فروش داکت اسپلیت در کرج با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت شامل نصب و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی در کل استان البرز

 داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت که در واقع به اسپلیت های خانگی معروف است. تقریبا متداول‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که بسیاری برای تهویه هوا از آن استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌های مسی بهم متصل شده اند. یونیت داخلی این دستگاه است در اواپراتور درون سقف تعبیه می شود و توسط کانال دریچه های گردش هوا به مناطق محیط مانند اتاق خواب پذیرایی و سایر مناطق گردش هوا صورت می گیرد. در ادامه تیم تخصصی فدک سرما در رابطه با فروش داکت اسپلیت در کرج بیشتر توضیح می دهد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

فروش داکت اسپلیت در کرج

به طور کلی دستگاه مورد نظر ، سرمایش و گرمایش یک محیط را تامین می کند. به طرزی که هوای گرم یا در زمستان هوای سرد را از قسمت دریچه مکش داخل هواساز کرده و با فرآیند حرارت و برودت بر روی کویل های سرمایشی و گرمایشی هوای ورودی را عبور داده و از طرفی دیگر هوا را خنک و یا گرم کرده و به محیط باز پس می دهد. این چرخه ادامه دارد تا زمانی که دمای محیط به دمای مدنظر و مطلوب برسد.

اواپراتور یونیت داخلی(هواساز)

داکت اسپلیت ها از نوع فیزیکی و ساختار بدنه به دو نوع داخل سقف توکار و نوع استندهای ایستاده ساخته می شوند.

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های  تعمیر داکت اسپلیت   و   مرکز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه بفرمایید.

مدل سقفی و توکار همانطور که از نام آن مشخص است ، داخل سقف واحد و عموماً در ورودی واحد نصب و اجرا می شود. اما نوع ایستاده آن عموماً در بخشی از ساختمان که جهت استقرار و تعبیه یونیت داخلی این دستگاه هواساز ، تعبیه شده نصب و اجرا می شود.

کندانسور یونیت داکت اسپلیت

به طور عمومی ساختار یونیت بیرونی داکت اسپلیت کندانسور از یک ساختار کلی کمپرسور کندانسور موتور فن شیر های سرویس قسمت برقی لوله ها تشکیل می شود

به متخصصین ما برای فروش داکت اسپلیت در کرج اعتماد کنید.

مهم نیست دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک سرما یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز فروش داکت اسپیلت در کرج است که سال هاست در زمینه فروش و تعمیر فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد . از این رو همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است. این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

 

فروش داکت اسپلیت در کرج

انواع کمپرسور داکت اسپلیت

فروشنده خوب در فروش داکت اسپلیت در کرج ابتدا اطلاعات فنی مناسبی در رابطه با دستگاه مورد نظر ارائه می دهد. از این رو بهتر است با انواع کمپرسور در این دستگاه آشنا شوید.

کمپرسور داکت اسپلیت از سه نوع پیستونی ، روتاری ، اسکرال تشکیل می شود یکی از نکات مهمی که در انتخاب داکت اسپلیت باید به آن توجه شود نوع کمپرسور داکت اسپلیت متناسب با شرایط دمایی محیط می باشد
در مناطق گرمسیر 3T مومن از نوع کمپرسور پیستونی و یا اسکرول استفاده می شود. در مناطق معتدل و سرد سیر مانند شهر کرج یا تهران از کمپرسور روتاری استفاده می شود.

 سیستم گرمایشی داکت اسپلیت

گرمایش داکت اسپلیت به دو دسته آبگرم گاز داغ استفاده می شود.حالت آب گرم معمولاً داکت اسپلیت از یک کویل رادیاتور مجزا جهت گرمایش که نیروی خود را از آب داغ پکیج دیواری و یا موتورخانه تامین می شود بهره می برد.نوع گرمایش گاز داغ از همان سیستم کمپرسور و گاز داغ توسط شیر چهار طرفه در کندانسور یونیت استفاده می‌شود.
در حالت کلی در صورت امکان و وجود آب داغ شوفاژ پکیج موتورخانه استفاده از نوع رادیاتور گرمایشی آب داغ بسیار به صرفه مصرف برق کمتر و دارای استهلاک کمتری می باشد

 

چرا بهترین مرکز برای فروش داکت اسپلیت در کرج هستیم؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات فروش.
  • گارانتی سه ماهه خدمات فروش داکت اسپلیت در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای در زمینه سرویس و تعمیر  داکت اسپلیت در کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات داکت اسپلیت در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.

جهت دریافت قیمت داکت اسپلیت با ما تماس بگیرید

 

مجهزترین و معتبرترین فروش داکت اسپلیت در کرج

 چرا باید برای خرید داکت اسپلیت در کرج فدک سرما را انتخاب کنیم؟

فروش سیستم های حرارتی و برودتی قاعدتاً نیاز به علم تجربه و در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص می باشد شرکت فدک سرما با سابقه‌ای بلند و درخشان و با تجربه و دریافت به روزترین علوم و دانش در زمینه سیستم های داکت اسپلیت و کولر گازی و همچنین در اختیار داشتن نیروهای متخصص و دوره دیده و همچنین در اختیار داشتن آزمایشگاههای تخصصی در زمینه سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در کرج می تواند این نوید را به شما همشهریان عزیز در سطح استان البرز و کرج بدهد که با اطمینان خاطر و همچنین دریافت گارانتی معتبر در زمینه تجهیزات سرمایشی داکت اسپلیت و کولر گازی تهویه و سرمایش و گرمایش منزل خود را به ما بسپارید. چرا که ما یکی از بهترین فروشندگان فروش داکت اسپلیت در کرج هستیم.

فروش داکت اسپلیت در کرج

چرا باید برای خرید داکت اسپلیت در کرج به فدک سرما اعتماد کنیم؟

متاسفانه در جامعه امروز سودجویان و کلاهبرداران در زمینه فروش داکت اسپلیت و کولر گازی در داخل کرج و همچنین در شهرهای مرزی بانه و گناوه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند
همچنین افراد زیادی اقدام به تولید و ساخت دستگاه های غیر استاندارد راندمان پایین و مصرف برق بالا در کارگاه های زیرزمینی می کنند
اما شرکت فدک سرما تحت نظر اتحادیه محترم تولیدکنندگان و تعمیرکاران سیستم های حرارتی و برودتی استان البرز کرج اقدام به ساخت و نصب دستگاه های داکت اسپلیت می نماید.
همچنین هنگام فروش داکت اسپلیت در کرج ، ارائه گارانتی معتبر فدک سرما برای  دستگاه های داکت اسپلیت سندی معتبر جهت آسودگی خاطره مشتریان در قبال راندمان و کیفیت کالا و خدمات این شرکت می باشد.

ارائه مشاوره رایگان جهت خرید داکت اسپلیت در کرج.

کارشناسی و بازدید محل جهت خرید دستگاه به صورت رایگان در کرج

فروش داکت اسپلیت در کرج و آشنایی با انواع آن

در رابطه با انواع این دستگاه ، باید گفت که تولید این محصول در مدل‌های مختلفی صورت می گیرد که هر یک می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری برای هر نوع محلی باشد. معمولا داکت اسپلیت‌ها را از نظر نوع نیرو محرکه کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم‌بندی می‌کنند.

 منظور از اینورتور استفاده از فناوری دور متغیر است که در آن ها تفاوت دارد. بزرگترین اختلاف بین داکت اسپلیت اینورتور با معمولی در سرعت متغیر آن است که در نوع معمولی این سرعت ثابت است. صدای کم‌تر، عمر‌ مفید بیشتر، سرمایش و گرمایش سریع‌تر و در انتها مقرون به صرفه‌تر بودن، از برتری‌های اینورتور نسبت به انواع معمولی آن است. البته موضوع قیمت نیز می‌تواند تفاوت‌های عمده در میان آنها ایجاد کند.این اطلاعات و چه بسا بسیاری از نگات دیگر هنگام فروش داکت اسپلیت در کرج به خریداران این دستگاه ارائه داده می شود.

 

فروش داکت اسپلیت در کرج

تفاوت فدک سرما با سایر فروشندگان داکت اسپلیت در کرج

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز فروش  و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس ، تعمیر و فروش داکت اسپلیت در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک سرما میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

فروش داکت اسپیلت در کرج

 

نحوه نصب داکت اسپلیت

نصب داکت اسپلیت در کرج نیز همانند هر دستگاهی نیاز به دانش فنی دارد و نمی‌توان بدون تخصص آن را نصب کرد. اما بطور کلی ابتدا باید فرایند کانال‌کشی انجام شود. معمولاً برای تولید هوای گرم، یک بخشی به نام کویل، در جلو و یا پشت دستگاه قرار می‌گیرد که آب گرم درون لوله‌های مسی جریان می‌یابد و فن موجود در دستگاه، هوا را در اتاق به چرخش وا می‌دارد. البته این موضوع در رابطه با هوای سرد نیز صادق است و به همین شکل مراحل آن پیاده‌سازی می‌شود. بطور کلی، توصیه می‌شود از یک متخصص برای نصب داکت اسپلیت استفاده

مزایا و معایب استفاده از داکت اسپلیت

بدون شک هر دستگاهی دارای معایب و مزایای خاص خود است و این موضوع نیز اجتناب‌ناپذیر است. تنها باید اطمینان حاصل کرد که آیا مزایای دستگاه مورد نظر نسبت به معایب آن برتری داشته یا خیر. داکت اسپلیت نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه مطلب فروش داکت اسپلیت در کرج ، ما شما را با مزایا و معایب این دستگاه آشنا می کنیم.

از نقطه نظر نصب و راه‌اندازی نیز باید گفت که داکت اسپلیت سیستم لوله‌کشی را به شدت کاهش می‌دهد که این کار علاوه بر هزینه، زمان عیب‌یابی در هنگام بروز مشکل را نیز کاهش می دهد. داکت اسپلیت علاوه بر این موارد، داکت ساختمان را نیز کوچکتر می‌کند. در دنیای امروز که انرژی حرف اول را می‌زند، داکت اسپلیت در مقایسه با نمونه‌های قدیمی و سنتی، قیمت کمتری داشته و مصرف انرژی آن نیز کاهش یافته است.

اما گذشته از مزایای بسیار خوب داکت اسپلیت، باید از معایب آن نیز گفت. داکت اسپلیت قادر به تمرکز بر روی اتاق یا بخشی نیست. هنگامی که در یک خانه یا آپارتمان روشن می‌شود، تمام فضای اتاق‌ها هم دما می‌شوند. ترموستات موجود در دستگاه در بزرگترین فضا قرار دارد اما با این حال این موضوع برای همه خوشایند نیست. از طرفی اگر داکت اسپلیت با چیلر و یا مینی‌چیلر مقایسه شود، مصرف برق تا حدی بالاتر است، اما در برابر اسپلیت دیواری برق کمتری مصرف می‌کند. در پایان باید به ایجاد صدای آزار دهنده داکت اسپلیت اشاره کرد که البته این مشکل قابل حل است.

معرفی انواع برندها در فروش داکت اسپیلت در کرج

شرکت های تولید‌کننده سیستم‌های سرمایش و گرمایش بزرگ دنیا، در زمینه تولید این دستگاه نیز وارد شده و با هم در رقابت هستند. نمی‌توان گفت که کدام یک بهترین است زیرا رقابت سختی بین آنهاست و هر شرکت به دنبال نوآوری‌های جدیدتر در محصولات خود هستند. داکت اسپلیت هایسنس، داکت اسپلیت میتسوبیشی و داکت اسپلیت سامسونگ برندهای پرطرفدار و با سابقه هستند که کیفیت آنها مثال زدنی است. به جرات می‌توان گفت که داکت اسپلیت جزو زیر ساخت هر ساختمانی محسوب می‌شود و بایستی در انتخاب نوع مناسب ساختمان، برند آن و نصب و نگهداری آنها دقت فراوانی به خرج داد.

فروشداکت اسپلیت در کرج با برندهای مختلف ایرانی و خارجی

فروش دستگاه اجنرال
فروش دستگاه ال جی
فروش دستگاه جنرال
فروش دستگاه مدیا

راهنمای خرید داکت اسپلیت در ایران

خرید داکت اسپلیت اهمیت ویژه‌ای دارد و اینکه چه نکاتی را می‌بایست در فرایند خرید رعایت کرد، بسیار مهم است. در انتخاب داکت اسپلیت دو نکته اهمیت بالایی دارد: انتخاب دستگاه و اجرای درست آن. برخی با نصب نادرست دستگاه، قادر نخواهند بود تا از امکانات دستگاه به طور کامل بهره ببرند و در صورتی که دستگاه درست عمل نکنند آن را به عهده‌ی شرکت سازنده می‌گذارند. به جرات می‌توان گفت که بیش از نیمی از راندمان دستگاه به نوع نصب آن و اجرای صحیح دستگاه وابسته است. از طرفی، نوع برند، قابلیت‌های آن و امکانات مورد نظر خریدار در اولویت انتخاب دستگاه قرار دارند. برای خرید داکت اسپلبت نمی‌توان صرفا به بازار مراجعه کرده و بصورت اتفاقی دستگاهی را انتخاب کرد.

موضوع بعدی ظرفیت دستگاه بوده که بایستی متناسب با متراژ محل نصب، موقعیت و کاربری محل انتخاب کرد. اگر دستگاهی با ظرفیت کم انتخاب شود، سیستم بازدهی کافی نداشته و نارضایتی مصرف‌کننده را به دنبال دارد. اگر بیشتر از ظرفیت محل نصب باشد که مصرف انرژی و مشکلات بعدی را به دنبال دارد.

مصرف انرژی، یکی از مهمترین ابعاد خرید یک محصول الکترونیکی است که این موضوع در دنیای امروز اهمیت ویژه‌ای دارد. نمی توان یک دستگاه را بدون بررسی بازدهی و مصرف انرژی آن خریداری نموند. بنابراین بایستی محصولی را خریداری کرد که با توجه به بازدهی آن، مصرف انرژی متناسبی دارد. در این حالت، داکت اسپلیت نیز به همین صورت نیاز دارد تا با دقت انتخاب شود. هر چه میزان مصرف انرژی آن در مقایسه با خروجی کمتر باشد، ارزش خرید آن بالاتر می‌رود.

هنگام خرید داکت اسپلیت در کرج باید به چه نکاتی توجه شود؟

در خریددستگاه مذکور ، نکات بسیار مهمی وجود دارد که عدم توجه به آنها موجب عدم رضایت و حتی در بسیاری از مواقع اذیت و آزار مصرف کننده خواهد شد

در اولین گام انتخاب ظرفیت و قدرت صحیح و متناسب دستگاه داکت اسپلیت با محیط می باشد. به طور مثال در شرایطی که ظرفیت دستگاه داکت اسپلیت کمتر و ضعیف تر انتخاب شود موجب کاهش سرما و همچنین گرما در فصل زمستان و عدم رضایت مشتری می باشد. همچنین انتخاب پایین ظرفیت موجب دائم کار بودن دستگاه جهت تامین سرمایه و گرما و در مقابل هزینه مصرف برق بالا و همچنین استهلاک بیش از اندازه به دلیل دائم کار بودن دستگاه خواهد بود.
از طرفی انتخاب ظرفیت بیش از اندازه متناسب با محیط باعث ایجاد صدای زیاد دستگاه ، همچنین اشغال فضای بیش از اندازه و همچنین مصرف برق بالا خواهد بود
نظریه انتخاب دستگاه قوی تر به طور کل غلط و ناصحیح می باشد.
انتخاب نوع کمپرسور متناسب با شرایط دمایی محیط سردسیر معتدل و گرمسیر انتخاب سیستم تهویه موتور فن ها جهت تامین هوای خروجی از یونیت داخلی انتخاب فن های بی صدا و با ارتعاش کم جهت محیط های مسکونی.

انتخاب موتور فن  های متناسب و قویتر محیط های اداری و تجاری انتخاب نوع دستگاه داکت اسپلیت تک فاز و یا سه فاز و هم چنین مواردی بسیاری که همکاران ما در شرکت فدک سرما برای مشاوره رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد

نکات گفته شده در این قسمت از جمله نکاتی بود که تیم ما هنگام فروش داکت اسپلیت در کرج به خریداران عزیز جهت داشتن تجربه خرید عالی بیان می کنند.

 

چرا مرکز مجاز فروش داکت اسپلیت در کرج از سایرین برتر است

با وجود این که تعمیرکاران زیادی جهت ارائه خدمات و فرش وجود دارند؛ اما تعمیرگاه مجاز داری ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که نسبت به سایر ارائه کنندگان خدمت برتری دارد.

  • تعمیرکاران این مرکز از احساس مسئولیت‌پذیری فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند  به نحو احسنت به انجام می‌رسانند. همین امر سبب می‌شود که دستگاه بعد از انجام تعمیرات دارای عملکرد مناسبی باشد.
  • در صورت نیاز از قطعات فابریک جهتفروش داکت اسپلیت استفاده می‌شود. تا هماهنگی لازم بین قطعات دستگاه وجود داشته باشد.
  • کلیه قطعات و خدمات ارائه شده دارای گارانتی ۱۲ ماهه هستند. بنابراین نگرانی از بابت خرابی قطعات و بروز مشکل مجدد در کولر گازی وجود ندارد.سرویس و تعمیر کولر گازی او ام جنرال
  • به غیر از تماس تلفنی از طریق ایمیل یا فرم آنلاین موجود در صفحه تعمیرگاه می‌توانید خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت کنید.
  • با توجه به این که بیشتر مشتریان قصد دارند خدمات تعمیر یا نصب و جابجایی کولر گازی را در اسرع وقت دریافت کنند. بنابراین تعمیرکاران از نزدیک‌ترین شعبه به محل اعزام می‌شوند و خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه می‌دهند.

فروش داکت اسپلیت در کرج

راههای تماس با فدک سرما خرید داکت اسپلیت در کرج

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.فدک سرما در زمینه فروش داکت اسپلیت در کرج ، سرویس و تعمیر آن ، در خدمت شما عزیزان میباشد.

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *