تعمیر داکت اسپلیت در کرج

تعمیر داکت اسپلیت در کرج


گروه فدک سرما ، مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج اطلاعات زیر را در اختیارتان قرار داده است تا نسبت به انتخاب خود در این زمینه با دید بازتری عمل کنید.

به دستگاهی داکت اسپلیت یا هواساز می گویند که وظیفه ان تامین سرمایش و گرمایش یک محیط می باشد. ساختمان داکت اسپلیت از یک یونیت خارجی در فضایی بیرون از ساختمان ( تراس ، پشت بام و غیره ) و یونیت داخلی که به طور معمول محل تعبیه آن در سقف فضای داخلی می باشد ، تشکیل شده است. توسط کانال هایی که در زمان ساخت بنا در تمامی محیط های مورد استفاده در سقف ساخت و نصب شده ،جریان هوا سرد یا گرم را در کل فضا به گردش در می آورد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

تعمیر داکت اسپلیت در کرج

داکت اسپلیت در کرج چگونه کار می کند؟

همان طور که اشاره شد ، داکت اسپلیت یک یونیت خارجی که عموما در پشت بام تعبیه می شود را داراست. یونیت خارجی از بخش هایی با نام کمپرسور ، فن و کندانسور (رادیاتور) تشکیل شده و عملکرد آن دقیقا به کولر گازی شباهت دارد.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

این دستگاه گاز سرد را تولید می کند و آن را به یونیت داخلی مفرستد. یونیت داخلی داکت اسپلیت ، از یک موتور فن و نیز 2 رادیاتور سرمایشی و گرمایشی تشکیل شده است. در فصل تابستان ، گاز سرد از یونیت خارجی به یونیت داخلی وارد شده و سرمای وارد شده بوسیله فن از روی رادیاتور برداشته می شود و به محیط انتقال می یابد.

داکت اسپلیت چگونه تولید گرما می کند؟

تولید گرما توسط داکت اسپلیت به 2 روش انجام میشود :

  1.  گاز داغ که توسط کمپرسور در یونیت خارجی تامین می شود.
  2. آب داغ که توسط پکیج و یا موتورخانه مرکزی تامین شده و توسط لوله های رفت و برگشت به رادیاتور گرمایشی در یونیت داخلی متصل می شود و این گرما توسط موتور فن به محیط وارد می گردد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.8)”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در کرج فعالیت می کنیم و سابقه کاری درخشانی را دارا می باشیم و تا به الان همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتریان خود بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج می باشد ؟

  • بهره مندی از مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز
  • بیش از ۱۰ سال در خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج.
  • ارائه گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج.
  • داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای در حوزه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج.
  • احترام به وقت مشتری و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

داکت اسپلیت در کرج[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج چیست؟

بیشتر از ۹۰ درصد تعمیرگاه ها و مراکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج ، فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و سرویس تعمیر داکت اسپلیت در کرج میباشند. مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی است ، همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز ، این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز ، کمپرسور و لوازم برقی بی کیفیت و نا مرغوب استفاده کنند و مشتری نیز هیچ گونه حق شکایتی به هیچ یک از ارگان ها را نخواهد داشت.

مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد. در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است. به عنوان مثال: تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

نصب سرویس و تعمیر چیلر جذبی کرج
مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.81)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج چگونه است؟” tab_id=”1548611966408-de8b8473-5bd0″][vc_column_text]پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند. پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج می باشد؟” tab_id=”1548611966613-f2c778b1-f869″][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپلیت در کرج با ما کار می کنند

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات داکت اسپلیت که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد. فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سرویس داکت اسپلیت در کرج

اگر میخواهید دستگاه شما ،عمر بالا و راندمان مناسبی داشته باشد و در طول فصل گرما و سرما شما با هواساز خود به مشکل بر نخورید حتما باید ،سرویس هواساز خود را بصورت منظم و دورهای در برنامه سالیانه خود قرار دهید.

چرا باید داکت اسپلیت را سرویس کنیم؟

دستگاه داکت اسپلیت که به اشتباه برخی از مصرف کنندگان آن را چیلر می نامند ، از راندمان بسیار بالایی در صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان بر خوردار است. و در عین حال دارای حساسیت بسیار بالا و خاصی می باشد. ارزش دستگاه داکت اسپلیت با این تورم موجود بسیار بالا بوده و اگر شما استعلام قیمت داکت اسپلیت خود را از بازار داشته باشید ، شاهد افزایش قیمت بعضا 100% در برخی برند ها خواهید بود. همچنین قیمت ادوات داکت مانند کمپرسور و کویل ها بسیار بالا و هزینه تعویض و خدمات آن سنگین می باشد. و در عین حال دارای حساسیت بسیار بالا و خاصی می باشد. اگر مصرف کننده بصورت فصلی و دورهای اقدام به سرویس دستگاه نماید. بطور حتم مواردی مانند عمر بالای دستگاه ، راندمان و عملکرد مطلوب و همچنین کاهش مصرف برق را نتیجه خواهد گرفت و با انجام این سرویس کارکرد درست و بدون مشکلی را در طی فصل گرما تضمین خواهد نمود.

چگونه داکت اسپلیت را در کرج سرویس کنیم؟

 برای سرویس داکت اسپلیت در کرج باید مراحل زیر با دقت و تخصص صورت گیرد:

  • شستشوی کویل یونیت خارجی ، کندانسور با دستگاه کارواش از داخل و خارج.
  • نظافت و سرویس یونیت داخلی ، شستشوی فیلتر ها و در صورت لزوم تعویض فیلترهای هوا.
  • آچارکشی کلیه اتصالات کمپرسور و لوله های گاز.
  • آچارکشی کلیه اتصالات و شیر های رفت و برگشت آب گرم.
  • رفع ارتعاش و صدای داکت اسپلیت.
  • تست گاز و در صورت نیاز شارژ گاز.
  • تست آمپر مصرفی کمپرسور(عملکرد کمپرسور).
  • بررسی اصولی و دقیق کمپرسور داکت اسپلیت.
  • آچارکشی تابلو برق دستگاه و چک نمودن کابل های برق و اتصالات برقی(سوختگی و پوسیدگی).
  • تعویض فیلتر آب گرمایشی داکت اسپلیت.

همانطور که متوجه شدید سرویس داکت اسپلیت دارای اهمیت و تخصص بالایی می باشد و انجام آن نیازمند مهارت و تجهیزات خاص خود میباشد. دقت داشته باشید که سرویس غیر اصولی و آماتور که توسط سرویس کاران غیر حرفه ای و ناشی صورت میگیرد ، نه تنها به عمر و کارکرد دستگاه شما کمک نمیکند ، بلکه بسیار مشاهده شده که پس از سرویس توسط افراد غیر متخصص و تازه کار دستگاه به کل از کار افتاده و سوخته است و یا راندمان به شدت کاهش پیدا کرده.

گروه فنی فدک سرما با سابقه ای بلند و درخشان در زمینه سرویس داکت اسپلیت در کرج،تعمیرات داکت اسپلیت در کرج ، شارژ گاز داکت اسپلیت در کرج و در اختیار داشتن سرویسکاران مجرب و متعهد آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز در کرج می باشد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *