تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج


تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج یکی از نیازهای ساکنین این منطقه است. بدین ترتیب قصد داریم در این مطلب جهت آشنایی بیشتر شما با تعمیر این دستگاه ، اجزای داکت اسپیلت را شرح دهیم. در صورتی که شما نیز با مشکل در دستگاه  خود مواجه دشه اید ، به ادامه این مطلب از فدک سرما توجه کنید.

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج و آشنایی با رادیاتور یا کویل داکت اسپیلت 

رادیاتور یا کویل به تجهیزی گفته میشود که عمل تبادل دما را انجام میدهد .
بطور مثال در رادیاتور خودرو آب داغی که اطراف موتور به گردش در آمده و گرمای موتور خودرو را جذب نموده ،توسط واتر پمپ به رادیاتور وارد میشود و رادیاتور با دمیده شدن هوای (فن رادیاتور) گرمای آب را گرفته و آب را خنک میکند.
پس متوجه عملکرد و شناخت رادیاتور و یا همان کویل شدیم.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج و اجزای کویل داکت اسپیلت

رادیاتور ها از یک کلاف ورق آن گالوانیزه ،پره های نازک که به آن اصطلاحا فین گفته میشود  . و لوله های گردش آب تشکیل شده اند.جنس ورق فین که بسیار نازک است (میکرون) میتواند از آهن،مس،آلومنیوم باشد.
همچنین جنس لوله های رادیاتور داکت اسپلیت میتواند از مس و یا آلومینیوم باشد.مواد اولیه اجزای رادیاتور داکت اسپلیت باید به گونه ای باشد که بالاترین صریب تبادل حرارت را داشته باشد.

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج و انواع آن

رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت به دونوع گاز و آب تقسیم میشود.

در نوع کویل آب در داکت اسپلیت بیشتر کاربرد گرمایشی دارد ،که با انشعاب گیری از پکیج و یا موتورخانه شوفاژ ساختمان تامین گرمای محیط را انجام میدهد.
آب داغ درون رادیاتور(کویل) به گردش در آمده و دمای رادیاتور(کویل) را تا 70 درجه بالا میبرد فن ها این گرمای بوجود آمده را با جریان اجباری هوا به محیط فرستاده و محیط گرم میشود.

نوع دوم رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت کویل گاز میباشد در این نوع رادیاتور گاز سرد که توسط کمپرسور داکت اسپلیت به گردش در می آید ،پر میشود و دمای رادیاتور(کویل) تا 5 درجه پایین میآید و مانند رادیاتور گرمایشی داکت اسپلیت فن ها با جریان دادن هوای محیط از روی رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت باعث میشوند دمای محیط کاهش یابد.

از شما دعوت میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های  تعمیر داکت اسپلیت   و   مرکز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه بفرمایید.

مجموعه فدک سرما با سالها تجربه در زمینه ساخت و تعمیر کویل داکت اسپلیت در کرج و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات ساخت استاندارد و ظرفیت واقعی رادیاتور آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز میباشد.

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج و مشکلات آن 

بزرگترین و شایع ترین ایراد و ضعف رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت عدم ظرفیت واقعی رادیاتور داکت اسپلیت میباشد. بصورتی که ظرفیت رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت از طرف سازنده و فروشنده عددی اعلام میگردد،اما این ظرفیت واقعی نمی باشد  و مصرف کننده بعد از خرید ونصب آن متوجه عدم کارایی و راندمان رادیاتور(کویل) خریداری شده میشود..در چنین مواقهی شما به تعمیرکار داکت اسپیلت برای تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج نیاز دارید

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

چگونه ظرفیت واقعی رادیاتور(کویل) داکت اسپیلت را تشخیص دهیم؟

برای شماخت و تشخیص ظرفیت واقعی رادیاتور(کویل) نیار به تخصص و مهارت در این زمینه می باشد.
محاسبه و اندازه گیری سطح تبادل فین و رادیاتور
شمارش تعداد و ردیف لوله ها
ابعاد رادیاتور(کویل)
شماخت جنس قطعات رادیاتور (لوله،فین ….)

در کل شناخت و تشخیص ظرفیت واقعی رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت .و نشانه های رادیاتور(کویل)داکت اسپلیت قلابی و غیر واقعی از عهده افراد غیر متخصص و معمولی خارج است.

ما برای خرید رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت فدک سرما را به شما پیشنهاد میکنیم. مجموعه فدک سرما دارای تخصص،تبهر و تجربه چندین ساله در زمینه ساخت،نصب،تعمیر کویل داکت اسپیلت ،هواساز،چیلر،سردخانه در کرج و تهران میباشد.

استفاده از مرغوبترین اجناس
بروزترین و مجهزترین خط تولید رادیاتور(کویل)
در اختیار داشتن نیروهای متخصص و با تجربه
قیمت مناسب
ارایه گارانتی اجناس و خدمات
اسنادیست که مشتریان عزیز میتوانند به مجموعه فدک سرما برای خرید و تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج ،چیلر،سردخانه،هواساز اعتماد کنند.

قیمت و تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

شیوه قیمت گذاری برای تعمیر کویل داکت اسپلیت در کرج بر حسب ظرفیت محاسبه میشود.

ابعاد اندازه
ظرفیت های متفاوت در رادیاتور آب گرم و گاز داکت اسپلیت دارای ابعاد و اندازه‌های متناسب با آن ظرفیت می باشد. ابعاد رادیاتور را با اندازه گیری طول عرض و عمق رادیاتور در نظر می گیرند. با توجه به نوسانات قیمت در بازار ،استعلام قیمت را بصورت تماس تلفنی دریافت نمایید

نشانه های معیوب بودن رادیاتور(کویل) درتعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

عمده ترین و.شایع ترین ایراد رادیاتور وجود نشتی در مدار رادیاتور داکت اسپلیت میباشد. زمانی که رادیاتور دچار نشتی (گاز یا آب) شده باشد، سیال درون آن (آب یا گاز) تخلیه شده و داکت اسپلیت با افت راندمان سرمایش و گرمایشی مواجه میشود.

در این شرایط باید با کمک از تکنسین و تعمیرکاران مجرب در مجموعه فدک سرما اقدام به رفع نشتی بصورت اصولی و تخصصی نمایید. مورد عمده تعمیر ای دیگر کویل های رادیاتور هواساز و داکت اسپلیت عدم تبادل دما در رادیاتور می باشد

این ایراد می تواند از کیپی و کثیف بودن فیلم های رادیاتور و عدم جریان هوا و گردش هوا بر روی کویل باشد و یا اینکه در مسیر داخل لوله ها آب رسوب کرده باشد.در این شرایط باید رادیاتور هواساز باز شده و مورد اسید شویی و رسوب زدایی قرار گیرد تا راندمان و کارایی رادیاتور داکت اسپلیت افزایش یابد

تعمیر کویل داکت اسپلیت در کرج

تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج

مجموعه فدک سرما با کادری مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیر کویل داکت اسپیلت کرج با تجربه ای بالا آماده ارایه خدمات تعمیر،سرویس رادیاتور(کویل) داکت اسپلیت میباشد.
همچنین ارایه خدمات تعمیر ، نصب رادیاتور(کویل) در مقیاس صنعتی چیلر،سردخانه،هواساز نیز از خدمات قابل ارایه این مرکز می باشد.

ما جزو 10% از مراکز خدمات فنی هستیم که متخصصانمان دارای مدرک معتبر هستند. بدین ترتیب مراجعه کنندگان ما با خیالی آسوده تعمیر دستگاه های خنک کننده خود را به ما می سپارند.

ویژگی‌های مجموعه فدک سرما در تعمیر کویل داکت اسپیلت در کرج چیست؟؟

دارا بودن جوز فعالیت از اتحادیه محترم
وقت شناسی،خوشقولی
تخصص و تجربه در تعمیر رادیاتور(کویل)
استفاده از اجناس اصلی و با کیفیت
دریافت هزینه منصفانه،(طبق نرخ ارایه شده از اتحادیه)
ارایه فاکتور و گارانتی 3 ماهه خدمات به مشتریان عزیر

کویل داکت اسپیلت

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *