تعمیر چیلر ساران در کرج

تعمیر چیلر ساران در کرج


تعمیر چیلر و سرویس نگهداری از چیلرها وظیفه معمولی یک مهندس اجرایی یا تکنسین با تجربه چیلر است. اما یک اپراتور یا تعمیرکار ناوارد حداقل زیانی که وارد می سازد، کاهش عمر مفید چیلر، یا خراب و بلا استفاده کردن زود هنگام آن است. برای در یافتن اشکالاتی که در اثر ندانم کاری اپراتورها در یک سیستم چیلر ایجاد می شود، بهتر است تا حد امکان تعمیر و سرویس چیلر را به متخصص آن بسپارید تا از ایجاد دیگر آسیب ها جلوگیری به عمل آید. فدک سرما به عنوان تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج ، این مقاله را در اختیار شما قرار داده است.

تعمیر چیلر در کرج
تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج

از انجایی که ساختمان چیلرها نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع کمی پیچیده تر می باشد. تعمیرات چیلر نیازمند بهره مندی از تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی و کارخانه ای در بازه های زمانی منظم به منظور تعمیر ، سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و تعمیر چیلر به بهترین شکل به انجام برسد.

از شما دعوت میکنیم مقاله تعمیر چیلر در کرج را نیز مطالعه بفرمایید

ما در اینجا به شما شرکتی را به عنوان تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج معرفی می کنیم که می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل انجام هرگونه از خدمات چیلر ساختمانی یا صنعتی خود را به ما بسپارید. فدک سرما با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تعمیر چیلر و سرویس چیلر در حال خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد که این از بزرگترین افتخارات این مجموعه می باشد که در تمام این سالها توانسه است به طور کامل رضایت و اعتماد مشتری را جلب کند.

کلیه تعمیرکار و سرویس کار چیلری که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی در برترین اموزشگاه های سطح کشور علم لازم را در زمینه نگهداری و تعمیر چیلر کسب کرده اند و از همه مهمتر دارای تجربه کاری درخشان می باشند . که هر کدام در عیب یابی چیلر دارای مهارت و تبحر خاصی می باشند. آنها در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصب به عیب یابی دستگاه شما می پردازند آنگاه با توجه به تجربه کاری خود به سرویس چیلر و تعمیر چیلر شما می پردازند.

آیا چیلر ساران شما با مشکل مواجه شده و نیاز به سرویس و تعمیر چیلر دارد ؟

نگران نباشید کار را به ما بسپارید فدک سرما بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر با داشتن تعمیر کارانی متخصص و با تجربه آماده ارائه کلیه خدمات سرویس چیلر و تعمیر چیلر در کرج می‌باشد در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران چیلر شهر را برای عیب یابی و تعمیرات چیلر شما اعزام خواهیم کرد.ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر چیلر البرز در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

ما به دلایل زیر می گوییم در زمینه سرویس چیلر و تعمیر چیلر ساران در کرج بهترینیم :

  1. دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیر چیلر
  2. تعمیرکاران چیلر در عیب یابی چیلر حرفه ای بودن
  3. سابقه زیاد در زمینه تعمیر انواع چیلر جذبی و ترکیبی
  4. وقت شناس بودن تعمیرکاران چیلر و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  5. سرویس دهی در تمامی مناطق کرج
  6. هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات چیلر
  7. در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی
  8. تعمیر و سرویس انواع مذل ها و برندهای چیلر

بزرگترین راز اعتماد مشتریان به فدک سرما ، تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج ، داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشد و همچنین کلیه تعمیرکاران فدک سرما دارای گواهی نامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد که این بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر چیلر ساران برخورداریم

فدک سرما سال هاست که در زمینه عیب یابی چیلر و تعمیر انواع چیلر در سراسر کرج توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات چیلر می پردازد. تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج

شما می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله تعمیر کولر گازی کرج  و نیز تعمیر سردخانه در کرج  را نیز مطالعه و از اطلاعات تخصصی این مطلب استفاده بفرمایید.

نگران خرابی چیلرتان نباشید تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. انها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

  • کمپرسور چیلر روشن نمیشود
  • کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است
  • کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود
  • کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند
  • کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود
  • کمپرسور چیلر دائم کار می کند
  • دمای فضا بسیار بالا است
  • دمای فضا بسیار پایین است
  • کمپرسور یخ و برف زده است

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

در این مجموعه چه خدماتی از چیلر ارائه می شود ؟

فدک سرما بزرگترین و تنها مجموعه ای می باشد که کلیه خدمات چیلر تراکمی و جذبی را توسط متخصص ترین تعمیرکاران ارائه می دهد. این خدمات عبارتند از :

  1. تعمیر چیلر ، تعمیر چیلر تراکمی ، تعمیر چیلر جذبی
  2. تعمیر کمپرسور چیلر ، تعویض کمپرسور چیلر
  3. سرویس و شارژ گاز چیلر
  4. تعویض کر درایر و فیلتر درایر
  5. عیب یابی تابلو برق چیلر ، نوسازی تابلو برق چیلر
  6. لیک یابی و نشت یابی چیلر
  7. هوشمند سازی تابلو برق چیلر
  8. سرویس برج خنک کننده
  9. عیب یابی مکانیکی و برقی
  10. اسیدشویی چیلر و سرویس کندانسور
  11. آماده سازی و راه اندازی چیلر

تعمیرکاران ما دارای تسلط کافی در زمینه ارائه کلیه خدمات ذکر شده می باشند. انها بعد از انجام تعمیرات چیلر لذت یک باد خنک را به شما هدیه خواهند داد.

  • چگونه می توانید با مرکز مجاز سرویس و تعمیر چیلر ساران تماس بگیرید ؟

شما می توانید با یکی از شماره های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید تعمیرات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین از ما بخواهید.

نگهداری و سرویس چیلر ساران در کرج

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری و سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر در مقایسه با سرویس چیلر بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک سرما ، تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج ، ارائه نگهداری و سرویس چیلر دوره ای با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز ، کرج و توابع خواهیم بود. تا حد امکان در نگهداری و سرویس چیلر خود به صورت دوره ای کوتاهی نکنید این امر باعث افزایش میزان بازدهی دستگاه شما می شود و همچنین با سرویس چیلر از پرداخت هزینه های سنگین تر جهت تعمیرات چیلر جلوگیری می کنید.

چیلر تراکمی

در چیلرهای تراکمی گاز ابتدا توسط کمپرسور متراکم می‌گردد. این گاز سپس به کندانسور وارد شده توسط آب یا هوای محیط، خنک شده و به مایع تبدیل می‌گردد این مایع با عبور از شیر انبساط یا لوله موئین وارد خنک‌کننده (اواپراتور) می‌شود که در فشار کمتری قرار دارداین کاهش فشار باعث تبخیر مایع گردیده و در نتیجه مایع سردکننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک‌کننده، باعث ایجاد برودت در موادی که با قسمت خنک‌کننده در ارتباطند می‌گردد. سپس گاز ناشی از تبخیر، به کمپرسور منتقل می‌شود.تعمیرگاه مجاز چیلر ساران در کرج با عبور بخار با سرعت در یک مسیر هوای کندانسور مکیده می‌شود. خلاء در کندانسور به علت تبدیل بخار به اب و اختلاف حجم بین بخار و اب ایجاد می‌گردد

چیلر جذبی

در چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از جذب‌کننده (Absorber) و مولد حرارتی (ژنراتور) به جای کمپرسور استفاده می‌گردد. عمومی‌ترین خنک‌کننده در چیلرهای جذبی سیستم پرمیدلیتیوم(لیتیوم برماید) است. در این سیستم، در قسمت جذب‌کننده، بخار آب توسط لیتیوم برماید غلیظ جذب شده و در قسمت مولد حرارتی، آب بر اثر حرارت تبدیل به بخار می‌شود. بخار آب در کندانسور که دارای فشار ۱/۰ اتمسفر است به حالت مایع در می‌آیدو سپس در خنک‌کننده که تحت فشار ۰٫۰۱ اتمسفر دوباره به بخار تبدیل می‌گردد و آب برای اینکه تبخیر گردد گرمای نهان خود رااز محیط خنک‌کننده می‌گیرد و باعث ایجاد برودت می‌گردد سپس بخار آب ایجاد شده در خنک‌کننده به جذب‌کننده منتقل می‌گردد و دوباره این چرخه تکرار می‌شود.

منابع و مواخذ تعمیر چیلر در کرج

PROCESS CHILLERS

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *