرد ، رسوب گیری و اسید شویی چیلر جذبی به صورت دوره ای می باشد .

آبي كه در سيستم چيلر جذبی در گجرایان می باشد، مسئولیت اصلی انتقال حرارت بر عهده آن است ؛ از این رو می بایست به لحاظ ميزان رسوب گذاری ، خوردگی و آلودگي های بيولوژيكي همواره تحت كنترل باشد. به علاوه الزامیست که تمامی صافی ها نيز به صورت منظم مورد بررسی قرارگيرند. به منظور كنترل صافی می توان یک دوره سه ماه را لحاظ کرد. کندانسور چيلرها پس از مدتی فعال بودن ، عموماً رسوب گرفته و به همین خاطر بايستی رسوب زدايی شوند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *