تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج

تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج


یکی از معروف ترین و برترین برندهای تهویه مطبوع داکت اسپلیت دایکین میباشد. این برند محصول شرکت ژاپنی بوده که در سال های اخیر امتیاز تولید آن را به ملیت های دیگر داده است. فدک سرما مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج ، بعنوان یکی از ارائه کنندگان خدمات این کولر، در خدمت شما عزیزان میباشد.

مشخصات داکت اسپلیت دایکین

داکت اسپلیت دایکین در دو نوع اینورتر و معمولی در ظرفیت های تکفاز و سه فاز تولید و مصرف می شود. در ظرفیت های خانگی تا سقف ظرفیت 3 تن این دستگاه کاربرد دارد. در نسل جدید ، از مبرد r۴۱۰a بهره گرفته شده است. نسل قدیم داکت اسپلیت های دایکین از گاز ۲۲ استفاده شده است.

داکت اسپلیت های دایکین عموماً دارای قسمت کولینگ و هیت پمپ می‌باشند ؛ اما عموماً برای قسمت گرمایشی داکت اسپلیت از کویل آبگرم استفاده می شود.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

ترموستات داکت اسپلیت دایکین از نوع دیجیتال و دارای برد فرمان داخلی و همچنین مدار فرمان و حفاظتی و کنترلی در یونیت خارجی می باشد. جهت تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج و رفع ایراد برقی و مکانیکی و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج با ما تماس بگیرید.

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج

 داکت اسپلیت دایکین یکی از بهترین لوازم خانگی است که جهت تهویه هوای مطبوع منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این داکت اسپلیت نسبت به سایر وسایل برودتی از کیفیت و کارایی مناسبی جهت خنک کردن محیط مورد نظر برخوردار است؛ اما در طول مدت زمان استفاده نیاز به دریافت خدماتی مانند سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خواهید داشت.

بهترین راه دریافت خدمات تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج استفاده از امکانات مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج است. فدک سرما در کرج از کارشناسان فنی متخصص در این زمینه برخوردار است و خدمات مورد نظر را به نحو احسنت به مشتری ارائه می‌کند.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

فدک سرما  با توجه به افزایش نیاز مشتریان به تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپلیت دایکین در کرج را تشکیل داده است که در بهترین مراکز اموزشی کشور دوره دیده اند و دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات داکت اسپلیت ها می باشند ؛ به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را شناسایی کرده و به نحوی که کمترین هزینه را به مشتری تحمیل کنند به تعمیر آن می پردازند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.6)”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج می باشد ؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز
  • تجربه ۱۰ ساله در خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج
  • عرضه گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج به مشتریان
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین  در کرج
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

دلیل اعتماد مشتریان از بین هزاران تعمیرگاه به ما برای تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج

از جمله فاکتورهایی که منجر به جلب رضایت مشتری های عزیز و اطمینان آنان به مرکز مجاز خدمات و تعمیر  داکت اسپلیت دایکین در کرج شده این است که این مجموعه از کارشناسان فنی متخصص و متبحر در حوزه مربوطه بهره می گیرد.

همه تعمیرکاران این مرکز دوره های آموزش­ی جدید در حیطه تعمیرات داکت اسپلیت دایکین را پشت سر گذاشته اند. بدین نحو آن ها قادرند به سهولت داکت اسپلیت دایکین را عیب یابی کنند و همه ایرادات موجود را دقیق و به درستی و با سرعت بالا برطرف سازند. وظیفه شناسی و ارائه خدمات پس از فروش نیز از علت های دیگر اعتماد مشتریان به فدک سرما است. به همین دلیل پس از انجام تعمیرات داکت اسپلیت دایکین در کرج اگر با مشکلی مواجه شده باشید این مرکز با ارائه گارانتی معتبر کلیه مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند.

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز  سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاه ها و مراکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و سرویس تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج میباشد. مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.

مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد. در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است. به عنوان مثال: تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.6)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج چگونه است ؟” tab_id=”1549446954304-50741151-75a2″][vc_column_text]پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج ، نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند. پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند. پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=” کدام مناطق تحت پوشش خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج می باشد؟” tab_id=”1549446954561-05bbda0f-214a”][vc_column_text]

فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت دایکین در کرج چه خدماتی ارائه می شود؟” tab_id=”1549447152483-2213c468-414b”][vc_column_text]وظیفه این مجموعه ارائه کلیه خدمات داکت اسپلیت دایکین  از قبیل : تعمیرات داکت اسپلیت دایکین در کرج ، سرویس داکت اسپلیت دایکین در کرج ، نصب داکت اسپلیت دایکین در کرج ،  و غیره به صورت تخصصی می باشد[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپلیت در کرج با ما کار می کنند

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات تعمیر داکت اسپلیت در کرج که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست. نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند. آن ها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد داکت اسپلیت به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سرویس داکت اسپلیت دایکین در کرج

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کرج

عده ای تصور می کنند که داکت اسپلیت ها برخلاف کولرهای گازی نیاز به سرویس ندارند اما واقعیت این نیست بلکه هر وسیله ی برقی نیاز به سرویس دوره ای دارد داکت اسپیلت ها هم نیاز به سرویس دارند . سرویس داکت اسپلیت دایکین شامل :

  • سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت دایکین در کرج 
  • سرویس پنل داخلی داکت اسپلیت دایکین در کرج
  • شستشو و تعویض فیلترهای داکت اسپلیت دایکین در کرج

تست میزان شارژ گاز داکت اسپلیت دایکین در کرج

شستشو و سرویس داکت اسپلیت دایکین در کرج کار ساده ای می باشد که شما هم از طریق اموزش هایی در که در سایت قرار داده ایم می توانید این کار را انجام دهید اما گاهی شما به علت مشغله های کاری و یا فنی نبودنتان نیاز به سرویسکار داکت اسپلیت دارید تا به سرویس و شستشوی دستگاه شما بپردازد.

فدک سرما در تمام فصول سال اماده ی سرویس داکت اسپلیت دایکین در کرج شما می باشد. شما می توانید در ابتدای هر فصلی که می خواهید از داکت اسپلیت خود استفاده کنید(تابستان یا زمستان) جهت سرویس و شستشوی پنل های داکت اسپلیت با ما تماس بگیرید. با انجام این کار ساده و کم هزینه می توانید مصرف برق دستگاه را کاهش داده و میزان بازدهی دستگاه را دو چندان می کنید. شستشو و سرویس داکت اسپلیت دایکین در کرج توسط سرویسکاران متخصص ما به وسیله دستگاه جت واشر انجام می شوید که از این طریق با فشار اب کلیه اجزای پنل خارجی داکت اسپلیت شستشو داده می شود. همچنین فیلترهای داخلی کولر گازی خارج شستشو داده می شود و یا در صورت نیاز تعویض می شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *