تعمیر سردخانه در کرج

مرکز مجاز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج موضوع این مقاله فدک سرماست.

تعمیر سردخانه در کرج به مجموعه خدماتی گفته می شود که روی یک سردخانه که دارای عیب است انجام می شود تا این مجموعه هماهنگ و بدون عیب و نقص کار کند..با توجه به اینکه سردخانه دارای ساختمان پیچیده ای می باشند تعمیر سردخانه در کرج نیازمند تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد.

به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی و کارخانه ای در بازه های زمانی منظم به منظور سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند.

اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و تعمیر سردخانه در کرج به بهترین شکل به انجام برسد؟

فدک سرما بزرگترین مرکز مجاز تعمیر سردخانه زیر صفری و بالای صفری و تعمیر چیلر در کرج میباشد.

فدک سرما یکی از مراکز قابل اعتماد و با تجربه و تخصصی انواع تعمیر  سردخانه در کرج فریونی میباشد که سال هاست در این زمینه به مشتریان عزیز ارائه خدمات می کند و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده است.

برای مکان های برودتی ، صنایع سرد کننده ای وجود دارد که سردخانه cold storage در این میان اهمیت فوق العاده ای دارد. به طور کلی سیستم هایی که قادر به ایجاد فضایی سرد برای نگه داری انواع کالا ها مخصوصاً مواد غذایی سردخانه cold storage گویند.

سردخانه‌ها دارای قابلیت حفظ و نگهداری از محصولات زراعی و باغی، مواد غذایی، پروتئینی، صیفی، گل و گیاه بوده و این امر حاکی از اهمیت احداث سردخانه‌ها در ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی است.

به اندازه ای امروزه سردخانه ها از اهمیت بسیار بسیار بالایی در نگهداری مواد غذایی دارند که کوچک ترین عیب در سردخانه می تواند باعث ایجاد خسارات اقتصاد بسیار سنگینی به کشور و یا حتی خود فرد بزند .

در چنین شرایطی انتخاب یک نصاب سردخانه در اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه در کرج و انتخاب تعمیرکار مناسب جهت سرویس و تعمیر سردخانه در کرج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مرکز مجاز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج
مرکز مجاز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج

سردخانه ها سیستم های بسیار پیچیده ای و سختی هستند بنابراین از راه اندازی و نصب سردخانه گرفته تا سرویس و تعمیر سردخانه در کرج  یک کار بسیار حساس می باشد و نیاز به یک تکنسین یا تعمیرکار سردخانه با تجربه و ماهر دارد زیرا بارها شاهد این موضوع بوده ایم که کمک گرفتن از افراد غیر متخصص نه تنها عیب را رفع نکرده اند بلکه گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری نیز شده است.

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیر و راه اندازی سردخانه در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر  و راه اندازی سردخانه در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

چرا برای تعمیر سردخانه در کرج بهترینیم؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات سرویس و تعمیر و راه اندازی سردخانه  در کرج.
  • گارانتی سه ماهه خدمات سرویس و تعمیر  و راه اندازی سردخانه  در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای سرویس و تعمیر و راه اندازی سردخانه در کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر و راه اندازی سردخانه در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعبه مختلف در سراسر مناطق کرج.

 

تفاوت فدک سرما با سایر مراکز تعمیر سردخانه در کرج چیست؟

تعمیرات سردخانه در کرج

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز سرویس و تعمیر سردخانه در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و سرویس تعمیر سردخانه در کرج میباشند.

مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی است، همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.

و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات سرویس تعمیر سردخانه در کرج  به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.

و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.

مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.

متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولر گازی ، چیلر ، سردخانه و یا داکت اسپلیت و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.

در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.

به عنوان مثال:

تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

 

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس سردخانه

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید که شامل موارد زیر است:

  • شماره تماس تعمیرکار سردخانه در کرج
  • فرم ثبت سفارش
  • اینستاگرام
  • آدرس برای مراجعه حضوری

 

سوالات همیشگی مشتریان در رابطه با تعمیر سردخانه در کرج

مراحل انجام خدمات و پرداخت هزینه سرویس و تعمیر سردخانه در کرج چگونه است؟

پس از ثبت سفارش تلفنی و آنلاین سرویس و تعمیر سردخانه در کرج نیروهای فدک سرما با شما تماس گرفته و زمان و محل دقیق مورد نظر را از شما خواستار می‌شوند. پس از مراجعه در زمان مقرر به مکان شما و انجام خدمات و سرویس و تعمیر سردخانه در کرج ،و اتمام کار نیروهای فدک سرما موظف به ارائه فاکتور سربرگ مهر شده و رسمی به مشتریان می باشند. پس از ارائه فاکتور در در صورت تمایل مشتری مبلغ فاکتور به صورت نقدی و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز (که همراه نیروهای فدک سرما می باشد) انجام می گیرد.

کدام مناطق تحت پوشش خدمات سرویس و تعمیر سردخانه در کرج می باشد؟

فدک سرما با توجه به اینکه تنها و بزرگترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر سردخانه در کرج می باشد کلیه مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهد. کرج. آزادگان. طالقانی .عظیمیه .جهانشهر. باغستان. حسن آباد .خیابان برغان. هفت‌تیر. شاهین ویلا. مصباح .مهرشهر. فردیس. سرآسیاب اندیشه. کمالشهر .حصارک. گوهردشت. رستاخیز. اشتراکی .شهرک بنفشه و سایر مناطق دیگر کرج و حومه

در تعمیرگاه مجاز تعمیر سردخانه در کرج چه خدماتی ارائه می شود؟

در این مرکز کلیه خدمات تعمیرسردخانه ارائه می شود. ما دارای تسلط و تبحر کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر کلیه خدمات سردخانه در کرج می باشیم. تعمیر ، سرویس ، راه اندازی سردخانه در کرج

 

متخصص ترین تعمیرکاران سردخانه در کرج با ما کار می کنند

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات سردخانه  جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست.

نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند.

انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد سردخانه به محل شما مراجعه خواهند کرد.

فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

  • دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه نصب ، سرویس و تعمیر سردخانه هستیم
  • نصابان و تعمیرکاران سردخانه در انجام کلیه امور سردخانه حرفه ای هستند
  • سابقه زیاد و درخشان در زمینه تعمیر انواع سردخانه فریونی و امونیاکی داریم
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران سردخانه و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • انجام نصب و راه اندازی ، سرویس  و تعمیر سردخانه در تمامی نقاط  کرج
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای نصب و تعمیرات سردخانه
  • در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی استفاده می شود

بزرگترین راز اعتماد مشتریان به فدک سرما داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشد.

و همچنین کلیه نصابان و تعمیرکاران فدک سرما دارای گواهی نامه آموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد که این بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تعمیر سردخانه در کرج
تعمیر سردخانه در کرج

نحوه عملکرد سردخانه

ابتدا مبرد توسط کمپرسور از قسمت کم فشار سیستم مکیده شده و به قسمت پر فشار کمپرس میشه بر اثر فشار مبرد داغ شده و به صورت گاز داغ در می آید و از آنجا به اویل سپراتور میرود در آنجا روغنی که همراه مبرد از کمپرسور خارج شده جدا می شود و بعد از اینکه به سطح معینی رسید فلوتر باز شده و روغن را به کمپرسور بر می گرداند.

و مبرد داغ هم به سوی کندانسور میرود درآنجا مبرد خنک می شود و به صورت مایع با دمای محیط تبدیل می گردد و به ریسیور ریخته می شود.

بعد پس از عبور از شیر اکسپنشن به صورت اسپری داخل اواپراتور تزریق میشود و به علت افت فشار ناگهانی در این قسمت مبرد به جوش می آید و گرمای اطراف خود را میگیرد و باعث می شود لوله ها و فینهای اواپراتور سرد بشود.

بعد فن الکتریکی هم هوای داخل سرد خانه را از لای فینها عبور میدهد و باعث میشود هوای داخل سردخانه سرد شود.

بعد مبرد به صورت بخار اشباع شده در آمده به سمت کمپرسور میرود ولی قبل از رفتن به کمپرسور از آکومولاتور عبور میکند تا اگر احیانآ مبرد بصورت مایع به کمپرسور نرود چون برگشت مایع به کمپرسور باعث آسیب دیدن کمپرسور می گردد.

و سیکل همین گونه ادامه پیدا میکند تا دمای اتاق سردخانه به اندازه تنظیمی برسد.

 

نگهداری و سرویس سردخانه در کرج

 سردخانه ها نیز مانند سایر سیستم های تبرید نیاز به سرویس و نگهداری دارند.نگهداری و سرویس سردخانه در کرج راهی است پیشگیری از خسارات سنگین تعمیر سردخانه در کرج.

هزینه هایی که برای انجام تعمیرات سردخانه پرداخته می شود بسیار بیش تر از هزینه ای است که برای انجام سرویس دوره ای سردخانه ها پرداخته می شود.

متاسفانه عده ای تصور می کنند که نگهداری و سرویس سردخانه در کرج یک کار بیهوده است  در حالی که یک کار بسیار واجب و به صرفه می باشد  و خیلی مهم که لازم است به صورت دوره ای ماهانه، فصلی ، سالانه انجام شود.

زیرا با انجام سرویس سردخانه در کرج از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می شود و حتی میزان بازدهی دستگاه را دو چندان می کند.

به متخصصین ما برای اجرا ، راه اندازی ،نصب ،سرویس،تعمیر سردخانه در سراسر ایران و استان البرز اعتماد کنید.

فدک سرما با داشتن کارنامه ای بسیار درخشان در زمینه سرویس و تعمیر سردخانه در کرج اجرا، راه اندازی و نصب سردخانه و  همکاری با شرکت های مطرح و بزرگ ایرانی و خارجی برای راه اندازی ،نصب ، تعمیر سردخانه ها مفتخر است که در کنار شما سرمایه گذاران گرامی  باشد تا راهی  بسیار راحت ، آسوده ، روشن پیش روی سرمایه گذاری شما عزیزان بگشاید.

با ما در ارتباط باشید.

منابع و مواخذ مرکز مجاز تخصصی تعمیر سردخانه در کرج:

Turbo: Frequently Asked Questions

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *