تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی (بار سفت کن) در کرج

[vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از دستگاه های محبوب و پرطرفدار در بین تجهیزات بستی سازی میباشد. با توجه به تقاضای بالا در زمینه درخواست دستگاه های بستنی ساز قیفی دستگاه های مختلف با برند ها معتبر تولیدات داخلی (ایرانی) و خارجی عرضه بازار شده است. از این رو با توجه به تنوع در دستگاه های بستنی ساز قیفی نیاز به خدمات و تعمیرات این دستگاه ها از جایگاه ویژه و بخصوصی برخوردار می باشد. موضوع مورد بحث در این مقاله تهیه شده توسط گروه فنی فدک سرما ، تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی (بار سفت کن) در کرج می باشد.

دستگاه بستنی ساز قیفی چیست و چگونه کار میکند ؟

دستگاه بستنی ساز قیفی تجهیزی است که مواد اولیه و اصلی بستنی که در حالت مایع و نیمه جامد قرار دارد در مخزن بالایی و یا جانبی این دستگاه ذخیره می شود و در هنگام کارکرد در قسمت جواب راتور این مواد با توجه به کاهش دمای شدید دما و جذب گرما از مواد اولیه به حالت جامد و اصطلاحاً سفت شده و از قسمت های نازل خارج می‌شود. بستنی سازهای قیفی که به بستنی ساز های صنعتی نیز معروف هستند مقوله ی جدایی نسبت به بستنی سازهای خانگی دارند و در میان مردم بسیار محبوب تر هستند ؛ زیرا به راحتی می توانند تولید بستنی را با چشم خود ببینند. بستنی ساز قیفی در فروشگاه های بین راهی و سوپرمارکت ها و همچنین کافی شاپ ها و فروشگاه های بستنی فروشی کاربرد دارد.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی (بار سفت کن) در کرج

جهت دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید.

با ما همراه باشین.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#6b97bf”][vc_column][vc_column_text]

می توانید اطمینان کامل و آسودگی خاطر سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج را به ما بسپارید

ما سال های بساری است که در حیطه سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی  در کرج فعالیت داشته و  از سابقه کاری درخشان برخوردار می باشیم و تا به امروز همواره مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی :

ساختار و کارکرد انواع دستگاه های بستنی ساز قیفی تقریباً همگی به یک نوع و یک روند می باشد. اما تمایز و اختلاف دستگاه های بستنی ساز قیفی در قسمت کمپرسور می باشد.

  • در دو نوع تک فاز و سه فاز با تیپ کمپرسورهای بسته و نیمه بسته به بازار عرضه می شوند.
  • از نظر ظاهری نیز در دو نوع تک نازل و 3 نازل  در بازار موجود می باشد.
  • همچنین در برخی از دستگاه های بستنی ساز قیفی از ۲ کمپرسور و تک کمپرسور استفاده می شود یک کمپرسور کوچک و یک کمپرسور بزرگ.

تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج

مجموعه فدک سرما با سابقه طولانی و درخشان خود در در راستای خدمات و تعمیرات و سرویس انواع سیستم های برودتی و سرمایشی ، همچنین خدمت رسانی در زمینه دستگاه های بستنی ساز بار سفت کن سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی در استان البرز و کرج و همشهریان عزیز فعالیت دارد.

تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی (بار سفت کن) در کرج[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

چرا فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج می باشد

  • بهره مند بودن از مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز
  • دارای  ۱۰ سال سابقه در زمینه خدمات رسانی سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج
  • ارائه گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج
  • در اختیار داشتن پرسنل متخصص و حرفه ای سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی در کرج
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]مجموعه فدک سرما یکی از مراکز مجاز و دارای پروانه کسب از اتحادیه محترم تعمیرکاران برودتی استان البرز می باشد.

  • تامین قطعات اصلی دستگاه های بستنی ساز
  • تعمیرات تخصصی
  • سرویس دستگاه بستنی ساز قیفی
  • تعمیرات کمپرسور دستگاه بستنی ساز
  • تعویض کمپرسور
  • شارژ گاز
  • تعمیر دینام دستگاه های بستنی ساز قیفی

تنها گوشه‌ای از لیست خدمات تعمیر دستگاه های بستنی ساز قیفی در کرج مجموعه فدک سرما به مشتریان عزیز می باشد.

تعمیرات انواع برند بستنی ساز قیفی در کرج

  • بستنی ساز ایستاده
  • نیکنام، شمس، گوشن، کارپیژل، اوشن پاور، ژلاتو، اسمچ، کلین کول، کارپیچیانی
  • تعمیرات تخصصی دستگاه های بستنی ساز و بار سفت کن در محل و کارگاه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات تخصصی دستگاه های بستنی ساز و بار سفت کن در محل و کارگاه

به ما برای تعمیر و دریافت خدمات تجهیزات برودتی خود اعتماد کنید مجموعه فدک سرما با سابقه ای بیش از  ۱۵ سال در زمینه فروش نصب خدمات و تعمیرات دستگاه های سرمایشی مانند چیلر ،  سردخانه ، آیس بانک ، دستگاه های بستنی ساز ،دستگاه های یخ ساز و غیره در استان البرز و تهران فعالیت می‌کند.  این مجموعه همواره با تکیه بر دانش و فناوری به روز خود همچنین با در اختیار داشتن نیروهای مجرب متخصص و آموزش دیده و همچنین استفاده از به روزترین دستگاه های مدرن جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه های بستنی ساز در استان البرز اقدام به فعالیت می نماید. تعمیر انواع دستگاه های بستنی ساز ایرانی ، تعمیر انواع دستگاه های بستنی ساز چینی و تعمیر انواع بستنی ساز های ایتالیایی در مجموعه فدک سرما تنها یکی از موارد ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

مجموعه فلک سرما در رابطه با تعمیر دستگاه های بستنی ساز قیفی به مشتریان خود این نوید را می دهد که با دریافت یک بار خدمات مشتری دائمی و همیشگی این مجموعه شوید تمامی موارد ارائه شده خدماتی در زمینه تعمیر دستگاه بستنی ساز دارای گارانتی ۳ ماهه می باشد همچنین دریافت تمامی نرخ بها و اجرت ها و دستمزد ها طبق تعرفه اتحادیه محترم لوازم برودتی استان البرز می باشد.

مواردی که عموماً مشتریان عزیز در رابطه با تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی با ما تماس می‌گیرند عبارتند از:

  •  دستگاه بستنی ساز قیفی روشن‌نمیشود
  • دستگاه بستنی ساز روشن می‌شود اما دینام آن حرکت نمی‌کند و به چرخش در نمی‌آید
  • دستگاه بستنی ساز روشن می‌شود اما کمپرسور و موتور سرمایشی آن کار نمی کند
  • دستگاه بستنی ساز روشن میشود موتور کمپرسور آن نیز کار می‌کند اما بستنی شل است
    و سفت نمیشود
  • دستگاه بستنی ساز ارور میدهد
  • صدای دستگاه بستنی ساز بسیار زیاد است و مشکل مکانیکی دارد

تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی (بار سفت کن) در کرج

آموزش استفاده از دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از دستگاه های پرطرفدار و پرمصرف بین مشتریان عزیز می باشد از این رو بسیاری از مصرف کنندگان این دستگاه طرز استفاده صحیح و اصولی آن را نمی‌دانند در این مقاله ما قصد به آموزش و شناخت این دستگاه به مشتریان عزیز داریم. دقت داشته باشید در اکثر این دستگاه های بستنی ساز از دو کمپرسور استفاده شده است یک کمپرسور بزرگ برای ایجاد سرما و اصطلاحاً بار سفت کن و سفت کردن مواد اولیه بستنی و یک کمپرسور کوچک جهت خنک نگه داشتن مواد در مخزن اولیه می باشد

مواد اولیه دستگاه را تهیه کرده و آن را در مخزن های بستنی ساز می ریزیم دستگاه را در حالت ساخت بستنی بر روی دکمه برد قرار داده و اجازه میدهیم دستگاه به مدت ۱۵ دقیقه کار کند. پس از گذشت مدت تعیین شده نازل را به سمت پایین کشیده و باید بستنی در حالت سفت به درون ظرف ریخته شود. دقت داشته باشید اگر با انجام مراحل فوق محصول نهایی به صورت شل از منازل خارج شود،، به احتمال بسیار قوی این دستگاه نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد.  جهت جلوگیری از بروز خسارت و ایرادات احتمالی در قسمت برقی دستگاه بستنی ساز قیفی سعی شود حتماً در سر راه برق ورودی اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی از محافظ های استاندارد استفاده شود.

دستگاه های بستنی ساز قیفی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند. دقت داشته باشیم برای دستگاه های بستنی ساز قیفی تک فاز از محافظ برق تک فاز استاندارد با توان مناسب دستگاه طبق آمپر مصرفی دستگاه استفاده شود. همچنین برای دستگاه های بستنی ساز قیفی که کمپرسور آنها از نوع سه فاز می باشند باید از تابلوبرق مجزا جهت تامین امنیت و جلوگیری از ایرادات احتمالی برقی مانند دو فاز شدن توالی فاز جابجایی فاز و یا کاهش و یا افزایش یکی از فازها استفاده شود. این تابلوهای برق محافظ دستگاه بستنی ساز قیفی سه فاز حتماً باید از ادواتی مانند کنترل فاز کنترل بار بیمتال کنتاکتور چراغ سیگنال فیوز اصلی سه فاز و کلید فرمان ۰۱ استفاده شوند.

مجموعه فدک سرما یکی از مراکز مجاز و معتبر خدمات و تعمیرات دستگاه های بستنی ساز و سردخانه ، ساخت انواع تابلوهای برق استاندارد دستگاه های تکفاز و سه فاز تعمیرات تابلو برق سرویس و فروش قطعات برقی و مکانیکی دستگاه های بستنی ساز در استان البرز می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

12 دیدگاه

  • خسته نباشید من دستگاه اوشن پاور دارم وقتی مایه رامیریزم بستنی یخی میده رنگش هم کرمی میشه وقتی بار مخزن رو به اتمام میشه بستنی سفید وباکیفیت میده وقت تازه شروع میکنم اصلا کیفیت نداره یخی میده می خاستم راهنمایی کنید ممنون میشم

    • دوست عزیز سوپاپ(نی)رو درست تنظیم نکردید،باید وقتی مخزن پره، سوپارو نیم یا سه ربع باز کنید و هر چه شیر پایین تر میره سوپاپ رو بیشتر باز کنید. شما از اول سوپاپ رو خیلی باز کردی و چون فشار شیر زیاده بیش از حد سیلندر رو پر میکنه ودیگه مایه بستنی نمیتونه عمل بیا و پف کنه.موفق باشید✌

      • سلام
        دلیل خامه ای شدن روی مایع بستنی در منبع چیست به ویژه نسکافه ای کف می‌کند…

  • سلام دستگاه شمس امپراطور جدیدا خریدم چراغ نگهدارنده چشمک زن شده و به طور اتومات خوداش حالت بستنی را off می کنه و وقتی روی حالت بستنی میزاریم دوباره اتومات خاموش میکنه . علت چیه ؟ ممنون

  • وقتی دکمه بستنی ساز رو روشن کردم بعد از 10 ثانیه خاموش شد و سمت چپ چراغ presser (فشار) روشن شد فن بزرگ مربوط به رادیاتور روشن نمیشه.ممنون

  • سلام دستگاه قیفی نیک نام دارم یدفه خاموش میشه کلا همچیش برق تو سیستم نمیاد بعد چند دقیقه دوباره روشن میشه

  • سلام و خسته نباشید
    میخواستم بیستم سوپاپ دو اورینگ دستگاه بستنی قیفی اسمچ هم دارید.

  • دستگاه من دلارام هست جدیدا صدای جیر جیر میاد وقتی کار میکنه از‌چی میتونه باشه از بالا تسمه میاد

    • با سلام
      ب احتمال زیاد ،اصطکاک با (گیرپاچ) تو قسمت کاسه نمد ها و پارویی ها دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =