کارکرد چیلر و سردخانه در زمستان:fadaksarma.ir

یکی از ایرادات و مشکلات معمول در کارکرد سردخانه و چیلر ،کار کرد زمستانی است. در زمستان زمانی که (بطور مثال) سردخانه در حال کار کرد میباشد اگر کنترلی روی دمای کندانسور نداشته باشیم مشکلاتی fadaksarma.irبرای تجهیزات ما بوجود خواهد آمد که شایع ترین آن پایین آمدن fadaksarma.irبیش از اندازه دمای کندانسور است به عبارتی دمای تقظیر کاهش شدید پیدا میکند و کاهش سابکول را دارد

کاهش سابکول باعث کاهش ظرفیت شیرانبساط میشود و اگر ظرفیت کمپرسور ثابت باشد کاهش ظرفیت شیرانبساط فشار مکش را پایین میاورد به نظر فشار مکش کاهش پیدا میکندچون تغذیه مبرد به اواپراتور کم شده است.
حال اگر دور فن زیاد باشد در واقع دبی هوا بیشتر و ظرفیت کندانسور بیشتر میشود و باعث میشودfadaksarma.ir دمای تقطیر در کندانسور کاهش پیدا کند فشار کندانسور هم افت کنه.fadaksarma.ir اگر سوزن شیرانبساط و دمای تبخیر رو ثابت فرض کنیم با کاهش دمای تقطیر چون فشار پشت شیرانبساط کم شده ظرفیت شیرانبساط هم کم میشود یعنی تغذیه مبرد به اواپراتور کاهش پیدا میکنه. با کاهش تغذیه مبرد به اواپراتور، حجم بخار ایجاد شده در اواپراتور کم میشود وچون حجم مکش بخار از اواپراتور بیشتر از مقدار تبخیر شده است فشار مکش کاهش پیدا میکند. مثل حالتی که شارژ مبرد کم و فشار مکش افت میکند.
که نشانه این مورد خاموش و روشن شدن لحظه ای کمپرسور میباشد،بدلیل low  کردن کمپرسور.

اما چاره کار چیست؟fadaksarma.ir

برای رفع و پیشگیری از بروز این مشکل راه هایی وجود دارد که در مقالات بعدی راجب رفع ایراد سردخانه در کرج و تعمیر چیلر در کرج توضیح خواهیم داد.

سردخانه
سردخانه

 

جهت انجام سرویس چیلر،سردخانه، کولر گازی،داکت اسپلیت بصورت اصولی و دستگاه های مجهز و همچنین افراد متخصص و

متعهد می توانید با ما تماس بگیرید

آدرس دفتر:آزادگان،خیابان برغان،خیابان ساریخانی.

09127652048

02632403163

با مدیریت فیروزی

با تشکرfadaksarma.ir

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *