تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج

تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج


تعمیرات کولر گازی در کرج موضوع این محتوای وب سایت تخصصی فدک سرماست. کولر گازی دستگاهی است که توسط یک سیستم تراکمی تبریدی، ایجاد سرما نموده و هوای محیط را تهویه کرده و گرما را از محیط خارج می کند؛ اصطلاحاً دمای محیط را پایین آورده و سرد می کند. بدین ترتیب خرابی در این دستگاه، مشکلاتی نظیر گرمی هوا محیط و عدم تهویه را ایجاد می کند.

اگر کولر گازی شما نیز دچار آسیب شده است ، می توانید از خدمات تعمیرات کولرگازی در کرج توسط فدک سرما بهره ببرید. جهت اطلاعات بیشتر توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

تعمیرات کولر گازی در کرج
تعمیرات کولر گازی در کرج

نکات مهم هنگام استفاده از کولر گازی

برای استفاده از کولرهای گازی و عدم نیازمندی شما به تعمیرات کولرگازی در کرج، باید به نکات و مواردی مهم دقت نمود:

1.خرید دستگاه مذکور که خود دارای نکات مهم و حائز اهمیتی است.

2.نصب دستگاه

3.تعمیر و سرویس

مرحله اول: خرید کولر گازی

با توجه به هزینه بالای مصرف انرژی برق و همچنین وجود دستگاه های فیک و قلابی در بازار، هنگام خرید دستگاه مورد نظر حتما باید دستگاه به طور اصولی کارشناسی شود. این بررسی کارشناسانه سبب می شود که در آینده دچار مشکلات و معضلاتی که عموما غیر قابل بازگشت هستند، مواجه نشوید و نیازی به استفاده از خدمات سرویس  کولرگازی نداشته باشید.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

مصرف برق این دستگاه خنک کننده حرفه ای، یکی از موارد و فاکتورهای مهم انتخاب کولر گازی محسوب می شود. رده انرژی و مصرف برق دستگاه باید از میزان و شرایط استاندارد برخوردار باشد، بهتر است سعی شود از کولر گازی های کم مصرف با راندمان و بازدهی بالا استفاده کنید. چرا که دستگاه های پرمصرف می‌توانند هزینه های ماهیانه سنگینی اعمال کنند.

مرحله دوم: نصب دستگاه

در مرحله دوم، دستگاه خنک کننده با کیفیت خریداری و اصلی خریداری شده و زمان نصب آن فرا رسیده است. دقت داشته باشید که اگر دستگاه غیر اصلی و تقلبی خریداری کرده باشید علاوه بر ایجاد مشکل در زمان نصب، در همان ابتدای کار نیازمند استفاده از خدمات تعمیرات کولرگازی در کرج می شوید. چرا که دستگاه بی کیفیت علاوه بر کاهش راندمان، استهلاک بالا و خرابی های مکرر سبب هدر رفت هزینه و ایجاد خسارت در زمان نصب و تعویض کولر گازی نیز می شود.

مجموعه فدک سرما با کادر مجرب و متخصص در رابطه با فروش کولرهای گازی پر قدرت و اصلی مشاوره خرید کولر گازی می دهد. بدین ترتیب شما می توانید از تجربه خرید دستگاه های اصلی و با کیفیت در طی سالیان طولانی لذت ببرید.

نکته!

طبق تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، عدم نصب اصولی و درست کولر گازی که توسط افراد غیر متخصص و تازه کار صورت می‌گیرد، موجب افت راندمان تا ۵۰ درصد می شود. همچنین کاهش عمر و کارکرد آن را در پی دارد. همچنین نصب درست و استاندارد کولر گازی، می تواند بازدهی و راندمان کولر را افزایش دهد و موجب افت استهلاک و افزایش طول عمر دستگاه شود.

شرکت فدک سرما با کادری مجرب و متخصص و سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در زمینه فروش نصب و تعمیر کولر گازی آماده خدمت رسانی و تعمیرات کولرگازی در کرج و استان البرز می باشد.

نصب کولر گازی در کرج یکی از تخصص‌های مجموعه فدک سرما در این سابقه بالای ۱۰ سال بوده است.

نکات مهم هنگام نصب کولر گازی

مواردی که در عملیات نصب کولر گازی حتماً باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

نصب استاندارد و اصولی یونیت داخلی؛

در فضای داخل محیط ارتفاع یونیت از سقف دیوارها و ارتفاع از کف محیط

نصب استاندارد و اصولی یونیت خارجی

حدالامکان در محیطی دور از تابش مستقیم نور آفتاب قرار می گیرد. همچنین رعایت فاصله های کناری ، جلو و عقب یونیت خارجی باید مورد دقت قرار گیرد.

لوله کشی و کابل کشی اصولی و استاندارد

استفاده از ابزارهای مخصوص جهت زاویه دادن به لوله ها که موجب جلوگیری از شکستن و پهن شدن لوله ها می شود.

عایق کاری لوله ها

کاور نمودن مجموعه لوله و کابل عایق ها توسط نوارهای پرایمر مخصوص

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

وکیوم مدار لوله ها

وکیوم مدار لوله ها و یونیت توسط دستگاه پمپ وکیوم پس از مراحل نصب

 

مرحله سوم : تعمیرات کولرگازی در کرج

تعمیرات کولر گازی ، یکی از موارد مهم و ساختاری در استفاده از دستگاه است. بنابراین انتخاب یک تعمیرکار و سرویس کار جهت دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی در کرج از اهمیت بسزایی و بالایی برخوردار است. چرا که تعمیرکاران به نوعی می توانند ضمانت بازدهی و عمر دستگاه در آینده را برای شما تضمین کنند. در واقع در بسیاری از موارد مشاهده شده انتخاب سرویس کار و تعمیر کار غیر حرفه‌ای و آماتور موجب وارد کردن صدمات و ایراداتی به دستگاه شده و تنها راه ، تعویض دستگاه به صورت کامل شده است.

 ویدیو آموزشی فدک سرما ، بهترین مرکز جهت تعمیرات کولر گازی در کرج ، در خصوص تشخیص کولرگازی اینورتر را مشاهده فرمایید.

 

چرا باید به فدک سرما جهت تعمیر کولر گازی در کرج اعتماد کنید؟

متاسفانه با توجه به شرایط موجود و سوء استفاده برخی از همکاران در این صنف ، که دریافت خدمات از این مراکز غیرمجاز باعث بروز خسارت ها و هزینه های بسیار بالا برای مشتریان عزیز در طی این سال ها مشاهده شده، انتخاب یک مرکز مجاز خدمات برای دریافت خدمات تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج یکی از مهم ترین مواردی است که باعث جلوگیری از بروز خسارت و هزینه ها و همچنین آرامش خاطر و آسایش است.

1. دارا بودن مجوز کسب با سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در زمینه خدمات تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج

2. در اختیار داشتن استادکاران و نیروهای مجرب و متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیرات و خدمات کولرهای گازی و اسپلیت در کرج.

3. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و تهیه توسط تیم فدک سرما در نتیجه بهترین تعمیرات کولر گازی در کرج برای مشتریان عزیز انجام می شود

4. گارانتی خدمات و همچنین دستگاه های ارائه شده توسط مجموعه فدک سرما تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده به مشتریان عزیز دارای ۳ ماه گارانتی خدمات می باشد.

5. خوش قولی و آن تایم بودن پرسنل مجموعه فدک سرما در جهت ارائه خدمات کولر گازی در کرج تمامی قرارها جهت ارائه خدمات با توجه به هماهنگی قبلی در سر تایم هماهنگ شده با مشتری صورت می گیرد.تعمیرات کولر گازی در کرج

6. دریافت تمامی اجرت و دستمزدها طبق تعرفه اتحادیه محترم تعمیرکاران لوازم برودتی و حرارتی استان البرز و ارائه فاکتور رسمی و سربرگ به مشتریان عزیز با شرح کامل خدمات ارائه شده.

7. دسترسی آسان جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان از طریق طرح مختلف وبسایت واتساپ تماس های تلفنی با کارشناسان مجرب در زمینه محاسبه خرید دستگاه داکت اسپلیت و همچنین ارائه خدمات و تعمیرات دستگاه.تعمیرات کولر گازی در کرج

فدک سرما چه برندی از کولر گازی را تعمیر می کند؟

مجموعه فدک سرما به صورت رسمی نمایندگی فروش و خدمات کولر گازی در کرج دارا بوده و همچنین تمامی برندهای کولر گازی امریکایی ، چینی ، کره ای و ژاپنی را پوشش می دهد. (ال جی، سامسونگ، هایسنس، گری، اجنرال، کریر، لنوکس، ترین، آمانا، یورک، رود، فریجیدر، گودمن، ریم، پارس الکتریک، تهویه، ایران رادیاتور، جی پلاس ، ایساتیس، پاکشوما، اسنوا، ارج)

سخن آخر :

مجموعه فدک سرما با در اختیار داشتن پرسنل و سرویس کاران متخصص مجرب و دوره دیده و دارای مدرک فنی حرفه‌ای به شما همشهریان عزیز در کرج این آرامش خاطر را می‌دهد که دستگاه خود را با خیال آسوده به این مجموعه سپرده و از خدمات ما نظیر تعمیرات کولرگازی در کرج و در محل نصب بهره کامل را ببرید. ما به شما همشهریان عزیز جهت خرید و تعمیرات و خدمات دستگاه داکت اسپلیت مجموعه فدک سرما را پیشنهاد می کنیم.

منابع و مواخذ تعمیرات کولر گازی در کرج:

Air Conditioner Not Cooling? Here’s What You Should Troubleshoot

 

سوالات متداول

مناطق تحت پوشش تعمیر کولر گازی در کرج کجاست ؟

خدمات تعمیر کولر گازی در کل استان البرز و کرج بصورت شبانه روزی 24 ساعته و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مشتریان عزیز انجام می شود.

هزینه تعمیر کولرگازی در کرج چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی به نوع کولر، قطعه معیوب و میزان خرابی بستگی دارد. هزینه طبق نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی در کرج و بسیار منصفانه محاسبه خواهد شد.

5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه

  • بهترین تعمیرکار کولر گازی در کرج فقط فدک سرما
    ممنون از خدمات خوب شما

    • سلام ممنون از حمایت شما
      تیم تعمیرات کولر گازی در کرج (فدک سرما) به داشتن مشتریان وفاداری مثل شما افتخار میکنه و این بزرگترین سرمایه ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *