نصب داکت اسپلیت در کرج

نصب داکت اسپلیت در کرج


نصب داکت اسپلیت در کرج،داکت اسپلیت دستگاهی است که یونیت داخلی آن اواپراتور درون سقف تعبیه می شود و توسط کانال دریچه های گردش هوا به مناطق محیط مانند اتاق خواب پذیرایی و سایر مناطق گردش هوا صورت می گیرد.صدای داکت اسپلیت همانطور که عنوان گردید یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات میباشد که مصرف کننده را همیشه مورد آزار خود قرار داده و مشتری از این قضیه که صدای داکت اسپلیت در شبها مورد آزار می‌باشد گله‌مند هستند.

چندین راهکار برای جلوگیری از ایجاد صدای داکت اسپلیت و و ایجاد مزاحمت عنوان گردید.

(اما مهم ترین راه برای کم کردن صدای داکت اسپلیت و یا صدای هواساز کاهش دور فن داکت اسپلیت میباشد.)

در این مطلب به چندین راه برای کاهش دور فن داکت اسپلیت(صدای داکت اسپلیت) و تعمیر داکت اسپلیت در کرج می پردازیم:

1 : این نوع موتور با تغییر ولتاژ ورودی قابل کنترل است . با کاهش ولتاژ تغذیه دور موتور کاهش می یابد و نیازی به تغییر فرکانس نیست.

2 : موتور فن های خازن دائم در هواکش ها و دستگاه های تهویه آپارتمانی مانند داکت اسپلیت ها یا فن کویلهای کانالی کاربرد زیادی دارند.

3: با کنترل و کاهش دور موتور فن ، مصرف انرژی و صدای دستگاه تهویه کاهش می یابد و بهینه میشود.

چهار گزینه برای کنترل دور موتور فن های داکت اسپلیت

  1. دیمر
  2. ترانس یا سیم پیچ
  3. دیجیکنترل 
  4. اینورتر

هر کدام از این راهکارهادر رفع صدای داکت اسپلیت در کرج دارای معایب و محاسنی هستند که ما بطور خلاصه به توضیح در باره آنها میپردازیم:

1– دیمر

دیمر معمولا یک مدار نسبتا ساده الکترونیکی است که بوسیله تغییر زاویه آتش ترایاک شکل موج سینوسی را برش میدهد در نتیجه ولتاژ موثر کاهش می یابد . این نوع دیمر برای کنترل هیتر و مانند آن مناسب است اما برای کنترل دور موتور پیشنهاد نمیشود.مزایا : سادگی و ارزانی

معایب : نویز و اعوجاج و تلفات حرارتی . در بعض موارد سبب لرزش و صدای موتور و کاهش عمر آن میشود.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

2- ترانس یا فیلتر سلفی ( سیم پیچ ) :مزایا : ساده و نسبتا ارزان بودن

معایب : حجم و وزن زیاد و اندکی تلفات حرارتی

3- دیجیکنترل :

روشی ابتکاری که ولتاژ برق شهر ، بوسیله مدار میکرو کنترلری ، بدون هیچ نویز و اعوجاجی کاهش می یابد.

مزایا : بازده بالا ، کاهش مصرف انرژی ،کاهش یا حذف صدای موتور ( صدای فن ) ، قابلیت کنترل با ترموستات و ریموت ، قابلیت تنظیم سخت افزاری یا نرم افزاری، سیستم پیشرقته دیجیتال ، کاربری نسبتا آسان برای کنترل تهویه.

4– اینورتر :

قابلیت های زیادی برای کنترل دور موتور AC دارد مانند تغییر همزمان فرکانس و ولتاژ که در موتور فن های خازن دائم نیازی به آن نیست.مزایا : سیستم پیشرفته دیجیتال.

معایب : قیمت بالا و حجم نسبتا زیاد و کاربری نسبتا پیچیده .

در بالا چندین راه برای کم کردن صدای داکت اسپلیت را مشاهده فرمودید.

در بین این راه کارها بهترین و موثرترین راه طبق تجربه و نمودار علمی استفاده از سیستم اینورتر میباشد.

سیستم های اینورتر ها امکان خروجی تا 16 دور فن را فراهم می‌سازند.

علاوه بر این استفاده از سیستم اینورتر برای کاهش دور فن تعمیر و نصب داکت اسپلیت در کرج و یا هواساز باعث می شود که هیچ لطمه و صدمه ای به موتور فن نخورد.

علاوه بر این باعث افزایش عمر موتور فن هواساز و یا داکت اسپلیت نیز می شود.

در صورت هرگونه مشکل در زمینه نصب داکت اسپلیت در کرج با ما تماس بگیرید.

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و نصب داکت اسپلیت در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه نصب داکت اسپلیت در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

چرا برای نصب داکت اسپلیت در کرج بهترینیم؟

  1. دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  2. سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات نصب داکت اسپلیت در کرج.
  3. گارانتی سه ماهه خدمات نصب داکت اسپلیت در کرج.
  4. در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای تعمیر و نصب داکت اسپلیت در کرج
  5. وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات نصب داکت اسپلیت در کرج.
  6. دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  7. داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

دلیل اعتماد مشتریان از بین هزاران تعمیرگاه به ما برای نصب داکت اسپلیت در کرج 

یکی از دلایلی که سبب اعتماد مشتریان به مرکز مجاز خدمات تعمیر و نصب داکت اسپلیت در کرج شده است استفاده از کارشناسان فنی متخصص و متبحر در این حوزه است. کلیه تعمیرکاران این مرکز تحت آموزش­های روز تعمیرات کولر گازی در کرج قرار گرفته‌اند. بنابراین به راحتی عیب یابی کولر گازی را انجام می‌دهند و تمامی ایرادات احتمالی را به نحو احسنت با دقت و سرعت عمل بالا و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.
مسئولیت پذیری و ارائه خدمات پس از فروش نیز از دیگر دلایل اعتماد مشتریان به این مرکز است. به همین دلیل پس از انجام نصب داکت اسپلیت در کرج اگر با مشکلی مواجه شده باشید این مرکز با ارائه گارانتی معتبر کلیه مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند.

 

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز نصب داکت اسپلیت در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز سرویس و نصب داکت اسپلیت در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و سرویس نصب داکت اسپلیت در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات نصب داکت اسپلیت در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

نصب داکت اسپلیت در کرج
نصب داکت اسپلیت در کرج

 

راههای تماس با فدک سرما جهت نصب داکت اسپلیت در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

مراحل انجام خدمات نصب داکت اسپلیت در کرج چگونه است؟

پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد

 

کدام مناطق تحت پوشش نصب داکت اسپلیت در کرج می باشد؟

فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه . گوهردشت . گلشهر . هشتگرد و سایر مناطق دیگر کرج و حومه

در تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت در کرج چه خدماتی ارائه می شود؟

وظیفه این مجموعه ارائه کلیه خدمات داکت اسپلیت در کرج  از قبیل : تعمیرات داکت اسپلیتدر کرج ، سرویس داکت اسپلیتدر کرج ، نصب داکت اسپلیت  در کرج   ، راه اندازی داکت اسپلیت در کرج ، عایق کاری و لوله کشی داکت اسپلیت… به صورت تخصصی می باشد

متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپلیت در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر داکت اسپلیت در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

سرویس داکت اسپلیت در کرج 

با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا میکند. این امر سبب میشود که بسیاری از افراد از داکت اسپیلت های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تأمین دمای مورد نیاز منزلشان استفاده کنند.

بنا بر تنوع داکت اسپیلت ها ارائه شده امکانات عرضه شده در آنها تقریباً یکسان است. هر داکت اسپیلتی دارای یک دو شاخه جهت اتصال به برق، یک پنل جهت نمایش دمای دستگاه و یک ریموت کنترل است. سرمایش یا گرمایشی که توسط این وسیله تأمین میشود نسبت به سایر وسایل بسیار مناسبتر است.

به عنوان مثال کافی است جهت تأمین برودت منازلتان دمای داکت اسپلیت را روی مقدار مورد نظرتان قرار دهید و در کمتر از چند ثانیه از میزان خنکی جاری شده در فضا لذت ببرید.

خرید یک داکت  اسپیلت مناسب از این جهت دارای اهمیت است که دستگاه خریداری شده دارای ضمانت نامه معتبر باشد و در طول مدت زمان استفاده به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. شاید این کلمه تا حدودی در نظر اول اغراق آمیز به نظر برسد !

زیرا بهترین وسایل الکتریکی نیز در هنگام استفاده مداوم دچار ایرادات احتمالی میشوند و باید کاربران نسبت به تعمیرات آنها اقدام کنند. داکت اسپیلت نیز از سایر وسایل الکتریکی جدا نیست و پس از استفاده مداوم باید سرویس داکت اسپیلت در کرج صورت بپذیرد. تا بتوانید مجدداً از دستگاه مورد نظر جهت تأمین سرمایش یا گرمایش محیط استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *