تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج

تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج


برای مکان های برودتی ، صنایع سرد کننده ای وجود دارد که سردخانه صابکول در این میان اهمیت فوق العاده ای دارد.  سیستم هایی که قابلیت لازم جهت بوجود آوردن فضا و محیطی سرد ، به منظور نگهداری از کالاهای مختلف علی الخصوص مواد غذایی را دارند ،  سردخانه صابکول نامیده می شوند. به دلیل اهمیت بالای این سیستم های برودتی ، گروه فدک سرما به عنوان  مرکز تخصصی تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج (sabcool) ، در این راستا اطلاعات کاربردی را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

کارکرد اصلی سردخانه‌ها در جهت محافظت و نگهداری از محصولات و فرآورده های زراعی و باغی ، مواد غذایی ، مواد پروتئینی ، صیفی جات و حتی گیاهان می باشد و از این رو است که ساخت و احداث سردخانه ها برای تولیدکنندگان به منظور ایجاد صرفه اقتصادی حائز اهمیت می شود.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

همانطور که متوجه اهمیت سردخانه ها در نگهداری محصولات و فرآورده های تولیدی شده اید ، خوب است این را هم بدانید یک عیب و نقص جزئی در این دستگاه ها ممکن است خسارات گزافی را به تولید کننده و حتی در عرصه ای بزرگتر به کشور تحمیل کند

مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج

از این بابت دارندگان این دستگاه ها باید تعمیر و سرویس آن ها را جدی گرفته و به مراکز مجاز و متخصص در حیطه نصب ، تعمیر و راه اندازی سردخانه مراجعه نمایند.

یک انتخاب درست می توان شما را از خطرات خسارات مالی در امان نگه دارد.  سیستم های سردخانه ای پیچیدگی بسیاری دارند ؛ به همین خاطر می بایست تمام مراحل نصب ، راه اندازی ، سرویس و تعمیر آن را که پروسه ای بسیار دقیق می باشد ، به یک تعمیر کار یا تکنسین متخصص و با تجربه بسپارید. چرا که به دفعات دیده شده سپردن این کار به افراد ناوارد می تواند چه خساراتی را به همراه داشته باشد.

نصب ، سرویس و تعمیر سردخانه فریونی

بر اساس تعاریف ارائه شده ، ساختار سرمایشی سردخانه ای که با بهره گیری از گازفریون عمل گرما گیری و ایجاد سرما را به  انجام می رساند ، سردخانه فریونی نامیده می شود. در صورت نیاز به متخصص جهت نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر سردخانه فریونی ، می توانید از طریق ثبت سفارش تعمیرات و یا شماره تلفن های ذکر شده در سایت ، با ما تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج (sabcool)
مرکز تخصصی تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج (sabcool)

نصب ،سرویس و تعمیر سردخانه آمونیاکی

سردخانه آمونیاکی سیستم سرمایشی است که به کمک گاز آمونیاک اقدام به گرماگیری و سپس سرماسازی می کند. نیروهای فنی و متخصص ما آشنایی کاملی با انواع گوناگون مدل و برندهای سردخانه آمونیاکی دارند و نصب و راه اندازی یا عیب یابی و تعمیر این سیستم ها در زمانی کوتاه برای آنان مقدور است.

تعمیر سردخانه آمونیاکی

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#89a6bf”][vc_column][vc_column_text]

کیفیت شعار ما نیست ، اعتبار و افتخار ماست

برای تعمیر و خدمات سردخانه صابکول به متخصصین فدک سرما اعتماد کنید

این که مسئله که دستگاه خود را از کجا خرداری نموده اید ، مسئله چندان مهمی نیست و زیرا تسلط بالای متخصصین با تجربه و متبحر ما ، باعث می شود تا آنان بتوانند تعمیر و سرویس هر گونه برند و مدل از کولر گازی ، چیلر و سردخانه صابکول را در تهران و کرج پشتیبانی کنند. فدک سرما یکی از بزرگترین تعمیرگاه های مجاز در کرج می باشد که سال های متمادی است فعالیت حرفه ای در زمینه تعمیر و خدمات سردخانه صابکول دارد و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. این مرکز همواره مورد اعتماد مشتریان بوده و رضایت آن ها را به دنبال دارد.  این امر از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای تعمیر و خدمات سردخانه صابکول میباشد ؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات سرویس و تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج
  • گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر و خدمات سردخانه صابکول  در کرج
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای سرویس و تتعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر تعمیر و خدمات سردخانه صابکول در کرج
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج

تعمیر سردخانه صابکول در کرج[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز تعمیرگاه مجاز سردخانه صابکول در کرج

دلیل این که مشتریان تعمیرگاه مجاز را به عنوان بهترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر سردخانه صابکول جهت گرفتن خدمات در نظر گرفته­ اند به دلیل ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد این مرکز است.

  • کارشناسان فنی این مرکز از گواهینامه معتبر جهت ارائه خدمات سرویس ، عیب یابی و تعمیر سردخانه صابکول برخوردار هستند. بنابراین به راحتی تمام ایرادات دستگاه مورد نظر را شناسایی کرده و برطرف می‌کنند.
  • اگر به گوشی تلفن دسترسی ندارید امکان ثبت سفارش از طریق فرم آنلاین موجود در صفحه برای مشتریان فراهم شده است. همچنین می‌توانید از طریق ارسال ایمیل خدمات مورد نظرتان را از تعمیرگاه مجاز دریافت کنید.
  • کلیه خدمات ارائه شده دارای گارانتی معتبر هستند بنابراین در صورتی که در عملکرد قطعات استفاده شده مشکلی وجود داشته باشد کافی است با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از گارانتی ارائه شده استفاده کنید.
  • رضایت مشتری در رأس خواسته‌های این مرکز است و تمام تلاش خود را می‌کند تا میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر میزان ممکن برساند.
  • فدک سرما تنها مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی در کرج می باشد که در سراسر کرج و تهران خدمات رسانی می کند.
  • دارای تعمیرکاران کاملا متخصص و با تجربه می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تجربه درخشان می باشند و دارای علم به روز در زمینه عیب یابی و تعمیرات سردخانه می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه

قدم اول در نصب و راه اندازی سردخانه های صابکول ، پرداختن به نیاز سنجی های اولیه می باشد. ساختمان کلی یک سردخانه به یک اتاق نگهبانی ، مکانی جهت تخلیه کردن محصولات یا بارگیری آن ها و البته سوله‌هایی برای حفاظت و  نگه داری از محصولات منجمد نیاز دارد. عایق بندی کامل سقف و تمام دیواره های سردخانه ، امری الزامیست است. در نتیجه عایق بندی کردن این موارد ، احتمال تبادل هوای محیط بیرون با درون سردخانه به حداقل ترین میزان ممکن می‌رسد.  توجه داشته باشید چنانچه در طول فرایند  راه اندازی و نصب سردخانه ، تمامی اصول و شرایط لازم جهت اجرای سردخانه رعایت نشود ، ممکن است ضرر هنگفتی را به مشتری وارد سازد. توصیه موکد ما  جهت انتخاب و مراجعه به یک مرکز تخصصی در زمینه سرویس و تعمیر سردخانه صابکول ، به همین علت است.

تعمیر سردخانه صابکول در کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

کیفیت راز ماندگاری است

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

اتاقک سردخانه


در زمان ها گذشته به منظور احداث اتاقک یک سردخانه زیر صفر یا بالای صفر می بایست یک بنا بتون آرمه به ضخامت ۲۲ سانتی‌متر ساخته می شد. سپس برای عایق بندی سقف و دیواره های آن از  اندود سیمان از داخل و ایجاد سطحی هموار با دو لایه قیرگونی از داخل و سپس تخته‌کوبی ، عایق حرارتی از جنس پلاستوفوم یا پلی یورتان استفاده می کردند و در نهایت با ورق استیل یا گالوانیزه سطح عایق را پوشش می‌دادند. به این ترتیب  برای ساخت اتاقک سردخانه به چندین ماه زمان نیاز بود. از مهم ترین عیوب این روش ، می توایم به زمان بر و پر هزینه بودن آن برای کارفرما اشاره کنیم. اما امروزه با پیشرفت فناوری و با استفاده از روش‌های مهندسی ارزش که شیوه‌ای کارآمد برای شناسایی و حذف هزینه‌های غیر ضروری، کوتاه کردن زمان اجرا و بهینه‌سازی طرح‌ها می‌باشد ؛ تولیدکنندگان داخل و خارج کشور را بر آن داشته تا با ساخت ساندویچ پانل‌های پیش‌ساخته در دو نوع کشویی و پیچ و مهره‌ای امکان ساخت یک سردخانه را در زمان کوتاه در کمتر از یک هفته فراهم نمایند. اخواص ضد رطوبت و ضد زنگ‌زدگی ، با تنوع رنگ و قابلیت نصب و دمونتاژ در هر فضا ، چگالی بالا (۳۴۰kg/m3) ، مقاوم در مقابل ضربه و صدا ، خاصیت ضد باکتری به علت داشتن روکش از جنس PVDF در لایه آخر برای سردخانه‌های لبنی کشتارگاه‌ها و غیره از جمله مشخصه های مثبت این اتقاک های سرخانه ای هستند.

کندانسینگ یونیت

 دو قسمت کندانسور و کمپرسور ، ساختار  کندانسینگ یونیت را تشکیل می دهند که بر روی یک شاسی نصب شده‌اند. نحوه عملکرد آن بدین صورت است که گاز فوق داغ با فشار و دمای بالا از کمپرسور خارج شده و به کندانسور وارد می‌شود. گاز داغ بعد از ورود به داخل لوله‌های کویل کندانسور ، با عمل کردن فن‌های کندانسور و عبور هوا محیط از روی لوله‌های کویل ، خنک شده و به مایع تبدیل می‌شود.  بر حسب چگالی هوای استاندارد (ارتفاع از سطح دریا) در شهرهای مختلف ، ظرفیت این کندانسینگ یونیت‌ها با یکدگیر تفاوت دارند.  لازم به ذکر است که فاکتورهای دیگری همچون دمای خشک محیط در فصول گرم سال و اختلاف دمای خشک هوای ورودی با دمای مبرد تقطیر شونده نیز در ظرفیت کندانسینگ یونیت‌ها تاثیر گذار هستند. بنابراین انتخاب این دستگاه‌ها در شهرهای مختلف باید طبق نظر مهندس مشاور صورت گیرد.

شیر انبساط

شیر انبساط در مسیر ورود مبرد به اواپراتور نصب می‌شود و وظیفه تنظیم جریان مبرد را در مدار بر عهده دارد و به دو شکل در دسترس قرار می‌گیرد :

الف)شیر انبساط ترموستاتیکاین شیرها با توجه به فرمانی که از طریق قسمت متعادل کننده (اکولایزر) و بالب (Bulb) خود دریافت می‌کنند مقدار جریان مبرد ورودی به اواپراتور را تنظیم می‌کنند.

ب)شیر انبساط الکترونیکیاین شیرها دبی مایع مبرد را با دقت زیاد با توجه به دمای مورد نیاز سردخانه کنترل کرده و مانع ورود مایع به کمپرسور می‌شوند و جایگزین مناسبی به جای شیرهای انبساط ترموستاتیک هستند.

اواپراتور

اواپراتور یکی از تجهیزات اصلی سیستم تبرید است که وظیفه تبخیر ماده مبرد را بر عهده دارد و در آن مایع به بخار تبدیل می‌شود. اواپراتور در اشکال مختلف سقفی و دیواری تولید می‌شود. سیستم دیفراست آن به این صورت است که کمپرسور و فن‌های اواپراتور و کندانسور به طور خودکار خاموش شده و سیستم دیفراست فعال می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *