تعمیر چیلر cw5200 در کرج

تعمیر چیلر cw5200 در کرج


تعمیر چیلر یکی از تخصصی ترین و مهارتی ترین خدماتی است که باید توسط یک تیم متخصص و متبحر و دارای تجربه کافی در این زمینه صورت گیرد. از این رو گروه فنی فدک سرما بهترین انتخاب برای تعمیر تخصصی چیلر CW 520‪0‬ در کرج می باشد که برای آشنایی شما با روند کاری این مطالب را در اختیارتان قرار داده اند.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

چیلرها در صنعت نقش بسیار بزرگ و مهمی را ایفا می کند اکثر دستگاههای چاپ لیزر و تزریق تولید حرارت بسیار بالایی در قسمت تیوب ها و لوله ها می نماید که این گرمای تولید شده حاصل از عمل انجام شده لیزر و یا تزریق پلاستیک باید توسط یک دستگاه خنک کننده جذب شود تا دستگاه لیزر بتواند به کار خود ادامه دهد.

تعمیر چیلر cw5200 در کرج

به طور خلاصه چیلر واتر تجهیزی است که توسط یک سیال که عموماً آب می باشد.

گرمای حاصل از کارکرد تجهیز اصلی که می‌تواند دستگاه برش لیزر، دستگاه چاپ یا دستگاه تزریق پلاستیک باشد، گرمای حاصله از این کارکرد را جذب کرده و به صورت خودکار دمای آب که سیال اصلی می باشد را پایین آورده و مجددا توسط پمپ درون دستگاه به گردش درآورد و این چرخه تا زمانی که کاربر نیاز به دمای مطلوبی دارد.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

ادامه پیدا می‌کند. از این رو عدم کارکرد مناسب و استاندارد چیلر دارای اهمیت بسیار بالا و حساس می باشد. طبیعتا عدم کارکرد درست و نرمال چیلر می‌تواند، علاوه بر صدماتی که به خود دستگاه چیلر CW5200 وارد می‌کند،

هزینه های سنگینی را به صاحبان مشاغل مربوطه وارد کند، چون در کمترین حالت دستگاه چیلر CW5000 باید حداقل 1 روز جهت تعمیر و سرویس به مرکز خدمات و تعمیرگاه چیلر تحویل داده شود.و چون این وقفه تولید از قبل قابل پیش بینی نبوده، می‌تواند ضرر مالی بزرگی به صاحبان مشاغل وارد کند. چیلر صنعتی CW5200 یکی از انواع مینی چیلر صنعتی محسوب می‌شود که عموما بر روی دستگاه های برش لیزر و چاپ نصب شده و به همراه دستگاه خریداری می‌شود.

چیلر cw در دو ظرفیت :

  1. CW 500‪0
  2. CW 5200

موجود میباشد که ظرفیت این دو دستگاه به ترتیب بدین صورت هستند : 100‪ W ، 150‪W

اجزای چیلر صنعتی CW 520‪0 و CW5000

این چیلر صنعتی مانند سایر چیلر ها از 4 قسمت اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، عامل انبساط (لوله مویی) تشکیل شده است. کنترل دما و کارکرد مینی چیلر توسط یک ترموستات کنترل دیجیتالی صورت می‌گیرد، که در ادامه مطلب آموزش استفاده و کارکرد ترموستات چیلر CW5200 توضیح داده میشود.

مجموعه فدک سرما با کادری مجرب و تجهیزاتی به روز در جهت تعمیر مینی چیلر های سی w۵۲۰۰ در استان البرز اولین تعمیرگاه مجهز این نوع مینی چیلر ها می باشد.

 چرا باید برای تعمیر تخصصی چیلر CW 520‪0‬ در کرج تعمیرگاه مجاز فدک سرما را انتخاب کنید ؟

تعمیرگاه مجاز فدک سرما دارای سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در استان البرز و تهران ، در زمینه فروش تامین قطعات و تعمیرات تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برقی تعمیرات پمپ آب مینی چیلر CW5200 فعالیت می نماید. این مجموعه با دارا بودن نیروهای متخصص و متبحر و همچنین اجناس قطعات اصلی و اورجینال مینی چیلر آماده خدمت رسانی به عزیزان در این زمینه می باشد.

  • داشتن مجوز کسب از اتحادیه محترم برودتی استان البرز و همچنین اخذ مدارک فنی و حرفه ای و دوره های تخصصی
  • تعمیر تخصصی چیلر CW 520‪0‬ در کرج
  • داشتن سابقه و تجربه بالا در زمینه تخصصی تعمیر مینی چیلر CW5200 و CW5000
  • در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و متخصص.
  • داشتن مدارک فنی و حرفه ای.
  • عضو رسمی اتحادیه محترم تعمیرکاران برودتی استان البرز.
  • داشتن جواز کسب فعالیت تعمیر دستگاه های خنک کننده صنعتی، تجاری، خانگی.
  • دریافت اجرت و دستمزد طبق تعرفه اتحادیه محترم.
  • سرعت و دقت در انجام امور تعمیرات چیلر
  • ارائه فاکتور رسمی و سربرگ

ایرادات معمول در دستگاه چیلر CW5200

این نوع چیلر ها همانند سایر دیگر برند ها نقاط ضعف و قوتی دارند . ایراداتی که این نوع چیلر عموما با آن مواجه می‌شود، عدم سرما سازی و عدم راندمان کاهش دمای آب می باشدو همین دلیل باعث می‌شود آلارم دستگاه بصدا در آید و دستگاه خاموش شود.

دلایل عدم سرما سازی چیلر CW5200 چیست ؟ چرا چیلر CW5200 آب راخنک نمی‌کند ؟ چرا چیلر CW5200 آلارم می زند ؟

عدم سرما سازی و خنک کردن دمای آب در چیلر دلایل و علت های متداولی می‌تواند داشته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • نشتی گاز و کم کردن گاز چیلر
  • سوختن خازن و ایراد در مدار برقی چیلر
  • سوختن کمپرسور چیلر
  • سوختن فن کندانسور چیلر
  • عدم کارکرد صحیح پمپ آب چیلر
  • عدم تنظیم درست ترموستات و یا معیوب بودن ترموستات چیلر cw5000

تعمیر چیلر CW5200 در کرج

 

به فدک سرما برای تعمیر تخصصی چیلر CW 520‪0‬ در کرج اعتماد کنید

مجموعه فدک سرما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر چیلر CW5200 در کرج دارای تخصص و مهارت کافی می باشد . همیشه در تلاش بوده است تا اعتماد مشتری را راس اهداف خود قرار دهد. در این مجموعه کلیه خدمات سرویس چیلر CW5200 در کرج ، تعمیر چیلر CW5200 در کرج ، راه اندازی چیلر CW5200 در کرج ارائه می شود.

تماس با ما

ویژگی های مهم تعمیرگاه فدک سرما برای تعمیر چیلر CW5200 چیست ؟

  • مجموعه فدک سرما با تکیه بر پتانسیل کادر فنی و مجرب خود همچنین داشتن تجربه کافی در این زمینه این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که دستگاه چیلر CW5200 آنها که جهت تعمیر و سرویس به این تعمیرگاه ارجاع داده شده است.
  • در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه،تست و آزمایش کلیه قطعات چیلر،عدم ایراد مجدد دستگاه دریافت کرده و با خاطری آسوده و مطمئن به این تعمیرگاه مجاز و معتبر چیلر CW5200 اعتماد کنند.
  • ارائه گارانتی تعمیر چیلر CW5200 در تعمیرگاه مجاز فدک سرما ؛ مجموعه فدک سرما به تمامی مشتریان خود در رابطه با انجام خدمات و تعمیرات چیلر CW5200 گارانتی معتبر ارائه می‌کند.

سرویس چیلر CW5200 در کرج

آموزش تنظیم دمای چیلر cw5200

در حالت پیش فرض ، چیلرهای cw5200 بر روی سیستم کنترل دمای هوشمند 1 قرار دارند ؛ بدین معنا که دمای آب دستگاه ، با اختلاف ثابتی از دمای محیط نگهداری می شود ؛ به طور مثال اگر دمای محیط 20 درجه سانتیگراد باشد، دمای آب ورودی به دستگاه توسط چیلر بر روی 15 درجه ثابت نگه داشته میشود و حتی در صورت بالا رفتن دما محیط ، این اختلاف همچنان همان ۵ درجه باقی میماند. به همین دلیل در این چیلر ها از 2 سنسور (یکی درون مخزن آب و دومی در محیط داخل چیلر) استفاده شده است.

با توجه به تفاوت زیاد دمای محیط در فصول مختلف سال ، احتمالا کاربرانی که از دستگاه های لیزر استفاده می کنند شاهد این مسئله هستند که در فصل زمستان راندمان دستگاهشان بالاتر است و با پاور کمتر یا سرعت بیشتری امر مورد نظر به نتیجه میرسد. این موضوع به دلیل پایین بودن دمای محیط در این زمان از سال است. به جهت این که مشکل پایین آمدن راندمان دستگاه در فصل های گرم سال و نیز بعد از به انجام رساندن کارها با تیراژ بالا رفع شود ، در ادامه مقاله می پردازیم به نحوه تنظیم کردن چیلر بر روی سیستم کنترل دمای ثابت 2. هدف از بکارگیری این دستگاه این است که دمای آب خروجی چیلر ، بدون توجه به دمای محیط به طور مداوم در یک دمای خاص حفظ شود. این تنظیمات باعث می شوند که راندمان دستگاه در قدرت های بالای تیوب و همچنین ساعت های کاری مداوم ، افزایش پیدا کند.

چگونه دمای چیلر cw5200 را تنظیم کنیم؟

بر روی مینی چیلر صفحه نمایشگر به شکل پایین وجود دارد که با استفادده از کلیدهای کنار آن تنظیمات دستگاه را میتوان تغییر داد.

تنظیم دمای چیلر cw5200

جهت تغییر و تنظیم دمای دستی چیلر cw5200 مراحل زیر را بترتیب انجام دهید.

۱- با فشار و نگهداشتن کلید ▲ و SET به صورت همزمان بر روی LCD ، صفر نشان داده میشود.

۲- کلید ▲ راچند بار فشار دهید تا عدد 8 نشان داده شود.

۳- کلید SET را یک بار فشار دهید تا F0 نمایش داده شود.

۴- کلید ▲ را چند بار فشار دهید تا F3 نمایش داده شود.

۵- کلید SET را یک بار فشار دهید تا 1 نمایش داده شود.

۶- کلید ▼ را یک بار فشار دهید تا 0 نمایش داده شود.

۷- کلید RST را فشار دهید تا تغییرات انجام داده شده ذخیره گردد.

حالا چیلر شما بر روی حالت دمای ثابت تنظیم گردیده است. برای تنظیم دمای آب خروجی، مراحل زیر را نیز انجام دهید :

۱- کلید ▲ و SET را به مدت 5 ثانیه نگهدارید تا 0 نشان داده شود.

۲- کلید ▲ را چند بار فشار دهید تا 8 نشان داده شود.

۳- کلید SET را فشار دهید تا F0 نمایش داده شود.

۴- دوباره کلید SET را فشار دهید.

۵- با کلیدهای ▲ و یا ▼ ، دمای خروجی دستگاه را بر روی مقدار مورد نظر، مثلا 25 درجه سانتیگراد قرار دهید.

۶- کلید RST را فشار دهید تا تنظیمات انجام شده ذخیره گردد.

دمای استاندارد چیلر دستگاه لیزر چند درجه است ؟

بر اساس توضیجات ارائه شده از سوی شرکت سازنده ، دستگاه چیلر می تواند در بازه 5 تا 35 درجه سانتیگراد تنظیم دما را انجام دهد اما به جهت طولانی تر کردن عمر چیلر ، توصیه می شود دما در بازه 20 تا 30 درجه حفظ شود. برای تیوب های لیزر به کاربرده شده ، طبق تجربه و منابع مختلف ، دمای 20 الی 25 ، کارایی خوبی نشان داده است.

چگونه از یخ زدگی مدار چیلر جلوگیری کنیم ؟

در ادامه میخواهیم درباره روش محافظت از یخ زدگی آب چیلر و متعاقب آن ممانعت از آسیب دیدن تیوپ دستگاه در فصول سرد سال نکاتی را به همکاران محترم ارائه نماییم:

اولویت اول استفاده از آب مقطر به تنهایی و روشن نگه داشتن 24 ساعته چیلر در شب های سرد سال میباشد. تاکید ما بر این است که از روشن ماندن پمپ گردش آب چیلر تا صبح باید اطمینان پیدا کنید. دومین اولویت که کمی زحمت دارد ، تخلیه کردن آب چیلر و کل ماشین (سورس ، انتهای فیبر نوری و هد بد برش) است ؛ البته با تجربه ای که از صنعت داریم بعید است در ایران انجام این کار خیلی مرسوم باشد ولی در اروپا انجام می شود و به عنوان بخش ساده ای از سرویس نگهداری روزانه می باشد.آخرین و ساده ترین راه حل که البته اطمینان زیادی به آن نیست ،استفاده از مواد افزودنی به آب می باشد. سیستم و مسیر خنک کاری لیزرهای فیبرنوری از قطعات و متریال مختلفی مانند استیل ، آلومینیوم ، مس ، تفلون ، پلاستیک و غیره تشکیل شده و حساسیت بالایی دارد.

آیا خدمات ارائه شده توسط مجموعه فدک سرما دارای گارانتی و تضمین می باشد

به طور کل تمامی مجموعه هایی که دارای مجوز کسب و جواز از اتحادیه می باشند باید برای خدمات قطعات خود گارانتی به مشتری ارائه دهند ارائه گارانتی خدمات مانند نصب تعمیر سرویس چیلر CW5200 در کرج دارای مدت زمان ۳ ماه همچنین گارانتی قطعات اصلی دارای گارانتی تا یکسال می باشد. اما نکته مهم که بسیاری از تعمیرکاران و سرویس کاران به آن پایبند نیستند اعتبار و ارائه گارانتی معتبر می باشد بسیاری از مجموعه ها و تعمیرکاران گارانتی را به مشتری ارائه داده و در زمان و شرایط بروز مشکل و ایراد در خدمات و قطعات با عناوین و بهانه های مختلف به ابطال گارانتی و جمله کلی که شامل گارانتی نمی شود روی می آورند.

مجموعه فدک سرما با ارائه گارانتی معتبر و اصلی با پشتوانه اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم خانگی استان البرز کرج همچنین شرح کامل و شفاف شرایط و قوانین گارانتی در ابتدای کار به مشتری به صورت مکتوب اطمینان خاطر به مشتریان خود می دهد.

آیا چیلر CW5200 نیاز به سرویس و شارژ گاز سالیانه دارد ؟

مینی چیلرهای CW5200 مثل سایر دستگاه های سرمایشی قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی همچون موارد زیر را شامل می شوند :

  • کمپرسور
  • فن
  • کندانسور
  • رادیاتور
  • مدارات سیم کشی
  • پمپ آب
  • مدارات شلنگ آب

مشخصا همه دستگاه ها و تجهیزات سرمایشی نیاز دارند به بررسی، چک کردن و سرویس سالیانه که این کار در راستای افزایش راندمان و بهبود کارایی دستگاه میباشد. اگر دستگاه چیلر را در دوره‌های زمانی منظم مورد سرویس قرار دهیم ، مطمئناً دستگاه چیلر ما با افزایش راندمان کارکرد و بازدهی بالاتر همچنین استهلاک کمتر در بلند مدت روبه‌رو خواهد شد. یکی دیگر از محاسن و فواید سرویس چیلر این است که سرویس کار در زمان سرویس اگر با علائم و نشانه‌هایی از ایرادات اولیه دستگاه مواجه شود ، سریعا نسبت به سرویس و تعمیر و یا تعویض آن قطعه اقدام می نماید که اگر این عمل دیرتر انجام شود میتواند خسارت‌های بیشتری را به دستگاه وارد نماید و این خود نوعی صرفه جویی اقتصادی می باشد.

هزینه تعمیر چیلر CW5200 چقدر است ؟

همانطور که در مطالب بالا عنوان گردید تعمیرگاه‌ مجاز فدک سرما یکی از اعضای محترم اتحادیه تعمیرکاران برودتی استان البرز می باشد و تمامی بها و اجرت های خود را طبق تعرفه ارائه شده از طرف این اتحادیه محترم به مشتریان ارائه می نماید پس با خیال راحت و آسوده می توانید دستگاه چیلر خود را به این تعمیرگاه مجاز ارائه و از بابت پرداخت هزینه با خیالی آسوده و راحت اقدام نمایید.

شارژ چیلر CW5200 درکرج

۵ ویژگی برتر فدک سرما در تعمیرات تخصصی چیلر CW5200 در کرج

  1. داشتن تجربه کافی و عملکرد مثبت و چندین ساله مجموعه در حوزه چیلر CW5200 در کرج
  2. داشتن نیروها سرویس کار و تعمیر کار متخصص و معتمد چیلر CW5200
  3. دریافت هزینه تعمیر و سرویس از مشتری طبق نرخ مصوبه قانونی
  4. بکاربردن قطعات اورجینال و استاندارد و با کیفیت چیلر CW5200
  5. وقت شناسی و خوش قولی نیروهای متخصص و انجام خدمات تعمیر و سرویس چیلر CW5200 در زمان مشخص و عدم بدقولی سرویسکاران

به جرات می توانیم بگوییم که فدک سرما تنها مرکز تخصصی تعمیر چیلر CW5200 در کرج است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تماس با ما

آموزش استفاده از چیلر CW5200

تغذیه برق اصلی چیلر cw5200 ولتاژ برق شهر 220‪ ولت میباشد که از قسمت پشت دستگاه توسط یک کابل پاور سه فیش تغذیه می‌شود. در کنار کابل ورودی 2 لوله ورودی و خروجی آب تعبیه شده است که در زمان نصب شلنگ های تجهیزات لیزر به جهت ورودی و خروجی آن دقت نمایید. در قسمت جلوی دستگاه سوئیچ پاور ON_OFF اصلی قرار دارد که توسط آن چیلر روشن و خاموش می‌شود. قسمت جلوی دستگاه 2 عدد چراغ سیگنال سبز NORMAL و قرمز ALARM قرار دارد که سبز نشانگر نرمال بودن و کارکرد صحیح چیلر و سیگنال قرمز نشانگر آلارم و ایراد و نقص در کارکرد چیلر CW5200 دارد. ترموستات کنترلر چیلر CW5200 نیز در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده و وظیفه آن نشانگر درجه آب و همچنین وضعیت کارکرد چیلر میباشد. همچنین تنظیمات دما و فرمان شیر بای پس برقی را این کنترلر صادر می‌کند

تعمیر تخصصی چیلر CW5200 در کلیه مناطق کرج

شرکت فدک سرما آماده ارائه خدمت رسانی در زمینه سرویس و تعمیر چیلر CW5200 در کلیه مناطق استان البرز و شهر کرج می باشد مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر چیلر CW5200 در کرج:

عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت شاهین ویلا، باغستان،اشتراکی، آتشگاه، جاده چالوس، پورکان، کندر، حصار، میدان کرج، خیابان قزوین، میدان شهدا، مصباح، ساسانی، مشکین دشت، فردیس،دهکده، خلج آباد، شهرک جهان نما، کلاک بالا و پایین، حصارک، کمالشهر ، خرمدشت ، مهرشهر، حسین آباد آق تپه ، راه آهن ، حسن آباد ، شهرک اوج ، شهرک فرهنگیان و سایر مناطق دیگر.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *