کولر گازی گری در کرج

کولر گازی گری در کرج


همانطور که کولرگازی گری از کیفیت و راندمان بسیار بالایی در خانواده کولرگازی ها برخوردار می‌باشد تعمیرات کولرگازی گری در کرج نیز نیاز به تخصص و مهارت خاص خود را دارد. برای تعمیرات کولرگازی گری در کرج باید تکنسین ها حتما دوره آموزشی و دوره فنی حرفه ای مخصوص کولرگازی گری در کرج را گذرانده و آموزش های لازم برای تعمیر را کسب کرده باشند.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله  تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

کولرگازی گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است. کولرگازی گری از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی تائید کننده این امر است. تعمیرات کولرگازی گری در کرج ، پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کولرگازی اسپلیت دیواری اینورتر گری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی گزینه مناسبی است برای خریدارانی که بهترین کیفیت و کمترین میزان مصرف انرژی را خواهان هستند. شرکت فدک سرما با توجه به بازخورد بسیار خوب این محصول در بخش خدمات پس از فروش، کمپرسور این محصول را به مدت 5 سال بدون قید و شرط گارانتی می کند.تعمیرات کولرگازی گری در کرج را به فدک سرما بسپارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.78)”][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][us_btn text=”راههای تماس با ما” link=”url:http%3A%2F%2Ffadaksarma.com%2Fcontact-us%2F|||” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای تعمیرات و سرویس کولرگازی گری در کرج میباشد؟؟؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات و تعمیر ات کولرگازی گری در کرج.
  • گارانتی سه ماهه خدمات کولرگازی گری در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای در تعمیر ات کولرگازی گری در کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات کولرگازی گری در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.
تعمیرات کولرگازی گری در کرج
تعمیرات کولرگازی گری در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز تعمیرات کولرگازی گری در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز تعمیرات گازی کولر گازی گری در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و تعمیرات کولر گازی گری در کرج میباشد
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات کولرگازی گری در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.
متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولرگازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سر ما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند

تعمیرات کولر گازی در کرج
تعمیرات کولر گازی در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیرات کولرگازی گری در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت انلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.78)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سوالات همیشگی مشتریان از مرکز مجاز سرویس و تعمیرات کولرگازی گری در کرج

[/vc_column_text][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”آیا کولرگازی گری هر سال نیاز به شارژ گاز دارد؟؟” tab_id=”1547465356567-c9f9b80f-06e8″][vc_column_text]مدار کولر گازی یک مدار بسته می باشد و مبرد(گاز) در آن در حال گردش می باشد. در شرایط نرمال دستگاه نیاز به شارژ گاز ندارد مگر اینکه دستگاه دچار نشتی شده و گاز آن تخلیه شده باشد[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان تعمیرات کولرگازی گری در محل می باشد؟؟؟” tab_id=”1547465356817-a2195fde-afd5″][vc_column_text]بله تمام سعی و تلاش تکنسین و نیروها بر این می باشد تا ایراد مورد نظر را در محل استقرار کولر گازی برطرف نمایند.
اما در برخی موارد خاص باید کولر گازی هیتاچی به تعمیرگاه اعزام شود و مورد تعمیر و تست قرار گیرد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه تعمیرات کولرگازی گری در کرج چگونه است؟؟؟؟” tab_id=”1547547467850-5f843226-e68b”][vc_column_text]پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیرات کولرگازی گری در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند
پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیرات کولرگازی گری در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند.
پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”کدام مناطق تحت پوشش خدمات و تعمیرات کولر گازی گری در کرج می باشد؟” tab_id=”1547547557378-c9ae3ecb-3f49″][vc_column_text]فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیرات کولرگازی گری در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد.

کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولرگازی گری در کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات کولر گازی گری که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد کولر گازی هیتاچی  به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

قدرت پرتاب باد کولر گازی کم شده است.
کولر گازی در هنگام کار آبریزی دارد.
کولر گازی گری روشن نمی شود.
کولر گازی در هنگام کار یخ پرتاب میکند.
ریموت کنترل کولر گازی گری کار نمی کند.
نشان دادن ارور کولر گازی گری.
کولر گازی باد گرم نمیزند.
فن کولر گازی کار نمیکند.
مصرف برق کولر گازی زیاد شده است.
اواپراتور کولر گازی یخ زده است.
. کولر گازی باد سرد نمیزند و فقط حالت فن دارد میزان سرمای کولر گازی کم شده است با روشن شدن کولر گازی فیوز اصلی قطع میشود کولر گازی گری دچار صدای غیر معمولی شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

در چه مواقعی کولرگازی گری نیاز به سرویس دارد؟؟

همانطور که دنبال کردیم کولرگازی گری  در کرج یکی از بهترین و معتبرترین برندهای کولر گازی در جهان میباشد اما همانطور که می دانید همه دستگاهها تهویه مانند کولرگازی و اسپلیت با توجه به کارکرد و مستهلک شدن هر ساله نیاز به سرویس و نظافت دارد.
برخی از دوستان نیز هستند که این مورد را قبول ندارم و کولرگازی خود را در سالهای متوالی سرویس نمی کنند.
باید به موضوع دقت داشت که عدم سرویس کولرگازی اگر باعث ایراد و خرابی کولرگازی نشود قاعدتاً و به طور حتم باعث افت راندمان و پایین آمدن سطح برودتی و حرارتی کولرگازی و همچنین افزایش مصرف برق کولرگازی خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *