کولر گازی توشیبا


[vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند.

نمایندگی با خرسندی اعلام می‌دارد که ضمن فراهم آوردن تمامی پارامترهای فوق، موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج گشته است که این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپیلت می ‌باشد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس و تمیرات کولرگازی توشیبا در کرج از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در  با کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج تماس بگیرید. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

سیستم اینورتر و نقش آن در قیمت کولر گازی توشیبا در کرج

 

یکی از سیستم های نوین استفاده شده در کولرهای گازی که نقشی تعیین کننده در تعیین قیمت کولر گازی توشیبا در کرج  را دارد سیستم اینورتر است. با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولرگازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می کنند.از مزایای کولرگازی اینورتر نوسان کم دمای محیط، راه اندازی نرم و آرام کمپرسور و مصرف کمتر انرژی در زمان رسیدن کولر به دمای مناسب است. معایب این دستگاه نیز مواردی چون قیمت بالاتر در زمان خرید و تعمیرات و لوازم گرانتر در زمان خرابی می باشد..به خاطر داشته باشید که کولرگازی اینورتر توشیبا در کرج  در پیک کار خود و حداکثر توان کارکرد، دارای مصرف برق مشابه کولرگازی معمولی است و تفاوت کولرهای گازی اینورتر و معمولی فقط در نوع کنترل ظرفیت و راه اندازی کمپرسور می باشد، به همین دلیل از نظر اقتصادی توجیه اختلاف قیمت زیاد در زمان خرید اولیه کولرگازی کم مصرف کار ساده ای نیست و نباید به تبلیغات غیر کاربردی برندهای وارد کننده این کولرها در خصوص کاهش مصرف برق تا میزان ۶۰ درصد اهمیتی داد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(57,128,191,0.8)”][vc_column][vc_column_text]

با اطمینان و آرامش خاطر سرویس و تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج را به ما بسپارید.

ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج فعالیت می کنیم و دارای سابقه کاری درخشان می باشیم و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده ایم.

[/vc_column_text][us_btn text=”راه های تماس با ما” link=”url:http%3A%2F%2Ffadaksarma.com%2Fcontact-us%2F|||” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

به چه دلیل فدک سرما بهترین مجموعه برای سرویس و تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج میباشد؟؟؟

  • دارا بودن مجوز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز.
  • سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در خدمات و تعمیر ات کولرگازی توشیبا در کرج.
  • گارانتی سه ماهه خدمات کولرگازی توشیبا در کرج.
  • در اختیار داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای در تعمیر ات کولرگازی توشیبادر کرج.
  • وقت شناسی و تعهد در زمان برای ارائه خدمات کولرگازی توشیبا در کرج.
  • دریافت نرخ بها و اجرت طبق نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  • داشتن شعب مختلف در سراسر مناطق کرج.
تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج
تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

تفاوت فدک سرما با سایر مرکز تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج چیست؟

بالغ بر ۹۰ درصد تعمیرگاهها و مراکز تعمیرات  کولرگازی گری در کرج فاقد جواز کسب و مدارک فنی حرفه ای در ارتباط با خدمات و تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج میباشد.
مورد دوم که به نوعی مرتبط با مورد قبلی میباشد همانطور که عنوان گردید به دلیل عدم دارا بودن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران استان البرز به همین دلیل این مراکز قادر به ارائه گارانتی معتبر و فاکتورهای رسمی و سربرگ به مشتریان نخواهند بود.
و این افراد سودجو از همین قضیه می‌توانند سوء استفاده کنند و در تعمیر و ارائه خدمات کولرگازی توشیبا در کرج به طور مثال از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب مانند گاز، کمپرسور، لوازم برقی استفاده کنند.
و مشتری حق هیچ گونه شکایتی را به هیچ یک از ارگان ها نخواهد داشت.
مورد بعدی که یکی از امور بسیار مهم و حائز اهمیت در مجموعه فدک میباشد تربیت و آموزش نیروهای مجرب و متخصص و همچنین متعهد به اصول اخلاقی و مشتری مداری می باشد.
متاسفانه در شرایط کنونی جامعه اعتماد و در اختیار دادن، کولرگازی و یا همچنین راه دادن افراد به منزل و محیط کار امری بسیار خطرناک می باشد.
در این شرایط مجموعه فدک سرما نهایت سعی و حساسیت لازم را در جذب نیروهای متعهد مجرب و متخصص در زمینه ارسال به منازل و محیط کار مشتریان به خرج داده است.
به عنوان مثال:
تمامی نیروهای مجموعه فدک سرما متاهل، فاقد سوء پیشینه، دارای کارت پایان خدمت، دارای مدارک فنی حرفه ای، و همچنین دارای شرایط ظاهری مناسب و موجه می باشند.

تعمیر کولر گازی توشیبا
تعمیر کولر گازی توشیبا
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

راههای تماس با فدک سرما جهت ثبت سفارس سرویس و تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج.

مجموعه فدک سرما جهت آنکه شما عزیزان بتوانید خیلی راحت و در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با ما تماس بگیرید راه های گوناگونی را قرار داده است و شما می توانید با توجه به امکانات موجود خود یک راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به صورت انلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”rgba(30,115,190,0.8)”][vc_column][gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

سوالات همیشگی مشتریان از مرکز مجاز سرویس و تعمیرات کولرگازی توشیبا در کرج.

[/vc_column_text][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”آیا کولرگازی توشیبا هر سال نیاز به شارژ گاز دارد؟؟” tab_id=”1547986961852-7ea75efd-8a8f”][vc_column_text]مدار کولر گازی یک مدار بسته می باشد و مبرد(گاز) در آن در حال گردش می باشد. در شرایط نرمال دستگاه نیاز به شارژ گاز ندارد مگر اینکه دستگاه دچار نشتی شده و گاز آن تخلیه شده باشد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان تعمیرات کولرگازی توشیبا در محل می باشد؟؟؟” tab_id=”1547986962054-2832c9b8-704f”][vc_column_text]بله تمام سعی و تلاش تکنسین و نیروها بر این می باشد تا ایراد مورد نظر را در محل استقرار کولر گازی برطرف نمایند.
اما در برخی موارد خاص باید کولر گازی هیتاچی به تعمیرگاه اعزام شود و مورد تعمیر و تست قرار گیرد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

متخصص ترین تعمیرکاران کولرگازی توشیبادر کرج با ما کار می کنند.

در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات کولر گازی توشیبا که در زیر عنوان گردید جای هیچ گونه نگرانی و تحمل گرما و یا سختی نیست نیروهای فدک سرما دارای تخصص و مهارت در عیب یابی و تعمیرات می باشند انها در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات و دریافت اجرت طبق نرخ اتحادیه در سریع ترین زمان برای برطرف کردن ایراد کولر گازی هیتاچی  به محل شما مراجعه خواهند کرد.
فقط کافیست با فدک سرما تماس بگیرید.

قدرت پرتاب باد کولر گازی کم شده است.
کولر گازی در هنگام کار آبریزی دارد.
کولر گازی گری روشن نمی شود.
کولر گازی در هنگام کار یخ پرتاب میکند.
ریموت کنترل کولر گازی توشیبا کار نمی کند.
نشان دادن ارور کولر گازی توشیبا .
کولر گازی باد گرم نمیزند.
فن کولر گازی کار نمیکند.
مصرف برق کولر گازی زیاد شده است.
اواپراتور کولر گازی یخ زده است.
. کولر گازی باد سرد نمیزند و فقط حالت فن دارد میزان سرمای کولر گازی کم شده است با روشن شدن کولر گازی فیوز اصلی قطع میشود کولر گازی گری دچار صدای غیر معمولی شده است.

سرویس کولر گازی توشیبا
سرویس کولر گازی توشیبا
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] [vc_row content_placement=”middle” height=”small”][vc_column][vc_column_text]

علت خاموش شدن کولرگازی توشیبا

خاموش شدن کولرگازی توشیبا به دلایل زیادی اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که در زمان وقوع چنین اتفاقی حتما از کارکرد مجدد کولرگازی خودداری کنید. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی توشیبا نشان از وجود مشکل در این سیستم دارد. دلایل خاموش شدن کولرگازی توشیبا به شرح زیر است:

1. مشکل در برد کولرگازی توشیبا

اگر برد کولرگازی توشیبا شما دچار آسیب شد بهترین اقدام مراجعه به فدک سرما و بهره مندی از تعمیرکاران متخصص این مجموعه می باشد. در این زمان به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر کولرگازی نکنید.

2. ایراد در کمپرسور کولرگاز

این مشکل زمانی به وجود می آید  که گیرپاژ کمپرسور اتفاق بیفتد. یعنی کمپرسو نتواند استارت کند و برای روشن شدن باعث بالا رفتن آمپر کولرگازی می شود. برای تشخیص مشکل کمپرسور می توانید از تست صدا، تست سیم پیچ و یا تست فشار کمپرسور استفاده کنید.

3. مشکل ترموستات کولرگازی توشیبا

این قطعه وظیفه ی کنترل دمای کولرگازی را بر عهده دارد و خاموش و روشن شدن دستگاه را به برد اطلاع می دهد. به همین دلیل اگر ترموستات دچار اختلال شود تعادل دما در کولرگازی صورت نخواهد گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *