تعمیر داکت اسپلیت در کرج

تعمیر داکت اسپلیت در کرج


تعمیر داکت اسپلیت در کرج یکی از تخصص های تیم ماست. در حال حاضر ، با توجه به بالا رفتن قیمت چشمگیر داکت اسپیلت ها و مشکلات مالی و اقتصادی مردم ، تعمیت و سریس این دستگاه بسیار مورد اهمیت و توجه قرار گرفته است. همچنین سیستم تشکیل دهنده این دستگاه ها پیچیدگی هایی دارد که ملزم می دارد برای تعمیر و سرویس آن ها حتما به متخصصی در این زمینه رجوع نمایید.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیستم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از رو جهت برگزیدن تعمیرکار و سرویس کار داکت اسپیلت لازم است دقت کنید و سراغ اشخاص ناوارد نروید. تعمیرکار متخصص به منظور انجام تعمیرات داکت اسپیلت بایستی نسبت به تمام قطعات دستگاه آشنایی و آگاهی داشته باشد تا بتواند دستگاه را مانند روز اولی که خریداری شده تحویل مشتری دهد. از این بابت گروه فنی فدک سرما ، مقاله ای در باب تعمیر داکت اسپیلت در کرج تهیه نموده تا اطلاعات درست و کاملی را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

داکت اسپلیت یا هواساز دستگاهی است جهت تامین سرمایش و گرمایش یک محیط یا ساختمان. این دستگاه به این شکل است که یک یونیت خارجی در بیرون از محیط (تراس،پشت بام و…) و یونیت داخلی آن عموما در سقف داخلی محیط تعبیه شده است و توسط کانال هایی که در زمان ساخت بنا در تمامی محیط های مورد استفاده در سقف ساخت و نصب شده ، جریان هوا سردیا گرم را در کل فضا به گردش در می آورد.

به فدک سرما برای تعمیر داکت اسپلیت در کرج اعتماد کنید

مجموعه فدک سرما سالهاست که در زمینه تعمیر داکت اسپلیت در کرج دارای تخصص و مهارت کافی می باشد . همیشه در تلاش بوده است تا اعتماد مشتری را راس اهداف خود قرار دهد.در این مجموعه کلیه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج انجام میشود.

تماس با ما

داکت اسپلیت چگونه کار می کند ؟

همانطور که گفته شد داکت اسپلیت دارای یک یونیت خارجی که عموما در پشت بام تعبیه شده می باشد. یونیت خارجی از کمپرسور،فن و کندانسور(رادیاتور) تشکیل شده و کارکرد آن دقیقا مشابه به کولر گازی می باشد. گاز سرد را تولید و به یونیت داخلی می فرستد. در یونیت داخلی داکت اسپلیت یک موتور فن و نیز 2 رادیاتور سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. در فصل گرما،گاز سرد از یونیت خارجی وارد یونیت داخلی شده و توسط فن این سرما از روی رادیاتور برداشته و به محیط منتقل میشود.

داکت اسپلیت چگونه تولید گرما می کند ؟

  • تولید گرما توسط داکت اسپلیت به 2 روش انجام میشود.
  •  گاز داغ که توسط کمپرسور در یونیت خارجی تامین میشود.

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

 آب داغ که توسط پکیج و یا موتورخانه مرکزی تامین شده و توسط لوله های رفت و برگشت به رادیاتور گرمایشی در یونیت داخلی متصل میشود ،و این گرما توسط موتور فن به محیط داده میشود.

فروش داکت اسپلیت در کرج
تعمیر داکت اسپیلت در کرج

 

 تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت در کرج

تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است و یا به هر دلیلی به گارانتی دستگاه خود دسترسی ندارید ، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی داکت اسپیلت شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید. ما گروه فنی فدک سرما در کرج فرق ندارد داکت اسپیلت شما چه برندی دارد ما پشتیبانی خدمات کلیه برندهای داکت اسپیلت اعم از خارجی و ایرانی را انجام میدهیم.

شارژ گاز داکت اسپیلت

از مهم ترین اقدامات مهم در راستای نگهداری از داکت اسپلیت و حتی کولر های گازی ، شارژ کردن گاز آن ها می باشد. لازم است بدانید که در صورت انجام ندادن این پروسه در زمان مناسب و فعال بودن داکت اسپلیت بدون گاز آن هم به مدت طولانی ، به احتمال زیاد زمینه ساز بروز مشکلات جدی در این دستگاه خواهد بود. علاوه بر این اگر اخیراً اسپلیت را خریداری کرده اید و برای اولین بار می خواهید از آن استفاده کنید ، می بایست آن را شارژ کنید.

این احتمال هم وجود دارد که گاز فریون پیش از موعد تمام شود و به گاز اضافی نیاز پیدا کند. شارژ کردن گاز داکت اسپیلت ، در حیطه  اقدامات تعمیراتی این دستگاه ها قرار گرفته و از جزئیات و حساسیت هایی برخوردار است که فقط تکنسین های مجرب در این زمینه قادر به رعایت کردن آن ها می باشند. همکاران و متخخصین ما در نمایندگی های اسپلیت مرکز فدک سرما ، ضمن مراجعه به محل مورد نظر مشتریان ، تجهیزات مورد نیاز از جمله کپسول های گاز را به محل برده و اقدام به شارژ گاز داکت اسپلیت می کنند. این فرایند با توجه به شرایط ، یا به صورت وزنی انجام می شود و یا به وسیله گیج مانوفیلد.اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت می بایست هرچند وقت یکبار قبلی از انکه فقدان آن سبب ساز عیب در دستگاه شود به وسیله یک تعمیرکار یا این که تکنسین کولر گازی مقدار گیری شود تا در صورت نیاز به آن گاز زده شود .

در حالتی‌ که اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت از حد طبیعی کمتر شود منجر می شود

  • پنل داکت اسپیلت یخ بزند
  • داکت اسپیلت باد گرم بزند
  • کمپرسور داکت اسپیلت بسوزد
  • کمپرسور داکت اسپیلت کار نکند
  • کندانسور داکت اسپیلت صدای زیاد بدهد .

انواع شارژ گاز داکت اسپیلت

 

میزان گازی که برای داکت اسپیلت زده می شود وابسته به نیاز دستگاه است که شارژ گاز تکمیلی و یا شارژ گاز کامل انجام می شود. همچنین ارزش شارژ گاز داکت اسپیلت هم بستگی به اندازه گازی که به دستگاه زده می شود دارد . خوب است سالانه زمان سرویس داکت اسپیلت از سرویسکار درخواست کنید تا اندازه گاز دستگاه را هم میزان گیری نماید تا در میانه فصل تابستان یا این که فصل زمستان نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت نداشته باشید .

 

تعمیر داکت اسپیلت در کرج
تعمیر داکت اسپیلت در کرج

 

منابع و مواخذ  تعمیر داکت اسپلیت در کرج:

Conduit Repair Systems – The World Leader in Split Conduit

 

Rate this post

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *