کولرگازی در سرمای شدید باد سرد میزند

چرا کولر گازی در سرمای شدید باد ولرم میزند و یا اصلا باد نمیزند؟؟؟؟

علت چیست؟؟

کولرگازی

ساختار و کارکرد کولرگازی در سرما به این شکل است که برعکس فصل گرما گاز داغ کمپرسور کولر گازی به یونیت داخلی (پانل) فرستاده میشود و در محیط داخل (اطاق) عمل گرما گیری را انجام،و به یونیت خارجی (کندانسور ) میرود.کولرگازی در سرمای شدید باد سرد میزند.

نکته اصلی

زمانیکه دمای محیط بیرون به زیر صفر میرود در تبادل یونیت بیرون هیچ جذب گرمایی صورت نمیگیرد و گاز سرد مجدد وارد کمپرسور کولرگازی می شود همین عمل باعث میشود که دمای خروجی کمپرسور پایین بیاید و بالطبع زمانی که دمای گاز از حد مجاز پایین تر بیاید ترمیستور دمای لوله در یونیت داخلی فرمان قطع موتور فن داخلی را می دهد.کولرگازی در سرمای شدید باد سرد میزند.

جهت انجام سرویس چیلر،سردخانه، کولر گازی،داکت اسپلیت بصورت اصولی و دستگاه های مجهز و همچنین افراد متخصص و

متعهد می توانید با ما تماس بگیرید

آیا خدمات ارائه شده توسط مجموعه فدک سرما دارای گارانتی و تضمین می باشد؟

به طور کل تمامی مجموعه هایی که دارای مجوز کسب و جواز از اتحادیه می باشند باید برای خدمات قطعات خود گارانتی به مشتری ارائه دهند ارائه گارانتی خدمات مانند نصب تعمیر سرویس کولرگازی در کرج دارای مدت زمان ۳ ماه همچنین گارانتی قطعات اصلی دارای گارانتی تا یکسال می باشد.کولرگازی در سرمای شدید باد سرد میزند
اما نکته مهم که بسیاری از تعمیرکاران و سرویس کاران به آن پایبند نیستند اعتبار و ارائه گارانتی معتبر می باشد بسیاری از مجموعه ها و تعمیرکاران گارانتی را به مشتری ارائه داده و در زمان و شرایط بروز مشکل و ایراد در خدمات و قطعات با عناوین و بهانه های مختلف به ابطال گارانتی و جمله کلی که شامل گارانتی نمی شود روی می آورند

مجموعه فدک سرما با ارائه گارانتی معتبر و اصلی با پشتوانه اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم خانگی استان البرز کرج همچنین شرح کامل و شفاف شرایط و قوانین گارانتی در ابتدای کار به مشتری به صورت مکتوب اطمینان خاطر به مشتریان خود می دهد.کولرگازی در سرمای شدید باد سرد میزند.

 ویژگی برتر فدک سرما در تعمیرات تخصصی انواع برندها در کرج

اول تجربه و عملکرد متوالی و پیاپی چندین ساله

دوم در اختیار داشتن نیروها سرویس کار و تعمیر کار متخصص و معتمد

سوم دریافت هزینه تعمیر و سرویس طبق نرخ مصوبه قانونی

چهارم استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد و با کیفیت

پنجم وقت شناسی و خوش قولی نیروهای متخصص و انجام خدمات تعمیر و سرویس در زمان مشخص و عدم بدقولی سرویسکاران

تعمیر تخصصی انواع برند های کولر گازی و چیلر و سردخانه در کرج

به جرات می توانیم بگوییم که فدک سرما تنها مرکز تخصصی تعمیرات  در کرج است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

 

Rate this post

1 دیدگاه

  • Favourite videos and Liked videos have to be separated, deinaftely, otherwise it get's messy trying to find what you want to see again. And I really miss "More from this user" stripe. It's easy enough to click on the channel name yes, but it is still a feature I use all the time.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *